فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نقش رسانه ها را در مقابله با جنگ روانی دشمن بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف کرده ایم و دشمنان از این قضیه نگران و به دنبال ایجاد فتنه و آشوب هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف اخبار منتشره، دروازه‌بان دوم تراکتور در سفر به اصفهان این تیم را همراهی کرد.
برخلاف ادعای برخی از صفحات مجازی، اوسمار ویه‌را صحبتی درباره پیشنهاد بازیکن به یحیی گل‌محمدی نداشته است.
روز گذشته شایعاتی درباره تماس رضا اسدی با هادی عقیلی در فضای مجازی منتشر شده بود.
باشگاه فیورنتینا اعلام کرد هیچ پیشنهادی از منچستریونایتد برای جذب سفیان امرابط، ستاره مراکشی خود، دریافت نکرده است.
مدیر برنامه محمد صلاح ملاقات این بازیکن با ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.
رشت- روابط عمومی دادگستری گیلان شایعه پرتاب کوکتل مولوتف در محوطه دادگستری کل را تکذیب کرد و گفت: دستگاه قضائی با افرادی که چنین اخبار کذبی را منتشر می‌کنند برخورد قانونی خواهد کرد.
سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که هیچ فهرستی برای نقل و انتقالات تابستانی ارائه نکرده است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با ردِ شایعه جا به جایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد وظیفه نمایندگان مجلس و رویه طبیعی بر تذکر و پیگیری مسائل مربوط به حوزه‌های مختلف است.
در ساعات اخیر شایعه عجیب پیرامون خداحافظی محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری در پایان دربی در فضای مجازی منتشر شده است.
باشگاه رئال مادرید حاضر نیست برای تامین بودجه خرید جود بلینگام، ستاره دورتموند، با فروش اورلین شوامنی موافقت کند.
منابع آگاه ضمن تکذیب ادعای شهادت رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه طی چند وقت اخیر، تأکید کردند شایعات گروه های مخالف دولت سوریه در این خصوص، «خیالبافی محض» است.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشور، شایعات مربوط به فرود اضطراری هواپیمایی کاسپین در یکی از پارک‌های تهران را تکذیب کرد.
بر اساس اعلام مقامات اداره گذرنامه در افغانستان روند توزیع گذرنامه به‌دلیل مشکلات فنی مسدود شده است.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت:خبرهای خوبی در رابطه با آزاد راه تهران شمال در اسفند ماه می‌شنویم.
تکذیب شایعه خداحافظی وریا غفوری
سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: با تکنولوژی‌های روز دنیا که در سازمان دامپزشکی کشور نیز مهیا است، تشخیص تفریقی گونه دام از روی بافت عضلانی قابل انجام بوده و شبهه و شایعه واردات گوشت اینگونه دام‌ها اساساً کذب است.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرفوری اعلام کرد: خبر ورود غول دریای سرخ به ایران و بارش،۳۰۰ میلیمتر را تکذیب می‌کنیم. در هفته آینده از روز شنبه تا تقریبا سه‌شنبه در هیچ کجای کشور بارندگی نداریم. منبع: خبرفوری
سخنگوی دولت شایعه اهدای نفت رایگان به لبنان توسط جمهوری اسلامی ایران را تکذیب و اعلام کرد که تمام اقدامات در این حوزه‌ها مطابق با عرف‌های بین‌المللی و منافع ملی انجام می‌شود.
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تکذیب شایعه کشته و مفقود شدن دو دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد اساسا فرد و یا افرادی به این نام در این دانشگاه مشغول به تحصیل نیستند.
دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
آستان مقدس علوی (عتبه علویه) اعلام کرد: با توجه به شایعات برخی رسانه‌ها درباره درگذشت سه زائر از جمله یک بانوی ایرانی در اطرف ضریح امیرالمؤمنین بر اثر ازدحام و ایجاد خفگی، این شایعه تکذیب می‌شود.
در حالی که شایعاتی پیرامون مازاد اعلام شدن احسان پنشنبه در فضای مجازی دست به دست می‌شد اما این خبر صحت ندارد.
اشتباهی که در اعلام ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل خیبر خرم‌آباد انجام شده بود، اصلاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ