وزیر راه و شهرسازی گفت: دربرخی از سفرهای استانی ۵ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های بخش راه اختصاص یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان امور دانشجویان از برنامه وزارت علوم برای تخصیص یارانه تغذیه به دانشجویان از مهر جاری خبر داد و گفت: بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یعنی معادل ۲۰ درصد اعتبار دانشگاه‌ها از سوی دولت به این مراکز اختصاص می‌یابد و برنامه داریم این مبلغ به صورت یارانه به دانشجویان پرداخت شود.
اراک- رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات گندمکاران خبر داد.
قائم‌مقام کمیته امداد از اختصاص ۳۵ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال مددجویان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی چندسال گذشته، این صندوق ۳۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان ارائه کرده است.‌
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان دستاورد سفر رئیس‌جمهور به خوزستان خواهد بود.
سمنان- رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بابیان اینکه طی سال جاری مدارس نیمه تمام خیر ساز کشور تکمیل می‌شوند، گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان برای این امر اختصاص خواهد یافت.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف به پرداخت ۵۶ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان در سال آینده شد.
نمایندگان مجلس، ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تأمین جهیزیه کالای ایرانی و لوازم خانگی زوج‌هایی که از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یا فرزندآوری استفاده نکرده‌اند، اختصاص داد.
طبق مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت مکلف شد که سال آینده معادل ۲۵ همت قیر رایگان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل اختصاص یابد.
صداوسیما دو سالی است سریال فاخرِ «سلمان فارسی» را آغاز کرده و سناریویِ «حضرت موسی(ع)» را هم پیش می‌برد. بالأخره هرکدام از این سریال‌ها، دو هزار میلیارد بودجه می‌خواهند. سالی هزار میلیارد باید تزریق بشود تا این‌ها راه بیفتند. با بودجه‌های محدود صداوسیما به جایی نمی‌رسند
وزیر اقتصاد از تصویب پیشنهاد این وزارتخانه برای تامین مالی نهضت ملی مسکن در دولت خبر داد و اعلام کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک مسکن برای افزایش توان تسهیلات‌دهی اختصاص یافت.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی جداگانه‌ای برای افزایش فوق‌العاده ویژه احکام حقوقی کارکنان دولت در قانون ترمیم حقوق‌ها پیش‌بینی شده است.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: قرار است امسال ۵هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص یابد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در راستای حمایت از تولیدات بخش کشاورزی ۱۵ هزار میلیارد تومان به کشاورزی قراردادی اختصاص یافته است.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در لایحه بودجه رقمی معادل ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام در همان استان و محل تعهد شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های سراسر کشور اختصاص یافته است.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با اهتمام سازمان امور مالیاتی، در یک سال اخیر وصول مالیات و عوارض ارزش افزوده از آلایندگی‌ها افزایش قابل توجهی داشته است.
بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از محل بازپرداخت تسهیلات و باقیمانده تعهدات بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به موضوع اشتغال روستاییان و عشایر کشور اختصاص می‌یابد.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران جزئیات مصوبه‌های مربوط به سفر رئیس‌جمهوری به خوزستان در زمینه مسئولیت اجتماعی را تببین کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ