وزیر خارجه گفت: حجم تبادلات تجاری دوجانبه ایران و پاکستان در ۲۰ ماه اخیر به میزان خوبی رشد داشته است، اما رضایت‌بخش نیست و گام بعدی ما ارتقا به حجم پنج میلیارد یورو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جهان‌تاب با اشاره به اینکه مقرر بود تا محدودیت ترافیکی در محور کندوان در مسیر مرزن‎آباد اجرا شود، تصریح کرد: به محض اجرای طرح محدودیت ترافیکی و مسدودیت به هموطنان اعلام می‌شود.
رئیسی با اشاره به افزایش حجم تبادلات تجاری میان دو کشور از ۶۰۰ میلیون دلار در سال ۱۴۰۰ به بالای ۳ میلیارد دلار در حال حاضر افزود: حجم مبادلات تجاری فیمابین در گام اول به ۱۰ و در گام دوم به ۲۰ میلیارد دلار قابل افزایش است.
امارات و هند برای دستیابی به تجارت ۱۰۰ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۳۰ هدفگذاری کرده اند که با توجه به افزایش حجم تجارت دو کشور طی ماه های گذشته به نظر می رسد رسیدن به این هدف امکانپذیر خواهد بود.
از دست رفتن طبقه متوسط که اکثریت کشور را تشکیل می‌دهند، زنگ خطر بزرگی برای یک کشور محسوب می‌شود که متاسفانه جامعه ما با چنین معضلی مواجه شده است.
وزیر نیرو گفت: هم‌اکنون ایران ظرفیت تبادل ۵۰۰ مگاوات برق را با کشور ترکمستان دارد و با احداث خط جدید مرو – سرخس حجم تبادلات برقی بین دو کشور به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد.
وزیر اقتصاد گفت: ۳۵۶ طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۱ میلیون دلار مجموع سرمایه گذاری خارجی از ابتدای فعالیت دولت تا فروردین ۱۴۰۲ بوده است.
معدن مس سونگون در استان آذربایجان شرقی از نظر حجم ذخایر مس در غرب آسیا و شمال آفریقا بی‌مانند است
نخست‌وزیر روسیه در دیدار با همتای چینی خود تأکید کرد روابط دو کشور پیشرفت بی‌سابقه‌ای داشته و حجم تبادلات تجاری پکن-مسکو امسال از ۲۰۰ میلیارد دلار عبور خواهد کرد.
رئیس جمهور با اشاره به هدفگذاری انجام شده برای رساندن حجم مبادلات تجاری ایران و اندونزی به رقم 20 میلیارد دلار گفت: دو کشور تصمیم گرفته‌اند که مبادلات خود را با ارزهای ملی انجام دهند.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال حجم انتقال گاز به ۲۸۰ میلیارد مترمکعب برسد.
در میان شرکای تجاری روسیه، چین توانسته از نظر حجم مبادلات از اتحادیه اروپا هم پیشی بگیرد.
در میان شرکای تجاری روسیه، چین توانسته از نظر حجم مبادلات از اتحادیه اروپا هم پیشی بگیرد.
وزیر نیرو در دیدار با وزیر انرژی پاکستان گفت: در چارچوب توافق جدید، حجم تبادل برق دو طرف به حدود ۲۰۰ مگاوات ارتقا می‌یابد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران خبر داد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم و پایه فرابورس ایران برای عدم اعمال حجم مبنا از نخستین سه‌شنبه اسفند خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وضعیت پیگیری دیپلماسی خارجی در وزارت امور خارجه بررسی شد که بر اساس مباحث مطرح شده حجم تجارت خارجی ایران تا پایان سال به ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رسد.
بازار سرمایه در هفته گذشته ریزش هیجانی را داشته و این هفته می تواند ریزش ها ادامه دار باشد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز میانگین مصرف دیتای شبکه های سیار در جهان به ازای هر فرد حدود ۲۰ گیگ در ماه است و در سه سال آینده این مقدار به ۳۵ گیگ در هر ماه خواهد رسید.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران خبر داد.
معاون سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه باید در طول ۴ سال صادرات به ۷۵ میلیارد دلار برسد، گفت: یک نگرش معیوبی در مسئولین و فعالین اقتصادی داریم ناظر بر اینکه فقط کالای مازاد باید صادر شود.
حجم تسهیلات تکلیفی خارج از توان واقعی شبکه بانکی است
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: طرح جناغی به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
معاون نخست‌وزیر روسیه با تأکید بر افزایش حجم تبادلات تجاری بین چین و روسیه تأکید کرد این دو کشور درتلاشند در تبادلات انرژی از ارزهای ملی یکدیگر استفاده کنند.
رئیس‌جمهور خطاب به همتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ