حسن یزدانی که پیش‌از‌این در پنج مسابقه‌اش با دیوید تیلور آمریکایی چهار بار بازنده شده، به اردو دعوت نشده است تا به‌این‌ترتیب داستان حضورش در جام جهانی پیش‌رو منتفی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور به شایعاتی که پیرامون عدم ثبت قرارداد دو ستاره تیمش وجود دارد، واکنش نشان داد.
روز گذشته شایعاتی درباره تماس رضا اسدی با هادی عقیلی در فضای مجازی منتشر شده بود.
شایعه شده که به واسطه مبلغ بالای این انتقال، مجوز ثبت قرارداد رضا اسدی تا کنون میسر نشده است؛ شایعاتی که با غیبت مشکوک رضا اسدی در تمرین دیروز داغ‌تر نیز شده است
چند روز پیش حرفهای علی میرزابیگی درباره انجام تست دوپینگ از داوران امروز با واکنش مسعود مرادی همراه بود.
اخیرا شایعاتی درباره مرگ کشمری طی یک حمله در پاریس مطرح شده است.
درباره برخی بازیکنان استقلال بر اساس مبالغ دریافتی‌شان شایعاتی مبنی بر فسخ یکطرفه آنها به وجود آمده است.
پس از پخش شایعاتی درباره کسالت اخیر اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) همراه با پوتین و به صورت آنلاین در مراسم در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه «آق‌قویو» شرکت کرد. پیش از این ارتباط آنلاین نیز، رؤسای‌جمهور ترکیه و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
بعد از انتشار شایعاتی درباره برکناری اولیور کان از پست مدیریت بایرن مونیخ و منصوب شدن فیلیپ لام به جای او، لام در یک مصاحبه گفت قصد پذیرفتن هیچ پستی در باشگاه بایرن مونیخ را ندارد.
انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه‌ای به این شایعات پاسخ دهد.
در روزهای اخیر شایعاتی درباره درخواست دستمزد نجومی مارکوس رشفورد از منچستریونایتد مطرح شده بود که این ستاره انگلیسی این شایعات را به شدت تکذیب کرد.
جورجینا رودریگس، نامزد رونالدو، در مورد شایعاتی که به انتقال این بازیکن به اتلتیکو در تابستان گذشته مربوط بود، صحبت کرد.
با وجود انتشار شایعاتی درباره فروش باشگاه تاتنهام مدیریت و مالکان فعلی باشگاه در مقابل این گزارش‌ها سکوت کرده‌اند.
در حالی که شایعاتی درباره جدایی سیامک نعمتی وجود داشت اما او در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.
شایعاتی مبنی بر حضور سردار آزمون در تیم‌های میلان و یوونتوس به گوش می‌رسد.
سید حسن نصرالله افزود: حاج قاسم فردی بااخلاص بود و یکی از نامزدهای طبیعی برای ریاست جمهوری ایران بود اما وی ترجیح داد در جبهه باقی بماند، او عاشق شهادت بود و چیزی برای خود نخواست.
از ساعاتی پیش شایعاتی درباره احتمال جدایی گلر پرسپولیس منتشر شده که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع درست نیست.
بنا به اعلام این منبع آگاه، دبیر کل حزب الله لبنان روز سه‌شنبه در سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یارانش سخنرانی خواهد کرد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس قویا ادعای تعرض به زندانیان را رد کرد و گفت: دشمنان و معاندان نظام شایعاتی را درباره وضعیت زندانیان زن مطرح کردند که ساده‌لوحانه و غیرقابل باور است.
فرماندار شیراز: شایعاتی درباره کشته شدن ۵ نفر در درگیری‌ در محله کشن شیراز وجود دارد که صحیح نیست و تکذیب می‌شود.
از صبح امروز شایعاتی مبنی بر استعفای محمدرضا ساکت در برخی رسانه‌ها به گوش رسید که البته این موضوع اساسی ندارد.
اگرچه خود آجرلو و اطرافیانش سکوت کرده و دلیلی را برای قطع همکاری عنوان نکرده بودند، ولی از چند موضوع مختلف به‌عنوان دلایل برکناری او یاد شده است. مشخص نیست مواردی که مطرح شده تا چه حد صحیح باشد، چون تعدادی از همین دلایل به قدر کافی نقض‌کننده دلیل دیگری است. در زیر تلاش شده تا با جمع‌بندی شایعاتی که در این مورد به راه افتاده، به نقشه کلی در این زمینه رسید.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، به شایعات درباره هدف‌های نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه پایان داد و گفت بایرن قصدی برای جذب بازیکن ندارد.
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه اخیرا با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی صحبت داشته‌ام، گفت: وی به بنده گفت مهندس رستم قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی در سر کار حاضر نشده و همین موجب بروز شایعاتی شده، اما برخی نمایندگان هم به دیدار وی رفته‌اند و ایشان به کار خود ادامه خواهند داد.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در پایان مصاف دوستانه این تیم برابر خوشه طلایی ساوه مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره چگونگی جذب مورایس توضیحاتی را ارائه کرد.7

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ