امروزه با گسترش آپارتمان‌نشینی و از بین رفتن حیاط و باغچه‌ها، مردم دوست دارند که در محیط آپارتمان از گل‌های زیبا و سبز استفاده کنند تا بتوانند حس طراوت و تازگی را در محیط کوچک خانه ایجاد کنند. اما نگهداری از گیاهان در آپارتمان کار ساده‌ای نیست و نیاز به رعایت نکات خاصی دارد تا گیاهان همیشه سرحال باشند و بتوانند به منزل شما طراوت ببخشند. عوامل مختلفی ازجمله نور، خاک مناسب، کود، میزان آبیاری و... در نگهداری از گیاهان آپارتمانی نقش دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به مناسبت هفتادمین سالگشت کودتای ۲۸ مرداد نشست ۲۸ مرداد؛ درد همیشه ماندگار، با سخنرانی، دکتر ناصر زرافشان، مهندس لطف الله میثمی، داریوش رحمانیان، حسین رفیعی و آزاده شعبانی در کانون توحید تهران برگزار شد.
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: به تلاش برای تسهیل ورود محصولات غذایی و کودهای شیمیایی از اوکراین و روسیه به بازارهای جهانی ادامه خواهم داد.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از نقش مصرف کودهای یارانه‌ای در افزایش معنادار تولید محصولات اساسی در سال ‌جاری خبر داد.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد: غرب مانع انتقال کودهای معدنی رایگان این کشور به کشورهای فقیر می‌شود.
یزد- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از حذف حواله‌های فیزیکی خرید کودهای کشاورزی یارانه‌ای و آغاز توزیع آن بر اساس حواله الکترونیکی برای حذف دلالان و سودجویان خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف ۹۶۷ کیسه کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در یک سوله خبر داد.
مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: کشت بهاره با ذخیره بیش از ۴۵۰ هزار تن کودهای یارانه‌ای آغاز شده است و در حال حاضر در ۲۷ روز گذشته ۴۴۰ هزار تن کود، علاوه برذخیره به استان‌های تحویل داد.
طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، پیش‌بینی می‌شود تا سه سال آینده، ۱۰۰ درصد نیاز کشور به کودهای کشاورزی از تولید داخلی تامین شود.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور و مجری خودکفایی در کودهای کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۹۰ درصد کودهای کشاورزی را در داخل کشور تولید کنیم.
تبریز- رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: کشاورزان کودهای سرک را با استفاده از راهنمایی کارشناسان جهاد کشاورزی در مزراع استفاده کنند.
۱۵۷ فقره مجوز صادرات انواع کودهای کشاورزی تولید داخل از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی طی سال جاری صادر شده است.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام کرد: برنامه‌ای برای افزایش قیمت کودهای یارانه‌ای در سال ۱۴۰۲ نداریم.
برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ قرار است کودهای وارداتی با قیمت تمام شده توزیع شوند و اوره نیز با قیمت بورس کالا به بازار ارائه خواهد شد.
رییس سازمان امور اراضی عنوان کرد: آلایندگی سموم و کودهای شیمیایی زمین کشاورزی را چرخه تولید خارج نمی کند. این آلودگی وارد خاک می شود اما منجر به بایر شدن زمین کشاورزی نمی شود.
یک کارشناس حوزه نهاده های کشاورزی گفت: بهره وری کودهای موجود در کشور پایین بوده و در کنار کمبود این محصولات گاهی کشاورز ناچار است کشت و کار منهای کود داشته باشد.
عضو هیأت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان کودهای کشاورزی گفت: سرمایه گذاری مطلوبی برای تولید کودهای فسفاته در کشور صورت نگرفته و تأمین این کودها به واردات وابسته است.
مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: سیاست خودکفایی کودهای کشاورزی با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های داخلی تولیدکننده کودهای کشاورزی اجرایی می‌شود.
در نشست ستاد ملی طرح جهش تولید در دیمزارها، موضوع نیاز کشور به احداث کارخانه تولید کودهای فسفاته مورد بررسی قرار گرفت.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور آمادگی دارد تا کودهای رایگان در اختیار کشورهای نیازمند آفریقایی قرار دهد.
شرکت‌های دانش‌بنیان با فعالیت در زمینه توسعه فناوری‌های نوین کشاورزی و تولید کودهای ریزمغذی و سموم زیستی باعث توسعه بخش کشاورزی در کشور شده‌اند.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: دولت به‌رغم افزایش قیمت جهانی کود، بیش از ۷۰ درصد بهای کودهای یارانه‌ای را با پرداخت یارانه به کشاورزان جبران می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ