دو منبع آگاه اعلام کردند ایتالیا در آستانه بستن قراردادی به ارزش ۵ میلیارد دلار با اینتل برای تأسیس کارخانه بسته بندی و مونتاژ نیمه هادی‌های پیشرفته در این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئویی از خط تولید اسکناس در کارخانه پول آمریکا و چاپ ۱ ، ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری را مشاهده کنید.
این ویدئو که در یک کارخانه مدرن فرآوری محصولات لبنی ضبط شده است، فرایند مدرن ساخت پنیر را در نمای نزدیک به نمایش می گذارد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: انتظار ما این است که تا پایان سال میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی به بیش از ۳۵ درصد برسد.
شرکت تسلا از دولت آلمان درخواست کرده است تا مجوز ساخت بزرگترین خودروسازی را برای این شرکت صادر کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره اقدام احتمالی شرکت آلمانی برای ساخت کارخانه تانک‌سازی در اوکراین هشدار داد.
منابع روسی از انفجاری خبر دادند که در یک کارخانه ساخت مواد منفجره در این کشور رخ داده است.
ضرابخانه بیرون شهرقرار داشت و کارگر‌های کارخانه امین الضرب از روستا‌های دور و اطراف می‌آمدند و شب‌ها سر خانه و زندگی‌شان بر می‌گشتند. همیشه خطر سارقانی که اموال کارگر‌ها را سرقت می‌کردند و حیوانات وحشی در زمستان‌ها کارگران را تهدید می‌کرد.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی و شهرداری تهران درباره محل جدید ساخت کارخانه آسفالت تهران توضیحاتی داد.
«ای او اس» (EOS) تولید سیستم ضد پهپاد ساخت استرالیا را با نام «اسلینگر» (Slinger) در کارخانه خود در کانبرا راه‌اندازی کرد.
آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
تاریخچه جنگنده‌های شرقی کارخانه میگ «میکویان» (شوروی - روسیه) از ابتدا تا کنون را مشاهده می‌کنید.
شرکت بزرگ اسلحه سازی آلمان اعلام کرد: هزینه ساخت کارخانه تولید تانک در اوکراین بر عهده کی یف خواهد بود.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره ادعای ساخت مشترک کارخانه پهپاد ایران و روسیه گفت: نمی‌توانم گزارش‌ها در خصوص طرح ایران و روسیه برای ایجاد کارخانه تولید پهپاد در روسیه را تایید کنم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: صادر کنندگان تسلیحات و دامن زنندگان به استمرار جنگ‌ها با جعل خبرها به دنبال توجیح عملکرد یکجانبه و خطای خود در طراحی جنگ و استمرار آن هستند.
رسانه‌‌‌ آمریکایی‌‌‌ وال‌استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد که مقامات یک کشور همسو با ایالات متحده از همکاری جدید مسکو و تهران برای ساخت کارخانه جدیدی در روسیه خبر داده که می‌تواند حداقل ۶۰۰۰ پهپاد ایرانی برای جنگ روسیه علیه اوکراین بسازد. به گزارش انتخاب به نقل از وال‌‌‌استریت ژورنال، این جدیدترین نشانه از تعمیق همکاری بین ایران و روسیه است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ابلاغ اجرای پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی در مدت کوتاهی خبر داد و گفت: با راه اندازی این کارخانه، زمینه اشتغال بیش از 1000 نفر فراهم می شود.
علی فتحی از اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت کارخانه کشتی سازی در بندرانزلی خبرداد و گفت: ساخت این کارخانه تأثیرات مثبت و بسزایی در افزایش مبادلات تجاری کشور در دریای خزر خواهد داشت.
ولادیمیر پوتین گفت: مهمترین وظیفه شرکت‌های نظامی - دفاعی این است که تسلیحات مورد نیاز برای تمام یگان‌ها و واحد‌های پیشرفته نظامی کشور را تامین کنند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت سیستمی شدند که می تواند مواد معدنی را فراوری کند؛ این کارخانه قابل حمل در معادن روی قابل استفاده است.
تسلا برنامه‌هایی را برای صادرات خودروهای الکتریکی ساخت چین به ایالات متحده و کانادا در نظر گرفته تا بزرگترین کارخانه خود را به آمریکای شمالی، بزرگترین بازار این نوع خودروها متصل کند.
نگاهی به داخل کارخانه ای در شهری در حومه میلان که جام جهانی فوتبال را تولید می کند. این کاپ توسط GDE Bertoni در شهر پادرنو دنیانورالدین ساخته شده است. با این حال، ایتالیا پس از ناکامی در راهیابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. مدیر تولید این شرکت می‌گوید فکر این که ایتالیا برای بار دوم در جام جهانی شرکت نمی‌کند به ما آسیب می‌زند.
رقابت چند میلیارد دلاری شرکت‌های سخت افزاری برای تأسیس کارخانه‌های تولید تراشه تشدید شده و میکرون با صرف ۱۵ میلیارد دلار کارخانه جدیدی را افتتاح می‌کند.
«هالوک بیرقدار» مدیر شرکت ترکیه‌ای «Baykar Makina» فعال در حوزه تولید پهپاد از آغاز ساخت کارخانه‌ای برای تولید پهپاد‌های شرکت بیرقدار در اوکراین خبر داد.
مدیرعامل شرکت بایکار ماکینا از آغاز روند ساخت کارخانه تولید پهپادهای بیرقدار در اراضی اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ