رافا بنیتس، شایعات اختلاف با کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال را رد کرد و گفت که هرگز به او نگفته بود باید چطور ضربه کاشته بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلن ولاسکو، ستاره آرژانتینی دالاس، امیدوار است که بتواند با لیونل مسی در جریان دیدار برابر اینترمیامی یارگیری کند.
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.
فرزندان جرارد پیکه از جدایی پدر و مادرشان راضی نیستند و برای نامزد جرارد پیکه از لقبی توهین‌آمیز استفاده می‌کنند.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
سرمربی سایپا پس از پایان لیگ آزادگان و حضور این تیم در رتبه سوم جدول از سرمربی سابق نارنجی‌پوشان انتقاد کرد.
جهانگیری گفت: از قافله توسعه عقب افتاده ایم. در شرایطی که کشور‌ها در حوزه IT و ICT در حال پیگیری توسعه بودند، ما در این حوزه‌ها درگیر کم و زیاد کردن سرعت اینترنت و فیلترینگ شدیم. اکنون سرعت تحولات این عرصه به حدی شده است که کشور‌ها با عبور از همان حوزه‌هایی که ما هنوز درگیر اصلش هستیم، در حال بهره‌گیری از نسل جدید از فناوری‌ها هستند.
سرزعیم درباره دلایل اخراجش به سایت دیده‌بان عنوان کرد: «یک‌سری علت‌های به نظر من نامعقول عنوان شد که چندان هم جالب نبود.» او در پاسخ به این سوال دیده‌بان ایران مبنی بر اینکه آیا اخراج وی به دلایل اعتراضات اخیر بوده است، گفت: «خیر، به اعتراضات اخیر ربطی نداشت و اصلا سیاسی نبود؛ مربوط به اتفاقات درون دانشکده‌ای بوده است.»
علیرضا دبیر: آنقدر علیه من بنویسید تا بمیرید!
مالک باشگاه سپیدرود رشت نسبت به موضوعات مطرح شده علیه خود به دفاع پرداخت و برخی مسائل را شفاف کرد.
رئیس مستعفی هیات فوتبال استان تهران توضیحات کوتاهی درباره کنار رفتنش از این پست ارائه کرد.
مدافع استقلال می گوید نمی دانند باید یقه چه کسی را در مشکلات پیش آمده برای این باشگاه بگیرند.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، که چند روز قبل از اخراج آنتونیو کونته از این باشگاه با او درگیری لفظی پیدا کرده بود می‌گوید شایعات درباره رهبری او در شورش علیه کونته نادرست است.
همزمان با تلاش پلیس برای دستگیری عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان؛ او یک پیام ویدئویی صادر کرد.
کونته معتقد است که تیمش بازی پایاپایی با میلان انجام داد و برنده کار طی یک حادثه تعیین شد.
در آخرین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌ حذفی، استقلال با درخشش مهدی قایدی توانست مقابل تراکتور به برتری برسد.
رئیس فدراسیون ووشو گفت: هنوز تفاهم‌نامه‌ای با وزارت ورزش و جوانان امضا نکرده‌ایم. آن 5 میلیارد مجلس را هنوز نگرفته‌ایم و شرایط مالی خوبی نداریم.
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
داییی گفت: این که همسر بنده ممنوع‌الخروج بوده و باید پیش از اقدام به سفر این مطلب را اطلاع می‌داده کذب محض است. نه برای من نه برای همسرم تا امروز از قوه‌قضائیه ابلاغ یا SMS با این مضمون که ممنوع‌الخروج هستیم، نیامده است. همسرم طبق تمام قوانین جمهوری‌اسلامی برای سفر به خارج از کشور اقدام کرد و مثل همه مردم پشت باجه کنترل گذرنامه پلیس ایران در فرودگاه ایستاد و پس از تأیید مجوز خروجی قانونی اقدام به سوار شدن به هواپیما کرد.
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: ما بار‌ها ادعای استفاده از پهاد‌های ایرانی را رد کرده‌ایم. من فکر می‌کنم مجموعه صنعت نظامی ما قادر است تسلیحات کافی را برایمان تولید کند و نیازی نداریم که تسلیحات دیگران استفاده کنیم.
آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید، مدعی شد رابطه بسیار خوبی با لوئیس انریکه، سرمربی لاروخا دارد.
کریستیانو رونالدو، ستاره باتجربه پرتغالی، در مصاحبه‌ای جنجالی، باشگاه منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ را متهم کرد که به او بی‌احترامی کرده‌اند.
سرمربی استقلال می گوید اعضای کمیته انضباطی اعلام کرده‌اند که هیچ سند و مدرک خاصی برای کارت قرمزی که من گرفتم، وجود ندارد.
کیلیان امباپه در مصاحبه مفصل و اختصاصی با نیویورک‌تایمز ادعاهای جالبی درباره آینده فوتبالی‌اش مطرح کرده و انتقادهای معمول درباره رابطه‌اش با پی‌اس‌جی را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ