اگر بناست چند صباحی که در خانه‌ی ملت سکنی گزیدید به منافع شخصی خود بپردازید؛ نام آن را از «خانه‌ی ملت» به «ملک شخصی» تغییر دهید! مجلسی که بر صندلی‌های آن تکیه زده‌اید، میراث مبارزه مردم مسلمان ایران برای تحقق آرمان‌های الهی‌شان است، اما اگر بناست عده‌ای از نمایندگان بخاطر ترس از دست دادن صندلی‌شان در خانه‌ی ملت عصیان کنند و به دنبال نمایندگی مجلسِ مادام‌العمر باشند، بهتر است درب آن تخته شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی قاسمی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی منصوب شد.
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
بسیج دانشجویی در محکومیت اهانت مجدد به مقدسات مسلمانان جهان با صدور بیانیه ای خواستار اخراج سفیر سوئد شد.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به عجز غربی ها و تحریم بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی نماد جهاد علمی و عملی است.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به عجز غربی ها و تحریم بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی نماد جهاد علمی و عملی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا برآمده از کینه استعمارگران از این نهاد ریشه‌دار است.
دفتر تحکیم وحدت در انحلال بسیج دانشجویی دانشگاه ها در زمان جنگ ایران و عراق نقش بسزایی داشت.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار بر طرف شدن مشکلات مسکن با توسل به مردم و تفکر انقلابی شدند.
اکانت توییتری منتسب به بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نوشت: سوءمدیریت در حوزه انرژی با وجود تملک رتبه دوم ذخایر انرژی جهان، باعث شده امروز در تمام حامل‌های انرژی گرفتار ناترازی شویم.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در مورد اعتراضات فرانسه بیانیه ای صادر کرد.
بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
بسیج دانشجویی شریف از سیاست ارزی دولت به شدت انتقاد کرد.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال دچار آتش سوزی شد.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال دچار آتش سوزی شد.
گفته میشود فرد حمله کننده ابتدا وارد دانشگاه شده و با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت دفتر این دانشگاه این فاجعه را به بار آورده است.
آقای ریاست جمهور دیگر زمان تعیین باید‌ها و نباید‌ها گذشته‌است. گریختن میان واژه‌ها حل‌المسائل معضلات امروز کشور نیست.
طبق این تصاویر، دو نفر از چهار نفری که از بالای دیوار شرقی دانشگاه شریف وارد شده بودند، به سمت دفتر بسیج دانشجویی می‌روند و پس از اینکه مطمئن می‌شوند کسی داخل دفتر نیست، فرد دوم هم به وی ملحق می‌شود و به آتش زدن دفتر اقدام می‌کنند.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دو فردی که دیشب وارد دانشگاه شدند، نشانی دفتر بسیج را داشته‌اند. درب دفتر بسیج هم دیشب قفل نبوده و باز بوده است. این دو فرد وارد دفتر شده و دو بطری حاوی ماده اشتعال‌زا به سمت دفتر پرتاب می‌کنند و دفتر را به آتش می‌کشند. حدود ساعت ۷ صبح امروز دانشجویان بسیج از بروز آتش‌سوزی آگاه می‌شوند. البته در آن زمان آتش خاموش شده بود.
نیمه شب گذشته دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف توسط عوامل ناشناس آتش گرفت.
نیمه شب گذشته، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واقع در همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت.
براساس اعلام بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، امروز دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به هتاکی ها و حرمت شکنی ها تجمع می کنند.
تجمع بسیج دانشجویی در اعتراض به ریاست تاج
جمع بسیج دانشجویی در اعتراض به ریاست تاج

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ