هرگز در ایران حقوقم را به موقع نگرفتم. من دوست ندارم دروغ بشنوم اما یک‌بار به من می‌گویند امروز یک‌بار هم می‌گویند فردا. یا می‌گویند امروز رمضان است و فردا نوروز و گاهی هم می‌گویند محرم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گولسیانی پنالتی خراب کرد، پرسپولیس متوقف شد
نشستن مدافع ملی پوش گرجستانی پرسپولیس روی نیمکت این تیم باعث از بین رفتن انگیزه‌هایش نشده است.
نشستن مدافع ملی پوش گرجستانی پرسپولیس روی نیمکت این تیم باعث از بین رفتن انگیزه‌هایش نشده است.
پرسپولیس در شرایطی به روزهای پایانی پیش فصل نزدیک می‌شود که تنها یک مهاجم جذب کرده است.
سوء‌استفاده فرصت طلبان از بیکاری جوانان گلستانی و اجیر کردن آن‌ها برای زنده گیری پرندگان شکاری مانند بحری و بالابان و در نهایت قاچاق پرنده‌های حمایت شده به آن سوی خلیج فارس سبب شکل گیری چالش‌های زیست محیطی و البته بهداشتی متعددی شده است.
بازیکن خارجی پرسپولیس از بازگشت به ایران خبر داد.
گئورگی گولسیانی پس از تمدید با پرسپولیس خود را آماده بازگشت به ایران می‌کند.
گورستانی به نام «سفیدچاه» در بهشهر مازندران قرار گرفته که از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با دیگر گورستان‌های کشور دارد. خاک این گورستان سفید است، سنگ قبر‌های آن همه به‌صورت عمودی هستند و بعد از نام و نام پدر، شغل افرادی که فوت شدند به‌صورت نمادین روی این سنگ‌ها تراشیده شده است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس دلیل موفقیت این تیم در فصل اخیر فوتبال ایران را ارائه عملکرد بهتر نسبت به استقلال دانست.
در گذشته قلهک دهی بود خارج از شهر تهران پر از باغ و زمین‌های کشاورزی. در زمان قاجار انگلیسی‌ها سفارتخانه خود را خارج از شهر در ده قلهک بنا کردند. بعد‌ها وقتی جنگ جهانی اول (۱۹۱۴‌ـ ۱۹۱۸) و جنگ جهانی دوم (۱۹۳۹‌ـ ۱۹۴۵) اتفاق افتاد؛ سفارت انگلیس جنوبی‌ترین قسمت باغ سفارت را به گورستان اختصاص داد تا سربازان مسیحی را که در یکی از دو جنگ، در ایران کشته شدند؛ آنجا دفن کنند.
تمام سنگ‌های قبر گورستان دارای نظام هندسی خاصی هستند. گنبدی که در جنوبی‌ترین قسمت گورستان قرار دارد؛ برای یادبود سربازان کشته شده در جنگ بنا شده است. معماری گنبد متأثر از معماری چهارطاقی‌های ایرانی یعنی آتشکده‌های ایران است که به گورستان فضای بومی می‌بخشد.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
هیچکس به اندازه یحیی بابت داشتن چنین بازیکنی و همچنین سایرستاره های تاثیرگذارمثل بیرو، گولسیانی، پورعلی گنجی، وحید وعیسی در لیگ بیست و دوم خوشبخت نیست
مدافع تیم پرسپولیس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران حمایت کرد.
درخشش در خط دفاعی، آمار قابل قبول پرسپولیس در فاز تدافعی و از آن مهم‌تر، گل‌های این بازیکن، نشان داده که نه سعید صادقی و نه یورگن لوکادیایِ از ایران کوچ‌کرده، بلکه ستاره این فصل پرسپولیس همین گولسیانی است که در سکوت به درخشش در باشگاه ادامه می‌دهد
روح‌الله گلستانی در مورد عملکرد ایران در رقابت‌های دوومیدانی صحرانوردی آسیا گفت: کار ورزشکاران ما بی ارزش نبود اما بهتر این بود که این مدال‌ها را با اقتدار از چنگ ژاپن بیرون بیاوریم نه اینکه نپال ما را شکست بدهد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است هیچ کشوری به اندازه ایران به VAR نیاز ندارد.
پس از درگذشت ظهیرالدوله در سال ۱۳۰۳، او را در گورستان قدیمی آبادی امامزاده قاسم (ع) دفن کردند. پس از تدفین ظهیرالدوله بود که این گورستان قدیمی به محل دفن چهره‌های سرشناس پس از او تبدیل شد.
گیورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس گفت: 25ساله بودم که فهمیدم قلعه نویی به گرجستان آمده است همین باعث شد به ایران بیایم و در ذوب آهن بازی کنم.
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
اولین دربی قرن جدید چهارگل داشت که روی سه گل اشتباه دروازه‌بان های ملی‌پوش ایران یعنی حسینی و بیرانوند واضح بود. پرسپولیس بدون دو مهاجم خارجی‌اش، دربی ۹۹ را با دو ضربه سر گولسیانی بدون شکست پشت سر بگذارد.
گرگان- برپایی نمایشگاه تخصصی محصولات ایرانی در عشق آباد فرصت مغتنمی برای افزایش سطح تبادلات تجاری گلستان با ترکمنستان است تا تجار از این طریق بتوانند ظرفیت های استان را به خوبی معرفی کنند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس در اولین مصاحبه با "ورزش سه" در مورد حضور در پرسپولیس و همچنین زندگی در ایران، صحبت‌هایی جالبی را به زبان آورده است.
ایران غذاهای خوشمزه‌ای دارد؛ در اصفهان بریونی و زرشک پلو را خیلی دوست دارم و در مشهد شیشلیک؛ می‌دانم که خوزستان و گیلان هم غذاهای دریایی مخصوص دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ