فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم از طریق سایت دیوار از ۳۰ نفر بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فتای پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: مجرمین بیش از ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند که دستگیر شدند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کلاهبرداری ۴۰ میلیارد تومانی در یک پرونده رمز ارز خبر داد.
مجرمان با استفاده از ترفند‌های زیرکانه، مالباختگان را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود سریعاً کد‌هایی که از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود را بخوانند؛ شکات نیز با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود شدند.
اعضای باندی که به روش اعلام برنده شدن در برنامه رادیویی، از بیش از ۳۰۰ نفر ۲۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، بازداشت شدند.
قاضی پرونده کلاهبرداری از کارت های بانکی گفت: این مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶، مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶ مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
مصدق:حبس کردن یک فعال اقتصادی مشکلی را حل نمی‌کند. به جای حبس، فرد مجرم ملزم است برای افراد ایجاد اشتغال کند یا مدرسه بسازد. امروز در بحث کلاهبرداری گفته می‌شود هر فردی که مرتکب کلاهبرداری می‌شود باید حبس شود، برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار تومان مرتکب جرم شده ۷ سال حبس دهد و برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری شده یک سال حبس بدهد درست است. حرف ما این است که قانون باید اصلاح شود. برای اصلاح قوانین حتما به کمک فعالان اقتصادی نیاز داریم.
دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود ۵ تا ۷ درصد ماهانه به سپرده افراد از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق ۶۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
طلاق خانم دکتر از وحشت شکنجه‌های آقای پزشک/ راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس/ دستگیری سارقان موتورسیکلت با شلیک دقیق ماموران/ قهر مرگبار عروس از تازه داماد/ کلاهبرداری عجیب!/ شکار ۴۰ میلیارد تومانی ۴ مرد هزار چهره/ معمای جنایی در مسافرپذیر شخصی/ دزدی میلیاردی در ولنجک تهران
سواری‌پور ارزش ریالی میزان کلاهبرداری اعضای این باند را ۴۰میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این ۴متهم با قرار وثیقه ۲۹میلیاردی بازداشت شده‌اند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد. اعضای این باند همگی دارای سوابق متعدد جعل و کلاهبرداری بوده و پیش ازاین نیز به خاطر این جرم به زندان افتاده اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و بررسی‌های تخصصی هویت متهم پرونده را شناسایی کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: زنی که با ترغیب مردم در شهرستان لارستان به سپرده‌گذاری در بورس توانسته بود مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند دستگیر شد.
شهره موسوی فروردین امسال به اتهام کلاهبرداری در پرونده‌ای با بیش از ۳ هزار شاکی و چند هزار میلیارد تومان پول بازداشت شده بود. موسوی در این مدت یک بار به صورت تصویری از زندان در جلسات هیات‌رییسه شرکت کرد تا سمت خود را از دست ندهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش حواله خودرو/ قتل به خاطر یک نخ سیگار/ مرگ وحشتناک در سناریوی عجیب باج گیری!/ میهمانی شام ۷ میلیارد تومانی/ قتل ستاره کنار جهیزیه!/ تشکیل باند سرقت از خانه در زندان/ پدر بی رحم کودک ۶ ساله را به کام مرگ فرستاد!/ انکار مرد عطار در قتل زنی که می‌خواست لاغر شود
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان خودرو‌های لیزینگی را با نام افراد بی سواد به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به صورت اقساطی خریداری و با جعل مدارک به گونه‌ای که تمامی اقساط آن پرداخت و تسویه شده است، به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می‌رساندند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای عاشق گم شده!/ معمای مرموز آدم‌ربایی ۳۰ میلیاردی/ کلکسیون جرم در یک ساندویچی!/ قتل در اراک، دستگیری در مشهد/ کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک/ دستبرد به اموال فروشگاه زیر دوربین‌های خاموش!/ سرقت‌های سریالی هنگام مرخصی از زندان
کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک
یزد- فرمانده انتظامی استان یزد از کلاهبرداری ۴ میلیارد تومانی از یزدی‌ها به واسطه خرید و فروش‌های اینترنتی خبر داد.
رئیس پلیس سایبری کشور اظهارداشت: در بررسی فنی کیف پول مورد ادعا، توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد ارز‌های نمایش داده شده در داخل کیف پول صوری، حباب و فاقد ارزش بوده و قابلیت تبدیل شدن به ارز‌های دیگری را نداشته و فقط امکان جابه جایی داخلی بین کیف پول‌های همان اپلیکیشن وجود دارد.
سه استان در معرض خطر برخورد صاعقه
فردا طرح ترافیک برقرار است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ