اندیمشک - رئیس جمهور گفت: کارشکنی‌های دشمن ادامه دارد ولی با کمک مردم هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدراعظم آلمان مدعی است که این کشور در جنگ اوکراین مداخله نخواهد کرد اما همچنان به تامین سلاح برای کی‌یف ادامه خواهد داد!
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه این کشور هرگز اجازه نخواهد داد از خاکش تهدیدی علیه منطقه و ایران صورت بگیرد، گفت: به دنبال رفع انسداد کریدورهای مواصلاتی در منطقه هستیم.
رئیس جمهور بلاروس ابراز اطمینان کرد که تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی مستقر در خاک این کشور، هرگز مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
جمهوری اسلامی نوشت: نتیجه بسیار مهمی که از شورش یک روزه واگنر می‌توان گرفت اینست که جنگ اوکراین و این شورش یک روزه، پوتین را از جایگاه رئیس جمهور یک کشور قدرتمند آنگونه که وانمود می‌شد به یک رئیس جمهور ناتوان که نه موفقیتی در جنگ اوکراین به دست آورده و نه در داخل کشور تکیه‌گاهی دارد تبدیل کرده است.
یکی از نمایندگان ائتلاف دولت قانون عراق اعلام کرد که ملت این کشور هرگز بازگشت حزب منحله بعث به عرصه سیاسی را نخواهد پذیرفت.
یک کارشناس مسائل امنیتی عراق تاکید کرد که تداوم حضور نظامیان آمریکایی در این کشور به معنی پایان نیافتن عملیات تروریستی در عراق است.
اندیمشک - رئیس جمهور گفت: کارشکنی‌های دشمن ادامه دارد ولی با کمک مردم هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم.
وزیر خارجه عراق تاکید کرد که شرایط کنونی و قوانین موجود در این کشور به هیچ عنوان اجازه عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی را نمی‌دهد.
سخنگوی کاخ کرملین آمریکا را به جاسوسی و جمع‌آوری دائمی اطلاعات درباره کشورش متهم کرد و هشدار داد: خطر درگیری‌های منطقه‌ای وجود دارد.
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با تکرار ادعای مضحک این کشور درباره آمادگی واشنگتن برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم با ایران، گفت: دیپلماسی هرگز تمام نمی شود.
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با تکرار ادعای مضحک این کشور درباره آمادگی واشنگتن برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم با ایران، گفت: دیپلماسی هرگز تمام نمی شود.
سخنگوی دولت با مثبت ارزیابی کردن روند کلی پیشرفت کشور در طی ۴۳ سال گذشته گفت: در ۴۳ سال گذشته خدمات بسیاری از سوی دولت‌های مختلف برای رشد و پیشرفت کشور صورت گرفته است و بررسی آمار‌های بین‌المللی و مقایسه شاخص‌های کشور با میانگین رشد جهانی نشان می‌دهد علی‌رغم وجود برخی نارسایی‌ها و سوء‌مدیریت‌ها در ادوار مختلف و همچنین دشمنی‌های بسیار با ملت ایران این روند هرگز متوقف نشده است.
اگر از سیاست داخلی بریتانیا بگذریم آن کشور هرگز تا این اندازه در وضعیتی مهیب قرار نداشته است. از مارگارت تاچر و تونی بلر که بگذریم تعداد کمی از رهبران بریتانیای پس از جنگ الهام بخش بوده‌اند و یا سایرین را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بهترین‌های بریتانیا این روز‌ها از سیاست دوری می‌کنند.
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور در عملیات علیه پ.ک.ک هرگز از سلاح شیمیایی استفاده نکرده و کسانی که چنین اتهاماتی را مطرح کرده‌اند، تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.
دادستان کل کشور اظهار کرد: کسانی که در این حوادث مرتکب جنایت شدند و مستند به دلایل است، بدانند که هرگز نخواهند توانست از دم شمشیر عدالت جان سالم به در ببرند.
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت که این کشور همه پرسی هایی را که روسیه در مناطق شرق و جنوب اوکراین برای الحاق آنها به خاک خود برگزار کرد، به رسمیت نخواهد شناخت.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: باید با مردم کنار بیاییم و زبان عذرخواهی و اعتذار از مردم داشته باشیم. شاید در همین حادثه خانم مهسا امینی با عذرخواهی وزیر کشور بسیاری از مسائل حل می‌شد. باید زبان عذرخواهی را یاد بگیریم. جلب حمایت مردم و جذب همکاری و رضایت و پشتیبانی آنان، بزرگترین عامل تقویت نظام و پایداری آن است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر ضرورت تشکیل هر چه سریعتر دولت در این کشور تأکید کرد و افزود: موضع حزب الله در خصوص مذاکرات دریایی و دفاع از حقوق لبنان هرگز تغییر نخواهد کرد.
رهبر کره شمالی قانونی را امضا کرد که بر اساس آن کره شمالی به عنوان کشور هسته‌ای شناخته می‌شود.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به اینکه میز مذاکره را ترک نکرده و به صورت منطقی مذاکرات را دنبال می کنیم، گفت: هرگز کشور را به اخم یا لبخند دیگران معطل نمی‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ