در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
به مناسبت هفتادمین سالگشت کودتای ۲۸ مرداد نشست ۲۸ مرداد؛ درد همیشه ماندگار، با سخنرانی، دکتر ناصر زرافشان، مهندس لطف الله میثمی، داریوش رحمانیان، حسین رفیعی و آزاده شعبانی در کانون توحید تهران برگزار شد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
این موجود استثنایی ساکن بخش‌هایی از کشورهای کامرون و گینه استوایی است. جدای از شکار و تخریب محیط‌زیست تهدید دیگری که برای حیات این شگفتی دنیای قورباغه‌ها وجود دارد، علاقه روزافزون مردم به نگهداری آن به عنوان حیوانی خانگی است.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
مدل جدید سگ رباتیک Unitree Go از دوربینی با زاویه‌ی دید فوق‌العاده بهره می‌برد که می‌توان با استفاده از آن، محیط اطراف را به‌طور لحظه‌ای نقشه‌برداری و پیمایش کرد. این ربات همچنین می‌تواند کنار صاحبش راه‌ برود و از موانع اجتناب کند.
تویوتا اکنون اعلام کرده است که به لطف تکنیک هوش مصنوعی مولد خود که توسط موسسه تحقیقاتی تویوتا (TRI) توسعه یافته است، شروع به تحقیق در مورد طراحی خودرو مبتنی بر هوش مصنوعی کرده است.
سکه‌های طلا مجموعا در هشت قوطی فلزی دفن شده بودند. قوطی‌ها بعد از گذشت بیش از یک قرن حالا کاملا زنگ زده بودند، اما درخشش سکه‌های طلا درست مثل زمانی بود که از ضرابخانه بیرون آمده بودند.
فایرفلای ابزار جدیدی است که به لطف پیشرفت‌های اخیر هوش مصنوعی به فتوشاپ اضافه شده است و می‌تواند با دریافت توضیحات کاربر تصاویر را ویرایش کند و تغییر دهد.
به لطف هنرمند دیجیتال HotCars، Rostislav Prokop، این کوپه بزرگ دارای دو در عقب است که دوج را به یک سدان خانوادگی تبدیل می کند.
در این گزارش تصاویر کمتر دیده شده از تهران قدیم را برای شما کاربران قرارد داده ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست.
این تصاویر به لطف آخرین نسخه برنامه «Midjourney»، یک برنامه هوش مصنوعی ایجاد شده است. این برنامه توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل در سانفرانسیکو به دست آمده که اولین بار در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شده است.
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
وانت تسلا مدل S یک نمونه‌ی تغییر یافته از سدان تسلا مدل اس RWD به حساب می‌آید که در محور عقب خود، میزبان یک موتور الکتریکی مرکزی با توان 370 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور است. آنطور که از تصاویر پیداست، ستون C خودرو به کلی حذف شده است و ستون B هم به لطف یک صفحه مثلثی، کمی مستحکم‌تر به نظر می‌رسد.
نوارهای آبی مسحورکننده ای که در مرکز و پایین سمت راست این تصویر ظاهر می شوند گاز است. به لطف تشعشعات فرابنفش که زمانی از ستاره ها خارج شد، این گاز یونیزه شده و در نور مرئی می درخشد.
در قرن نوزدهم اغلب زنان با لباسی ازدواج می کردند که در موقعیت های دیگر هم بتوانند آن را بپوشند. تب لباس عروس سفید را بعدها فیلم های هالیوودی به وجود آوردند که در آن ها زوج ها تا پایان عمر به خوبی و خوشی با یکدیگر زندگی می کردند. اما تنها خانواده های ثروتمند استطاعت خرید لباس عروس سفید را داشتند. تازه از دهه ی ۱۹۵۰ بود که مردم طبقه متوسط شروع به استفاده از لباس عروس سفید کردند، آن هم به لطف افزایش تولید اجناس ارزان قیمت تر در دوره ی شکوفایی انفجاری پس از جنگ جهانی دوم.
در همین زمینه لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که طرح صیانت تصویب نشده است.
بسیاری از رسانه‌های جهان به موضوع بازگشت کی روش به نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داده اند که مرور آن خالی از لطف نیست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ