دانشمندان پروژه منهتن معتقد بودند رقیب شان آلمان نازی است. منطق وحشتناک ساخت بمب این بود که اگر هیتلر ابتدا آن را بسازد می تواند کل جهان را به گروگان گرفته و ایدئولوژی شرورانه و ویرانگر خود را گسترش دهد. بنابراین، در آن زمان تنها هدف مهم آن بود که جبهه مقابل نازی ها در ابتدا به سلاح هسته ای دست یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در بازی امروز مقابل اورلاندو دوباره دبل کرد تا مشخص شود داستان همه یا هیچ او در اینترمیامی واقعی و غیرقابل انکار است.
داستان دسته عزاداری طویریج یکی از زوایای غم‌ناک واقعه عاشورا محسوب می‌شود، ماجرای مردمی که پس از واقعه عظیم به کربلا رسیدند و از آن زمان حسرتی طولانی طی قرون در دلهای‌شان باقی مانده است.
وزن هر دست به‌طور میانگین ۴۰۰ گرم است. این وزن برای ما محسوس نیست، اما جالب این‌جاست که افرادی که دست‌های مصنوعی دارند وزن آن‌ها را بسیار بیشتر از دست‌های واقعی می‌دانند. با این که آن‌ها بسیار سبک‌تر از دست‌های واقعی هستند.
به نظر می‌رسد ادعای عجیب علیه عیسی آل‌کثیر که از سوی یکی از هواداران مطرح شده، واقعی باشد.
می گویند مهران و تهران از نخستین روستاهایی بودند که زمان خروج از دروازه‌های شمالی ری، برای رفتن به ییلاق‌های کوهپایه از آنها عبور می‌کردند و ده تهران حدود کمتر از یک فرسنگ در جنوب مهران واقع شده بود.
پارکس استنفنسون، کارشناس تایتانیک در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «ما داده‌های واقعی دراختیار داریم که مهندسان می‌توانند با بررسی آن‌ها، به داستان واقعی فاجعه‌ی تایتانیک نزدیک‌تر شوند.»
مشکلات دوستی در دبستان اولین مسئله واقعی است که در آن فرزندان ما در رابطه با دیگران هستند بدون اینکه ما در کنار آن‌ها باشیم.
افسانه کاپ‌دوا، افسانه‌ای است که برای قرن‌ها از طریق نسل‌ها نقل شده‌است. داستان نویسان از مدت‌ها پیش داستان‌های این موجود مرموز را بازگو کرده‌اند، از مشاهده آن در میان طوفان در دریا گرفته تا داستان‌هایی در مورد محافظت از ملوانان در برابر خطر.
سرمربی مس رفسنجان، توضیحات مفصلی در خصوص ویدئو جنجالی منتشر شده از اردوی تیمش ارائه کرد.
محققان در تازه‌ترین بررسی‌های خود با استفاده از قالب داستان‌گویی روایی-تفسیری به فریاد‌های دیگران گوش داده‌اند تا بتوانند داستان پشت آن فریاد‌ها را درک کنند. در واقع آن‌ها با این روش قصد دارند راهی برای شنیدن حرف‌های فردی که عصبانی است باز کرده و چیزی را که موجب این نوع رفتار شده است، درک کنند. به عبارت دیگر با این روش می‌توانید چیزی را که همسرتان می‌خواهد به شما بگوید، به‌خوبی درک کنید.
این که نام دو برادر پناهندۀ جناب پیمان جبلی و عموهای مرحوم امین جبلی، میثم و مقداد است یعنی قرار بوده رویش باشند ولی ریزش شده‌اند. بله، رویش و ریزش در یک مسیر طبیعی است اما وقتی رویش‌ها ریزش می‌کنند شاید دیگر چندان طبیعی نباشد. جنبۀ نمادین این داستان بر وجه واقعی آن می‌چربد.
متخصصان مراقبت‌های بهداشتی امیدوارند کبد خوک را به انسان پیوند بزنند، اما این فرآیند ابتدا مستلزم آن است که کبد این حیوان بیشتر شبیه به کبد انسان شود. این همان چیزی است که شرکت میروماتریکس(Miromatrix) در حال انجام آن است.
پیراشکی‌فروشی خسروی به دلیل همسایگی با کافه‌نادری و واقع شدنش در مدرن‌ترین خیابان آن زمان، خیلی زود آوازه‌اش در شهر می‌پیچد و پذیرای بسیاری از هنرمندان مشهور و چهره‌های معروف آن روز‌ها می‌شود.
در ده‌ها مصاحبه‌ای که با ساکنان و مقام‌های اوکراینی داشتم آنان توضیح دادند که چگونه بازنشستگانی مانند یرمولنکو همراه با دانش‌آموزان، مکانیک‌ها، مادربزرگ‌ها و حتی یک زوج ثروتمند که در حال تعمیر قایق تفریحی خود بودند و بخش عمده‌ای از یک سال در آن شهر گرفتار شدند در این همکاری اطلاعاتی مشارکت داشتند.
یکی از نویسندگان برجسته دهه ۱۹۶۰ میلادی، آرتور سی کلارک است که از روی آثار وی فیلم‌های اقتباسی بسیاری ساخته شده است. ادعا می‌کنیم که داستان کوتاه «الو الو فرانکنشتاین» سی کلارک تأثیر زیادی روی ساخته شدن شبکه جهانی وب داشته و شاید اگر کلارک این داستان را نمی‌نوشت، چیزی که امروز می‌بینیم به این شکل وجود نداشت. داستان «الو الو فرانکنشتاین» پیرامون شبکه‌ای تلفنی است که به‌ناگاه حس پیدا می‌کند و بعد هم کنترل دنیا را به‌دست می‌گیرد. برنرز لی فردی بود که موفق شد وب را با الهام گرفتن از داستان کوتاه سی کلارک بسازد.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
ابراهیموویچ می‌گوید هواداران هیچ وقت از داستان واقعی جدایی رونالدو از منچستر مطلع نمی‌شوند.
بعضی از دقایق و اعداد برای یک عمر افتخار کافی هستند؛ مثلا دقیقه عجیب 97:54 که برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد.
حسن یزدانی که پیش‌از‌این در پنج مسابقه‌اش با دیوید تیلور آمریکایی چهار بار بازنده شده، به اردو دعوت نشده است تا به‌این‌ترتیب داستان حضورش در جام جهانی پیش‌رو منتفی شود.
به‌ تازگی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، سومین فهرست افراد «غیر روان‌شناس فاقد مجوز» را منتشر کرده و گفته: «هدف‌مان اطلاع‌رسانی بود. سه سال شب و روز زحمت کشیدیم برای احصای این اسامی و به این افراد زنگ زدیم تا به آن‌ها اطلاع دهیم فعالیت آن‌ها غیرقانونی است.»
سلمان رشدی نه تنها برای نجات جان خود همواره خانه به خانه می‌شد بلکه حتی زمانی که منزل نیاز به تعمیرات داشت، مجبور بود خود را از لوله‌کش یا برقکار مخفی و در حمام حبس کند!
روزنامه کیهان نوشت: « انقلابیون واقعی به خوبی دانسته‌اند که هر دوره‌ای حسینی دارد و یزیدی. داستان کربلا جاری است و این ماییم که باید مشخص کنیم با حسین زمانمان می‌مانیم یا با یزید به اعماق تاریک تاریخ می‌رویم؟ و باید بدانیم حسین زمانمان نایبی دارد که اطاعتش هم وزن اطاعت از حسین است.»
ساخته صد میلیون دلاری ران هاوارد یک داستان ماجراجویانه را روایت می‌کند که چیزی فراتر از یک داستان دریایی است و آنچنان به نقاط تاریکی می‌رسد که تصور می‌شود با افسانه‌ای بیش طرف نیستیم، اما از قضا آنچه بر پرده به تصویر کشیده می‌شود، بر اساس یک داستان واقعی است.
«سیاه‌باز» را در خلاصه داستان فیلمی درباره ماجراهای یک بیت‌کوین باز می‌شناسیم اما همه ماجرا این نیست. داستان این فیلم از یک تصادف آغاز می‌شود که همه چیز آن مشکوک است، قصه از آغاز به ما یادآوری می‌کند که حواستان جمع باشد، این‌ها همه واقعیت نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ