در همین زمینه لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که طرح صیانت تصویب نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ر غم اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از آرامش در بازار شکر خبر می‌دهند، چالش‌های این حوزه همچنان برپاست و حتی کارخانجات تولیدی نیز قادر به تهیه این کالا نیستند.
در حالی که هیچ کدام از کشورهای منطقه و سایر منابع خبری اشاره‌ای به تنش در دریای عمان طی روز چهارشنبه نکرده‌اند، آمریکا مدعی تلاش ایران برای توقیف دو نفتکش شده است.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای خود علیه ایران گفت که واشنگتن با کشورهای منطقه برای مقابله با آنچه رفتارهای بی ثبات کننده ایران خواند، همکاری می‌کند.
دنی آلوز هیچ دلیل قانع کننده ای مبنی بر بی گناهی خود به دادگاه ارائه نکرده و همچنان در حبس به سر می برد.
همانطور که انتظار می رفت، ریکاردو ساپینتو با انتشار متنی طولانی، بابت اتفاقات رخ داده در نشست خبری بازی با پیکان عذرخواهی کرد.
همانطور که انتظار می رفت، ریکاردو ساپینتو با انتشار متنی طولانی، بابت اتفاقات رخ داده در نشست خبری بازی با پیکان عذرخواهی کرد.
روزنامه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شد که لیونل مسی و پاریس سن ژرمن بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.
احمد ایوب ترک‌آصلان، دروازه‌بان تیم ینی مالاتیا اسپور، در جریان وقوع زلزله، زیر آوار مانده و هنوز خبری از او نیست.
14 بازیکن تیم والیبال زنان هاتای اسپور در محل اقامت خود زیر آوار مانده‌اند.
بخش کوتاهی از گفتگوی مطبوعاتی روز گذشته ریکاردو ساپینتو پیش از بازی مس رفسنجان، نکات قابل توجهی در خود داشت.
در صفحه یک امروز نسخه دیجیتال کیهان تیتری هم به نتیجه بازی ایران و آمریکا اشاره دارد. ولی دیگر خبری از تیتر تکراری دو بازی قبل نیست.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران شیطنت خبرنگار بی‌بی‌سی در نشست خبری پیش از بازی با ولز را بی‌پاسخ نگذاشت.
یک کوهنورد از روز جمعه در اتفاعات لواسان مفقود شده و تاکنون خبری از وی در دسترس نیست.
بر اساس محاسبات صورت گرفته شبکه خبری «بلومبرگ» بنکمن فراید در ابتدای هفته جاری دارایی خالص به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در اختیار داشت. با این وجود، با سقوط صرافی رمز ارز دیجیتال او یعنی FTX ارزش دارایی هایش به صفر رسید.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
روی ماتا دستیار ساپینتو در نشست خبری پس از بازی با گل گهر گفت پنالتی که برای استقلال اعلام شد، واضح بود.
محمدعلی ابطحی نوشت: شبکه بی بی سی جهانی در خبری مدعی شده است که آقای خاتمی تحت تاثیر یکی از شخصیتهای پاکستانی، در فرودگاه تهران، خبر اهانت سلمان رشدی به پیامبر را به امام رسانده و امام فتوای مشهور خودشان را داده اند. من چون آن زمان معاون بین الملل وزارت ارشادی بود که آقای خاتمی وزیرش بود و مسایل بین المللی را معاونت ما پیگیری می کرد و در جزییات خبر بودم،‌ از این خبر تعجب کردم. میدانستم این خبر دروغ است.
منابع خبری با اشاره به افزایش بی رویه تورم در انگلیس در کنار اعتصابات گسترده در این کشور به لندن لقب شهر بحران ها داده اند.
پایگاه ای بی سی اینترنشنال در خبری با عنوان «مادورو» از رزمایش نظامی مشترک با روسیه، چین و ایران به عنوان چالشی برای ایالات متحده استقبال می کند، به ذکر جزئیاتی درباره این رزمایش پرداخت.
با صدور مجوز برداشت یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی که اخیرا به حساب خانوارها واریز و از شب گذشته قابل برداشت شد، در مجموع حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان آزاد و در اختیار دارندگان این حساب قرار گرفت.
رفتن به جام جهانی قطر 2022+ راهنمای کامل
حمیدرضا جلایی پور که بی خبری از فرزندش (محمدرضا) را رسانه ای کرده بود ، در خبری تکمیلی ، پیدا شدن او را اطلاع رسانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ