پارکس استنفنسون، کارشناس تایتانیک در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «ما داده‌های واقعی دراختیار داریم که مهندسان می‌توانند با بررسی آن‌ها، به داستان واقعی فاجعه‌ی تایتانیک نزدیک‌تر شوند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت "روس تک" نسل پنجم جنگنده سوخو-۵۷ را در قالب یک هیولای مکانیزه که یک ربات به شکل شاهین است به نمایش گذاشت.
یکی از رستوران‌های شانگهای این روزها با نمایش وسیله عجیبی مشتری جمع می‌کند؛ توالتی که گران‌ترین توالت فرنگی دنیا لقب گرفته است.
ترکیب هجومی چهار قدرت عربستانی ترسناک‌ترین تصویر را از فوتبال این کشور به نمایش می‌گذارد.
این تصویر شماتیک از طراحی شیائومی 14 – Xiaomi 14 حاشیه‌های باریک و صفحه نمایش حفره‌دار گوشی را نشان می‌دهد.
کیم کارداشیان هرگز ابایی از نمایش هر دو وجه خوب و بد زندگی شخصی خود نداشته است.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
کریستیانو رونالدو تصویر جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
اسماعیلی درباره مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ساماندهی صوت و تصویر در فضای مجازی و اینکه گفته می‌شود مدیریت آن را به صدا و سیما واگذار شده است، گفت: از اواخر دولت قبل تصمیمی گرفته شد که طبق آن تمام اختیارات صوت و تصویر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صدا و سیما منتقل شود.
براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه نظارت در حوزه سکوهای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی طبق قانون اساسی و قوانین موضوعه، بر عهده سازمان صدا و سیما قرار دارد.
محصول تازه شیائومی در نمایشگرش از بازه رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌هایی عمیق و دقیق به وجود بیاورد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش نیز به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد که برای استفاده در محیط‌های آفتابی نیز گزینه خوبی است.
کول پروچاسکا که رویای کاهش وزن در سر داشت، پس از کاهش بیش از ۱۵۲ کیلوگرم از وزن خود، وضعیت بدنش را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت.
مهدی قایدی ستاره آبی‌پوشان در بخشی از تمرین مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت. او کنار صالح حردانی دیگر بازیکن جنوبی استقلال با یک فیگور خاص حلقه ازدواج خود را به نمایش گذاشت.
نمایشگر خارجی موتورولا ریزر لایت احتمالاً فقط برای نمایش زمان، نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی استفاده می‌شود. در کنار این صفحه نمایش یک دوربین دوگانه هم قرار می‌گیرد که برای عکاسی کاربرد خواهد داشت. این گوشی در نمایشگر داخلی از دوربین سلفی حفره‌ای بهره خواهد گرفت.
روزنامه جوان: تصویر زنان با موهای باز و سرهای برهنه رفته‌رفته در سطح شهر بیشتر نمود می‌یابد. زنان و دخترانی که اگر چه تعدادشان به نسبت بانوانی که حجاب شان را رعایت می‌کنند بسیار کمتر است، اما نوعی از بی‌قانونی و عصیانگری را به نمایش می‌گذارند.
بازگشت فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو به ترکیب سپاهان، تحول بزرگی در نمایش این تیم در بخش هجومی رقم زد.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
دو واکنش از بازیکنان تعویضی فولاد عمق حاشیه این تیم در حاشیه دیدار با الهلال را به تصویر کشید.
جریانی از پلاسمای خورشیدی شب گذشته به زمین رسید و اتمسفر زمین را با ذرات باد خورشیدی باردار کرد که باعث نمایش شفق‌های قرمز کمیاب در بخش‌های وسیعی از کانادا، شمال ایالات متحده و اروپا شد.
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
برای نخستین بار شیوه زایمان در آب، در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به نمایش درآمد، پوشش مادر و حضور پدر در این تصاویر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است./همشهری
تصویری از علیرضا جهانبخش در شهر دوحه به نمایش گذاشته شده است.
بدون در‌نظر‌گرفتن کم‌لطفی مسئولان صداوسیما به حضور تماشاگران زن در این بازی که خیلی مختصر به قاب تصویر درآمدند، شیوه فیلم‌برداری این مسابقه هم دوباره جنجالی شد. بازی با مس کرمان که دومین دیدار خانگی استقلال در این فصل محسوب می‌شد، دومین دیدار این تیم پرهوادار بود که با انتخاب زاویه عجیب دوربین توسط کارگردان تلویزیون به نمایش گذاشته شد.
ساخته تماشایی مارتین اسکورسیزی در کنار تصویر خشنی از نیویورک قرن نوزدهم، به فلش‌بک به ارجاعات تاریخی، نشان می‌دهد آمریکا حتی در متمدنانه‌ترین شهرهایش در کف خیابان شکل گرفته و با چه توحش به نقطه کنونی سوق یافته است؛ تصویری گیرا که خلقش از استادی به جز اسکورسیزی برنمی‌آمد.
محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و سمعی-بصری اعضای جدید شورای پروانه ساخت آثار سینمایی و اعضای جدید شورای پروانه نمایش آثار سینمایی منصوب کرد تا سینماگران تصویر واضح‌تری از دوران پیش رو داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ