به مناسبت هفتادمین سالگشت کودتای ۲۸ مرداد نشست ۲۸ مرداد؛ درد همیشه ماندگار، با سخنرانی، دکتر ناصر زرافشان، مهندس لطف الله میثمی، داریوش رحمانیان، حسین رفیعی و آزاده شعبانی در کانون توحید تهران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌ها آمریکایی با انتشار تصاویری ادعا کردند که فرمانده پیشین واگنر در نشست جاری سران روسیه- آفریقا در سن‌پیترزبورگ حضور دارد.
یکی از قراردادهای قابل تامل دوران مدیرعامل اسبق به قرارداد عارف غلامی برمی‌گردد، مدافع استقلال که هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.
در این تصویر دکتر محمد مصدق به همراه گارد مخصوص نخست وزیری مقابل خانه اش را مشاهده خواهید کرد. نفر پشت سر مصدق، سرهنگ ممتاز، مسئول گارد منزل نخست‌وزیر قرا دارد که در روز ۲۸ مرداد مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
نشست سران سه قوه با حضور محمدباقر قالیباف، سید ابراهیم رئیسی و محسنی اژه‌ای عصر امروز شنبه ۱۰ تیرماه به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نشست هم اندیشی حوزه و هوش مصنوعی با حضور مسئولین تشکل‌های بین المللی حوزه‌های علمیه در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شب گذشته نشستی درباره حجاب و عفاف و حجاب برگزار کرده است که در آن هیچ زنی حضور ندارد.
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان به توان ایران عصر سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ) با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در دانشگاه تهران برگزار شد.
استاندار اربیل در نشست استانداران استان‌های مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق از پرچم جعلی کردستان بزرگ استفاده کرد.
نشست مقامات عالی رتبه شرکت کننده در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار با سید ابراهیم رییسی در سالن اجلاس سران برگزار شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌های سفرش به بلگراد، با ایرانیان مقیم صربستان دیدار کرد. این نشست آخرین برنامه سفر دو روزه‌ی وزیر امور خارجه خارجه به صربستان بود.
خبر جان‌باختن تاثربرانگیز «کیان پیرفلک» کودک ۱۰ ساله اهل ایذه پس از ۳ روز همچنان ترند شبکه‌های‌اجتماعی و رسانه‌های خبری است و کاربران با انتشار تصاویری از او سوگواری می‌کنند. پیکر کیان دیروز جمعه ۲۷ آبان در ایذه به خاک سپرده شد. در ادامه تیتر‌های صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ را در واکنش به این حادثه تلخ می‌بینید:
خبرگزاری فارس نوشت: نشست تحلیل و بررسی فتنه اخیر در هیأت آئین حسینی توسط حجت‌الاسلام حسین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق اطلاعات سپاه امشب پنج شنبه ۲۶ آبان در امامزاده قاضی الصابر برگزار شد.
امروز در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای‌ اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی‌روش همراه شد. در نشست خبری سرمربی تیم ملی، خبرنگار اسکای‌ اسپورت در سوالی به کی‌روش گفت: سرمربی‌گری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟ کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما چه مبلغی برای این سوال دریافت می‌کنید؟ پس از اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به آن خبرنگار گفت: به حرف‌های من فکر کن! راستی از کشور خودتان چه خبر؟
نشست بصیرتی پیرامون اعتراضات اخیر عصر سه شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز جمعی از مردم کرج برگزار شد.
دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط جام جهانی قطر دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص حضور ایران در جام جهانی قطر یکشنبه ۱۵ آبان با حضور وزیر خارجه، وزیر ورزش و جوانان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت خارجه برگزار شد. همچنین در این نشست سفیر ایران در قطر و رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.
نخستین نشست بین المللی گروه دوستان مدافع منشور ملل متحد،شنبه ۱۴ آبان با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه برگزار شد.
ژست های عجیب و غریب رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است؛ صبح چهارشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران کشورهای عضو سخرانی کرد.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشست خبری با خبرنگاران گفت: قرارداد آقای کی روش موقت ۳ ماهه و ماهی ۵۰ هزار یورو است که دستیارانش نیز ماهی ۳۰ هزار یورو خواهند گرفت‎.
کودتای ۲۸ مرداد که توسط سیا و سرویس مخفی انگلیس و با هدف حفظ منافع نفتی غرب در ایران سازماندهی شده بود، سبب سرنگونی دولت منتخب محمد مصدق نخست وزیر ایران شد.
در این تاریخ مصدق که به دنبال تصویب قانون ملی شدن صنعت نفت، بیش از دو سال پیش به نخست وزیری رسیده بود در مذاکرات پی در پی با دولت بریتانیا حاضر به سازش نشد و حتی شکایت انگلیس به دیوان لاهه و شورای امنیت سازمان ملل متحد را نیز بی نتیجه گذاشت؛ پس از آن دولت انگلیس چاره را در برکناری نخست وزیر از سمت خود دید.
نشست مشترک اعضا هیئت دولت با هیئت رییسه و روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه (۲۳ مرداد ۱۴۰۱) در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ