فلوشیپ اختلالات خواب، در خصوص اهمیت استراحت انسان و دلایل اختلال خواب، توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی یک استوری جنجالی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
بچه‌ها چه ساعتی باید بخوابند؟ این یک سوال رایج در بین والدین در سراسر جهان است. این سوال بسته به اینکه از چه کسی آن را می‌پرسید پاسخ‌های متفاوتی دارد، اما بسیاری موافق هستند که بچه‌های کوچک باید در حدود چهار ماهگی به یک روال خواب منظم بپردازند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، سهامداران بانک آینده بخوانند، چند خبر مهم برای بورس فردا ۱۹ تیرماه ، مجمع خمحور ۱۴۰۲ | دو خبر خوب برای سهامداران، بیشترین رشد قیمت در این سه نماد، ریزش ۱۰۰ میلیاردی ارزش سهام شرکت‌ها در راه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مقام منصوب روسیه در جمهوری کریمه، از سرنگونی یک فروند موشک کروز در نزدیکی شهر «کِرچ» خبر داد.
ایران با یک پله سقوط به رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی خواهد رفت.
امروز وضعیت تیم ملی والیبال ایران برای سفر به آمریکا مشخص خواهد شد.
من در کیوسک نگهبانی نشسته بودم که بهروز را غرق خون در چند متری کیوسک دیدم. او بریده بریده به من گفت اشتباهی او را با چاقو زده‌اند و سپس از هوش رفت. من همان موقع یک نفر را که تی‌شرت سفید به تن داشت در آن نزدیکی دیدم که به محض نگاه کردن به او به سرعت فرار کرد. گمان می‌کنم او عامل قتل باشد.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
مهدی تاج در دیدار با مهمانان عمانی، هدایایی به آن‌ها تقدیم کرد.
مطالعه‌ای روی ۴۹۵ شرکت کننده نشان داد که میان کیفیت ضعیف خواب شبانه با پرخوری و مصرف کمتر غلات کامل ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. از این رو می‌توان انتظار داشت که خواب ناکافی در نهایت منجر به افزایش وزن شود، حتی در افرادی که کمتر در معرض خطر ابتلا به چاقی هستند.
نشاسته و ماست را خوب ترکیب می‌کنیم. خمیر سفتی به دست می‌آید. بعد کره و شربت و آرد و زعفران را اضافه کرده و با همزن برقی می‌زنیم تا یکنواخت شود و به غلظتی که در کلیپ نشان دادم برسد. در ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم یک شب یا حداقل ۸ ساعت استراحت کند. بعد از استراحت چند ثانیه با همزن می‌زنیم تا مایه زولبیا رقیق و صاف و یکنواخت شود. مایه آماده را در قیف یکبار مصرف ریخته و به صورتی که در کلیپ نشان دادم در روغن سرخ کرده و در شربت گرم رو به داغ قرار داده و در صافی شربت اضافه را می‌گیریم.
نشست خبری فؤاد حسین وزیر خارجه عراق درباره نتایج سفر اخیرش به واشنگتن نیمه‌کاره رها شده و او به علت کسالت نشست مطبوعاتی را ترک کرد. وی در حین سخنرانی، در حالی که پشت تریبون ایستاده بود، قبل از اینکه چند ثانیه سکوت کند، مقداری آب نوشید، سپس به سرعت محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.
لئوپارد یک طراحی بسیار توانا و پرکاربردترین تانک در اروپا است. مسلح به یک تفنگ اصلی ۱۲۰ میلی متری، با وجود داشتن زره خوب می تواند با سرعت بیش از ۴۰ مایل در ساعت حرکت کند. هر چند در سال ۱۹۷۹ وارد به کار گرفته شد، اما یک برنامه منظم ارتقاء آن را همچنان به طور جدی سیستمی در خط مقدم در نظر می گیرد که می تواند در برابر تانک های مدرن روسی استقامت کند.
محققان سه عامل را شناسایی کردند که به طورمستقل موجب بهبود وضعیت فرد در زمان بیدار شدن می‌شود: یک صبحانه پیچیده سنگین کربوهیدرات، ورزش بیشتر و کمی دیر بیدارشدن پس از حداقل ۷ تا ۹ ساعت خواب.
در ماه اول، نوزادان باید ۸ تا ۱۲ بار در روز غذا بخورند. یعنی هر ۲-۳ ساعت یکبار. با این حال، برخی از نوزادان، می‌توانند هر ۱.۵ ساعت و تا ۱۵ بار در روز غذا بخورند. اگر کودک شما در چند هفته اول به تنهایی از خواب بیدار نمی‌شود، باید او را مجبور کنید تا طبق برنامه غذا بخورد.
فتانه ۳۶ساله به ماموران پلیس گفت: من و دخترم تارا در خانه بودیم که شوهرم از محل کار به خانه آمد و شام خورد. او کنار سفره شام دراز کشید و خوابش برد. چند ساعت بعد وقتی متوجه شدم پتو از روی شوهرم کنار رفته بالای سر او رفتم و متوجه شدم از دهانش کف خارج شده و نفس نمی‌کشد. فهمیدم سعید جان سپرده است.
در چند ساعت اخیر، نامه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که در این نامه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه خواسته شده است تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که ماهیت این نامه از اساس جعلی و دروغ است.
در چند ساعت اخیر، نامه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که در این نامه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه خواسته شده است تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که ماهیت این نامه از اساس جعلی و دروغ است.
رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، گفت: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم شد به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.
میزان مرگ‌ومیر در میان گروه کم خواب، ۲۵ درصد افزایش یافت. وقتی همه سنین با هم ترکیب شدند، احتمال ابتلا به چند بیماری در افرادی که کمتر از پنج ساعت خوابیدند ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر بود.
مهدیه صالحی؛ روانپزشک اعلام کرد: مشکلات خواب کودکان می‌تواند در شروع خواب، موقع بلند شدن از خواب (به شکل بیقراری) در میانه خواب، شب ادراری، کابوس شبانه و…، باشد. این مشکلات در صورتی اطلاق می‌شود که در یک بازه زمانی سه ماهه داشته باشد.
قبل از خواب از بازی با کودک پرهیز کنید و از انجام فعالیت‌های هیجان انگیز خودداری کنید. از خوراندن مواد محرک به کودک مانند کاکائو، کافئین و چای حدود 6 ساعت قبل از خواب کودک خودداری کنید. در نظم خواب کودک ممارست ورزید.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید طی 48 ساعت آینده احتمال دارد چند بازیکن از جمله بازیکن خارجی به اردوی تیمش اضافه شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ