دانشگاه اوبرون، اوکلاهما، تگزاسA&M و چند موسسه آموزش عالی دیگر تیک تاک را ممنوع کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نتیجه ایفای نقش مؤسسات و دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی در تبعیض ضدفلسطینیان، انجمن انسان‌شناسی آمریکا، مؤسسات آموزشی و دانشگاهی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت:دانشگاه‌های عراق درباره جنایت آمریکا درترور شهیدان مقاومت روشنگری کنند.
گروهی از پروفسورهای کالجی از ایالت تگزاس آمریکا به دلیل ممنوعیت تیک تاک در دستگاه های دولتی و شبکه ها شکایت کرده اند.
متوجه شدند هم رییس بیمارستان ایرانی است وهم رییس دپارتمان جراحی و هم رییس آن گروه جراحی و هم سه نفر از جراحان گروه. همه هم فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های ایران که در آمریکا دوره‌های تخصصی گذرانده بودند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به طرح های فناورانه واگذار شده به دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: ۱۰۷ طرح فناوری به دانشگاه های علوم پزشکی سپرده شده است، هیچ طرحی نباید از قلم بیفتد.
رسانه های رسمی رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به سه دانشگاه معتبر در اراضی اشغالی و از دسترس خارج شدن وب سایت های آنها خبر دادند.
گسترش یک باج افزار در سطح جهانی، سرورهای دادگاه عالی ایالت کالیفرنیا، چند دانشگاه در اروپا و مرکز اروپا را زمین گیر کرده است.
اعتراضات به سیاست های کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به دانشگاه های شهرهای مختلف اراضی اشغالی کشیده شد.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز گفت: با هدف مدیریت مصرف حامل های انرژی فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه، ۵۰ درصد کارکنان ادارات استان دورکار و مدارس و دانشگاه‌ های استان نیز غیرحضوری خواهند بود.
تهران- وضعیت تعطیلی مراکز، مدارس و دانشگاه ها و ادارات استان تهران در گزارش زیر تشریح شده است.
عضو هیات علمی دانشگاه شهیدبهشتی با بررسی الگوی حفاظت از داده های شخصی در آمریکا، چین و اروپا پیش نویس لایحه حفاظت از داده های شخصی را مورد نقد و بررسی قرار داد.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران شنبه حضوری است.
بر اساسﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﻬﺮﻩﻭﺭﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﻋﻠﻤﯽ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯼ ﭼﻨﺪ ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻤﯽ ﻭ ﮐﯿﻔﯽ، دانشگاه تربیت مدرس در رتبه دوم دانشگاه های جامع کشور قرار دارد.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است و همچنین برخی از کارمندان دولت در این دو روز دورکاری می کنند.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و ۱۳دی) مدارس و دانشگاه‌های ۱۲ شهر استان اصفهان غیر حضوری است.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران هشدار داد: اگر این تصمیم لغو نشود، طالبان با عواقبی مواجه خواهد شد. وزیر امور خارجه آمریکا گفت که طالبان با ممنوعیت حضور زنان در دانشگاهها، آن‌ها را به آینده‌ای تاریک و بدون فرصت محکوم می‌کند.
«ای کاش اعلام می‌کردند که در کدام حوزه‌های قرار است تبادل دانشجو و استاد با کره شمالی برای ما مفید باشد. ادبیات؟ علوم تجربی؟ پزشکی؟ کشاورزی؟ فلسفه؟ هنر؟ آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ آیا یک فارغ التحصیل دانشگاه کره شمالی وجود دارد که مدرکش در آمریکا و انگلیس و امثال این‌ها مورد قبول باشد؟ اصلا طی ۴۰ سال اخیر اساتید کره شمالی چند مقاله در خصوص جامعه شناسی یا تاریخ یا روانشناسی یا روابط بین الملل و... منتشر کرده‌اند؟»
جوانی جاه‌طلب و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های آمریکا «گروه پیشرو» را تاسیس کرد و مدتی بعد به «کانون مترقی» ارتقاء داد و با جذب چهره‌های متنفذ عصر پهلویِ پسر کانون را توسعه داد و به «حزب ایران‌نوین» تبدیل کرد اما سخنان، رفتارها و سیاست‌های ضد دینیش ۱۴ ماه بعد کار دستش داد و به دست یکی از چهره‌های جمعیت فداییان اسلام، اعدام انقلابی شد و در حسرت حزب و عوایدش ماند.
یک استاد دانشگاه استانبول با اشاره به مذاکرات اف-۱۶ میان ترکیه و آمریکا گفت: اگر جمهوری خواهان پیروز انتخابات سنا می شدند مساله اف-۱۶ به نتیجه می رسید.
اهواز - با توجه به افزایش غلظت گردوغبار، فعالیت مدارس و دانشگاه‌های هشت شهر خوزستان در نوبت عصر تعطیل شد.
اهواز - با توجه به افزایش غلظت گردوغبار، فعالیت مدارس و دانشگاه‌های هفت شهر خوزستان در نوبت عصر تعطیل شد.
ماتیو گرونیک، نویسنده و استاد دانشگاه جورج تاون آمریکایی طی مقاله ای نوشت که براساس نظریه های روابط بین الملل، جنگ سرد بین آمریکا، چین و روسیه یک جنگ سخت و تمام عیار خواهد بود.
جانشین وزیر دفاع کشورمان در دیدار با رئیس دانشگاه دفاع ملی عراق تاکید کرد که دولت های منطقه نسبت به زیان های ناشی از حضور و مداخلات خارجی و به ویژه آمریکا در منطقه باید هشیار و بیدار باشند.
وقتی ما با سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی و قیمت گذاری دستوری، کنترل قیمت در زنجیره را به دست بگیریم، باعث از بین رفتن رقابت در کیفیت می‌شویم و به کیفیت تولید خودمان ضربه می‌زنیم، اما با اصلاح هدفمند یارانه کالا‌های اساسی و انتقال آن به انتهای زنجیره، سبب عدم دخالت دستوری دولت در قیمت در طول زنجیره خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ