وانت تسلا مدل S یک نمونه‌ی تغییر یافته از سدان تسلا مدل اس RWD به حساب می‌آید که در محور عقب خود، میزبان یک موتور الکتریکی مرکزی با توان 370 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور است. آنطور که از تصاویر پیداست، ستون C خودرو به کلی حذف شده است و ستون B هم به لطف یک صفحه مثلثی، کمی مستحکم‌تر به نظر می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
«اولترالایت تی بی ۵۰» (Ultralite TB ۵۰) کاملا جدید یک نوع منحصر به فرد از تاپر کمپینگ است که دارای چهار دیوار سخت، یک سقف بلند ثابت و یک تخت بالای کابین است. این محافظ کاملا عایق فوم در بسته بندی ۱۵۰۰۰ دلاری (حدود ۷۵۰ میلیون تومان) با وزن کمتر از ۲۰۴ کیلوگرم ارائه می‌شود.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
چند روز پس از رونمایی تویوتا از کرولا کراس در ژوئن ۲۰۲۰، یک هنرمند این کراس اوور جمع و جور را به یک پیکاپ فرضی تبدیل کرد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از این تصویر، وضعیت دریاچه‌های وان درترکیه، سوان در ارمنستان و ارومیه در ایران نشان داده شده است.
در گرند کنیون‌ای تی ۴اکس‌ای ئی وی ادیشن تنظیمات حداکثری روی ئی سی یو انجام شده تا میزان خروجی به ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور به ۵۸۳ نیوتن متر برسد.
قسمت عقب سولارا مشابه فورد اسپورت اکسپلورر است که تقریبا در همان بازه زمانی سولارا ساخته شده است. پشت وانت تقریباً چهار فوت طول داشت و از مواد کامپوزیتی ساخته شده بود، بنابراین همخوانی آن با چرخ‌های عقب «تویوتا کمری» چندان دشوار نخواهد بود.
در تریم اسپرت R/T از خروجی اگزوز دوقلو در قسمت عقب خودرو استفاده شده که ظاهر جذاب تری را در مقایسه با سایر تریم‌ها برای رمپیج ایجاد می‌کند.
Pit ۲۶ از ترفند همیشه محبوب محور‌های پورتال استفاده می‌کند تا G۶۳ را تقریبا ۱۵ سانتی متر از سطح زمین بلندتر کند. به منظور پیشگیری از آسیب به زیر بدنه این پیکاپ در صورت برخورد به اشیاء بلند در طول مسیر، یک بسته محافظ به زیر بدنه این خودرو افزوده شده است.
در تصویری که ماهواره ناسا از دریاچه ارومیه منتشر کرده وضعیت کم آبی آن کاملاً مشخص است.
والت نائوتا، یکی از متهمان پرونده اسناد ترامپ نیز در رستوران حضور داشت. دستیاران ستاد انتخاباتی ترامپ تصاویر ویدئویی از این توقف را به اشتراک گذاشتند که در آن رئیس جمهور سابق در حال دست دادن و تشکر از حامیان داخل کافه بود.
استفاده سنگین از چرم با ظاهر وینتیج در تمامی قسمت‌های کابین شرایطی را ایجاد کرده که مخاطب را به یاد مبل چستر تمام چرم قدیمی در یک اتاق پاییزی می‌اندازد.
در حالی که ویدئوهای تسخیر سریع و تکان دهنده افغانستان توسط طالبان در سراسر جهان پخش می‌شد، یک منظره آشنا، تصاویر گسترده‌ای از شیوه حمل و نقل مورد علاقه این گروه بود؛ وانت های تویوتا.
پیکاپ ایسوزو ریمکس مدل ۲۰۲۳، یک وانت دو کابین و ارزان قیمت است که نسبت به دی مکس، قد و هیکل بزرگ‌تری دارد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت و آپشن‌های ISUZU Remax آشنا می‌شویم.
ترکیه ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی خود با ایران در استان وان در جنوب شرقی این کشور را تکمیل کرده است.
ظاهراً نمای بیرونی تویوتا تاکوما ۲۰۲۴ از وب سایت تویوتا درز کرده است؛ تنها یک عکس منتشر شده در Reddit نشان می‌دهد که احتمالاً یک Tacoma TRD Pro در حال گشت و گذار در جاده‌ها است.
در کابین پیکاپ بهمن G ۹ نیازی به استفاده از نورپردازی نبوده، اما در این خودرو همچین آپشنی مشاهده می‌شود. فضای بیشتر پیکاپ‌ها در دنیا بر کاربردی بودن تاکید بسیاری دارند. مثال دیگر استفاده از سانروف در این خودرو است؛ چیزی که در بیشتر پیکاپ‌ها دیده نمی‌شود.
خلاقیت یک شهروند در ایجاد تغییرات در یک دستگاه پیکان را ببینید. این عکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
موشک لانچر وان حامل ۹ ماهواره بود و برخلاف پرتاب های عمودی به یکی از بال های بویینگ ۷۴۷ مشهور به دختر کیهانی وصل بود.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
صندلی‌های ردیف دوم در پیکاپ دوکابین فوتون G۷ بنزینی اتوماتیک بیشتر شبیه به نیمکت هستند و آنچنان زاویه ندارند اما شاید حضور دریچه‌های تهویه‌ هوای اختصاصی در این قسمت، حس و حال راحت‌تری را خلق کند.
جمعی از ارامنه اصفهان در اعتراض به «اقدامات دولت آذربایجان در قره باغ و بستن راه‌های ارتباطی با دیگر شهرهای ارمنستان»‌ صبح امروز جمعه، ۵ اسفندماه در کلیسا وانک گردهم جمع شدند و با قرائت بیانیه‌ای اقدامات کشور آذربایجان را محکوم کردند.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران گفت: هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالای بورس کالای ایران با انتشار اوراق سلف موازی استاندارد خودروی وانت کارا موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ