سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت واشنگتن همچنان به حمایت از برنامه‌های تروریستی دولت کی‌یف ادامه داده و این کمک و حمایت نظامی تنها به قربانیان و درد و رنج بیشتر منجر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
چند بازیکن تیم فوتبال پیکان درگیر ویروس سرماخوردگی شده‌اند و در تمرین این تیم شرکت نکردند.
تراکتور در غیاب چند بازیکن خود به مصاف پرسپولیس می‌رود.
ترکیب تراکتور برای بازی با پرسپولیس چند تغییر مهم مواجه می‌شود.
ذوب آهن در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر باید یکی از سخت ترین جدال هایش را برابر تیم همشهری اش برگزار کند.
محمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار نبض بورس از عرضه اولیه های شرکت متعدد تا پایان سال جاری خبر داد. چند عرضه اولیه در راه است؟
ژاپن در دیداری تدارکاتی با همه نفراتش مقابل تیم ملی والیبال ترکیه شکست خورد.
رئیس کل گمرک گفت: ۴۴ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از مواد پتروشیمی است و ارزش کالاهای صادراتی پتروشیمی به علت کاهش قیمت جهانی ۱۸ درصد کاهش یافته است.
در سوختگی‌های درجه سوم که شدیدترین سوختگی است، عمیق‌ترین بافت زبان آسیب می‌بیند. قسمت‌هایی از زبان که دچار سوختگی درجه سوم شده‌اند ممکن است سیاه یا حتی سفید شوند. این نوع سوختگی می‌تواند باعث بی‌حسی یا دردی طاقت‌فرسا شود.
برای نگه‌داری طولانی مدت سبزی خوردن کار خاصی لازم نیست بکنید! همین که آن‌ها را به صورت نشسته داخل نایلون بریزید و تمام هوای داخل آن را خالی کنید و به صورت در بسته داخل یخچال بگذارید کافیست! حالت وکیومی که ایجاد می‌شود از خراب شدن سبزی جلوگیری می‌کند!
فلوشیپ اختلالات خواب، در خصوص اهمیت استراحت انسان و دلایل اختلال خواب، توضیحاتی داد.
بچه‌ها چه ساعتی باید بخوابند؟ این یک سوال رایج در بین والدین در سراسر جهان است. این سوال بسته به اینکه از چه کسی آن را می‌پرسید پاسخ‌های متفاوتی دارد، اما بسیاری موافق هستند که بچه‌های کوچک باید در حدود چهار ماهگی به یک روال خواب منظم بپردازند.
اگر بناست چند صباحی که در خانه‌ی ملت سکنی گزیدید به منافع شخصی خود بپردازید؛ نام آن را از «خانه‌ی ملت» به «ملک شخصی» تغییر دهید! مجلسی که بر صندلی‌های آن تکیه زده‌اید، میراث مبارزه مردم مسلمان ایران برای تحقق آرمان‌های الهی‌شان است، اما اگر بناست عده‌ای از نمایندگان بخاطر ترس از دست دادن صندلی‌شان در خانه‌ی ملت عصیان کنند و به دنبال نمایندگی مجلسِ مادام‌العمر باشند، بهتر است درب آن تخته شود!
در پی قطعی چند ساعته آب در تهران نیروهای شهرداری اقدام به توزیع آب به وسیله تانکر کرد. منبع: خبرآنلاین
یک مقام دولت اوکراین برآورد کرد که آلمان می‌تواند چند برابر ظرفیت کنونی تانک لئوپارد به این کشور عرضه کند.
میا یلین یک عکس پاییزی را در تیک تاک خود به اشتراک گذاشت که می‌توان آن را به دو شکل متفاوت دید و تفسیر کرد؛ به عنوان یک پرنده یا چند برگ. تصویری که در نگاه اول می‌بینید، می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند. در این ویدیو، میا توضیح می‌دهد که این خطای دید می‌تواند در مورد شخصیت شما چه چیزی را آشکار کند.
چند دولت در اروپا به دلیل نگرانی از دسترسی مقامات چینی به داده‌های حساس کاربران، استفاده از تیک تاک برای کارمندان خود را محدود کرده اند.
برنج غذای عمده‌ی درصد قابل توجهی از جمعیت جهان است و بدین ترتیب میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در معرض خطرات ناشی از مصرف آرسنیک قرار دارند. برای حل این مشکل، به رژیم غذایی خود تنوع دهید و آن را به چند ماده غذایی خاص همچون برنج محدود نکنید. با این وجود اگر برنج بخش عمده‌ای از رژیم غذایی شما را تشکیل می‌دهد، اطمینان حاصل کنید برنج مصرفی تان محصول مناطقی که آلوده نیستند، باشد.
لئوپارد یک طراحی بسیار توانا و پرکاربردترین تانک در اروپا است. مسلح به یک تفنگ اصلی ۱۲۰ میلی متری، با وجود داشتن زره خوب می تواند با سرعت بیش از ۴۰ مایل در ساعت حرکت کند. هر چند در سال ۱۹۷۹ وارد به کار گرفته شد، اما یک برنامه منظم ارتقاء آن را همچنان به طور جدی سیستمی در خط مقدم در نظر می گیرد که می تواند در برابر تانک های مدرن روسی استقامت کند.
دانشگاه اوبرون، اوکلاهما، تگزاسA&M و چند موسسه آموزش عالی دیگر تیک تاک را ممنوع کرده اند.
اگر آنغوزه به طور تصادفی روی دست‌های تان قرار بگیرد مهم نیست که چند بار آن را بشویید چرا که اثر خود را بر جای می‌گذارد! یکبار قرار گرفتن آنغوزه روی زبان باعث سوزش شدید دهان‌تان خواهد شد.
اعضای جمهوریخواه کنگره آمریکا بیم آن دارند که شرکت درباره شیوه اشتراک گذاری داده های کاربران با چین آنها را گمراه کرده است. همچنین اروپا نیز مشغول انجام چند تحقیق درباره این شرکت است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نقش رسانه ها را در مقابله با جنگ روانی دشمن بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف کرده ایم و دشمنان از این قضیه نگران و به دنبال ایجاد فتنه و آشوب هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ