محققان در تازه‌ترین بررسی‌های خود با استفاده از قالب داستان‌گویی روایی-تفسیری به فریاد‌های دیگران گوش داده‌اند تا بتوانند داستان پشت آن فریاد‌ها را درک کنند. در واقع آن‌ها با این روش قصد دارند راهی برای شنیدن حرف‌های فردی که عصبانی است باز کرده و چیزی را که موجب این نوع رفتار شده است، درک کنند. به عبارت دیگر با این روش می‌توانید چیزی را که همسرتان می‌خواهد به شما بگوید، به‌خوبی درک کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول به همراه همسر و دو دخترش مکه و کیان روز شنبه در آخرین دیدار لیورپول برابر استون ویلا در آنفیلد حاضر شد. پس از این دیدار که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید محمد صلاح به همراه همسرش ماجی صدیق و دخترش کیان ظاهر شد.
برادر همسر زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌کند. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده توسط خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»
علی در طول تاریخ، تنها انسانی است که در ابعاد مختلف و حتی متناقضی که در یک انسان جمع نمی‌شود قهرمان است. مثل یک کارگر ساده با دست و بازویش خاک را می‌کند و در آن سرزمین سوزان بدون ابزار، قنات می‌کند، مانند یک حکیم می‌اندیشد، همچون یک عاشق بزرگ و یک عارف عظیم عشق می‌ورزد، به سان یک قهرمان شمشیر می‌زند و همانند یک سیاستمدار رهبری می‌کند و مانند یک معلم اخلاق مظهر و سرمشق فضایل انسانی برای یک جامعه است. هم یک پدر است و یک دوست وفادار و هم یک همسر نمونه.
پس از حمله مسلحانه به فروشگاه خانواده همسر لیونل مسی، هواداران نیوولز، باشگاه محبوب مسی به حمایت از ابرستاره فوتبال دنیا پرداختند.
دیلتا لئوتا، همسر لوریس کاریوس، پیش از این دیدار فینال برابر منچستریونایتد سعی کرد به او روحیه بدهد و برایش آرزوی موفقیت کرد.
کیهان نوشت: مواضع همتی و برخی سیاسیون و رسانه‌های همسو در حالی است که آن‌ها همین حال به خاطر چک برگشت خورده برجام و کلاهبرداری آمریکا در آن، در موقعیت اتهام و قصور و تقصیر قرار دارند و در همین روند کلاهبردارانه بوده که آمریکا و غرب، تحریم‌ها را دو برابر افزایش دادند و خسارت‌های اقتصادی بزرگ به ایران زدند.
رئیس فراکسیون زنان مجلس یازدهم توضیح می‌دهد، زنانی که برای خروج از کشور با دلیل غیرموجه همسر مواجه می‌شوند براساس لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار می‌توانند مدارک و مستندات خود را به دادگاه ارائه کنند: «دادگاه موظف است خارج از نوبت به این موضوع و پرونده این زنان رسیدگی کند و براساس تشخیص قاضی مجوز خروج زن به خارج از کشور صادر می‌شود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
عباس امیری‌فر، مدعی شده که یکی از انتصاب‌های عزت الله ضرغامی در وزارت گردشگری، «خواهرزاده‌ی همسر برادر حسن روحانی» است.
عبدی نوشت: ‏اگر این سرعت عمل، در برابر فساد هم وجود داشت، هیچگاه شاهد فسادی جدی نبودیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
همسر ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از نیمکت نشینی این بازیکن در دیدار برابر سوئیس ناراحت است و ابراز تاسف کرد.
همسر ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از نیمکت نشینی این بازیکن در دیدار برابر سوئیس ناراحت است و ابراز تاسف کرد.
همسر ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از نیمکت نشینی این بازیکن در دیدار برابر سوئیس ناراحت است و ابراز تاسف کرد.
همسر «اِنر والنسیا» راز شادی پس از گل این بازیکن برابر تیم ملی فوتبال هلند را فاش کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
یکی از خاطره‌انگیزترین تقابل‌های بدون گل فوتبال ایران برابر دانمارک رقم خورد؛ جایی که وایکینگ‌ها هر چه زدند راهی به دروازه هادی طباطبایی نیافتند.
مینا بونینو، همسر فده والورده، عکسی از پیراهن خونین این بازیکن منتشر کرد که نشان می داد او دربی مادرید را با چه شرایطی به اتمام رساند.
روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به ادعای بازداشت برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه واکنش نشان داد.
این تکذیبیه پس از آن صادر شد که روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شده بودند برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه توسط نیروی‌های امنیتی بازداشت شده است.
بر کسی پوشیده نیست که بایدن می‌خواهد قیمت نفت محرک اصلی تورم در آستانه انتخابات میان دوره‌ای در نوامبر کاهش یابد. بایدن در اواسط ژوئیه در جریان سفر به ریاض از عربستان سعودی خواسته بود تا با افزایش عرضه نفت به امریکا کمک کند. با این وجود، رهبران سعودی در برابر درخواست‌های بایدن مقاومت کرده اند.
نئوبانک هوشمند فردا سال گذشته با سرمایه گذاری مشترک شرکت آرمان وفاداری آریا (آوا) وابسته به بانک ایران زمین و هلدینگ “های وب” آغاز به کار کرد.
خانواده، مدرسه، دانشگاه و تقریباً تمام بازار کالاهای فرهنگی به مواجهه عقلانی و متعهدانه با جریان‌های مد و پوشاک نیاز دارند. ولی متأسفانه به چند دلیل همچنان مانعی بزرگ در برابر چنین مواجهه عقلانی و متعهدانه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ