اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
چند بازیکن تیم فوتبال پیکان درگیر ویروس سرماخوردگی شده‌اند و در تمرین این تیم شرکت نکردند.
ترکیب تراکتور برای بازی با پرسپولیس چند تغییر مهم مواجه می‌شود.
ذوب آهن در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر باید یکی از سخت ترین جدال هایش را برابر تیم همشهری اش برگزار کند.
محمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار نبض بورس از عرضه اولیه های شرکت متعدد تا پایان سال جاری خبر داد. چند عرضه اولیه در راه است؟
ژاپن در دیداری تدارکاتی با همه نفراتش مقابل تیم ملی والیبال ترکیه شکست خورد.
رئیس کل گمرک گفت: ۴۴ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از مواد پتروشیمی است و ارزش کالاهای صادراتی پتروشیمی به علت کاهش قیمت جهانی ۱۸ درصد کاهش یافته است.
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
رنگ مشکی در برخی از قسمت‌های سپر جلو حذف شده و همرنگ با بدنه شده است. چند رنگ آبی و قرمز و مشکی در نمای جلویی، جذابیت بسیاری را ایجاد کرده‌اند. رنگ قرمز در پایین‌ترین قسمت خودرو در سراسر آن دیده می‌شود.
گزارشی جدید می‌گوید کوپرتینویی‌ها در فرایند توسعه سیستم‌عامل iOS ۱۷، تغییر استراتژی داده‌اند و چند ویژگی جذاب را به آن اضافه خواهند کرد.
لوئیس دلافوئنته، مربی جدید تیم ملی اسپانیا، اولین فهرست خود برای دو بازی پیش رو در مقدماتی یورو 2024 را اعلام کرد و در آن چند نام جدید از جمله ناچو فرناندز دیده می شود.
لیست تیم ملی فرانسه برای دو بازی پیش رو مقابل هلند و ایرلند اعلام شد.
تراکتور با چند تغییر و سورپرایز احتمالی پای به دیدار حساس مقابل پرسپولیس می‌گذارد.
جواد نکونام ترکیب تیمش برای دیدار با پرسپولیس را معرفی کرد.
ادسون تاوارز با چند سورپرایز به استقبال دربی خوزستان و بازی با فولاد رفته است.
استقلال با چند تغییر مهم نسبت به بازی های گذشته، از جمله نیمکت نشینی قایدی، دربی حساس برابر پرسپولیس را برگزار خواهد کرد.
کیت غیرمنتظره برای سه گلر و چند تغییر برای ستاره‌ها؛ شماره پیراهن بازیکنان تیم‌ملی در جام جهانی رسماً اعلام شد.
کارلوس کی‌روش قبل از جام های 2014 و 2018 با خط زدن چند ستاره خبرساز شد؛ آیا اینبار هم او برای طرفداران فوتبال سورپرایز دارد؟
همسر مهاجم پرسپولیس هم تصاویری از تولد او منتشر کرد که در یکی از آن‌ها چند کیک با طرح جالبی از اسم و سن آقای گل هلندی پرسپولیسی‌ها به چشم می‌خورد.
سرمربی هوادار در هفته‌های اخیر از چند بازیکن جوان در ترکیب تیمش بهره برده و این بازیکنان امیدوار به درخشش مقابل استقلال هستند.
چند منبع اسپانیایی امروز فهرست نهایی توپ طلا 2022 را منتشر کردند. فهرستی که در آن کریم بنزما برنده توپ طلا شده و در آن چند مورد جالب هم به چشم می خورد.
آبی‌پوشان پایتخت احتمالاً با چند تغییر مهم ترکیب خود را برای مصاف با تیم گل‌گهر سیرجان چینش خواهند کرد.
ترکیب شب گذشته تیم ملی در برابر اروگوئه که در نهایت منجر به پیروزی یک بر صفر ایران شد نکات جالب و یا بهتر است بگوییم چند سورپرایز داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ