این که نام دو برادر پناهندۀ جناب پیمان جبلی و عموهای مرحوم امین جبلی، میثم و مقداد است یعنی قرار بوده رویش باشند ولی ریزش شده‌اند. بله، رویش و ریزش در یک مسیر طبیعی است اما وقتی رویش‌ها ریزش می‌کنند شاید دیگر چندان طبیعی نباشد. جنبۀ نمادین این داستان بر وجه واقعی آن می‌چربد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به مناسبت هفتادمین سالگشت کودتای ۲۸ مرداد نشست ۲۸ مرداد؛ درد همیشه ماندگار، با سخنرانی، دکتر ناصر زرافشان، مهندس لطف الله میثمی، داریوش رحمانیان، حسین رفیعی و آزاده شعبانی در کانون توحید تهران برگزار شد.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره ابطال حکم میثم لطیفی و احتمال بررسی مجدد آن توضیحاتی داد.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین عالی درباره موضوع بصیرت و شناخت نیاز زمان به ایراد سخن پرداخت و آقای میثم مطیعی در رثای علمدار رشید کربلا حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام مرثیه‌سرایی و نوحه خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
رئیس قوه قضاییه دستور اعمال "ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری" ناظر بر رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری را صادر کرد.
هادی طحان نظیف درباره صدور رای دیوان عدالت در خصوص میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و انتقاد حقوقدانان مبنی براینکه این رای مغایر با قانون اساسی است، اظهار داشت: هم دیوان عدالت و هم دولت برداشت‌های متفاوتی از قانون دارند و کار باید از مجاری قانونی دنبال شود و ساز و کار‌های قانونی مورد استفاده گیرد.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این روی حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این رو حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
میثم صالحی امروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شده است.
میثم پیرفلک، پدر کیان پیرفلک با انتشار ویدئویی در اینستاگرام به قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است، در همین زمینه مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرده است که وی در گذشته اعتصاب غذا کرده که پس از مداخلات پزشکی و صحبت‌های انجام شده از تصمیم خود صرفنظر کرده است.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است، در همین زمینه مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرده است که وی در گذشته اعتصاب غذا کرده که پس از مداخلات پزشکی و صحبت‌های انجام شده از تصمیم خود صرفنظر کرده است.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: پس از یک آسیب دیدگی شدید و عمل سنگین و همچنین دوری ۷ماهه از کشتی تمرینات خودم را از سر گرفتم و شرایط بسیار خوبی دارم.
فوتبال با همه اتفاقات جذاب و شیرینش لحظه هایی در خود دارد که اشک ها را سرازیر می کند که یکی از این لحظه ها خداحافظی با توپ گرد است، یا همان آویزان کردن کفش ها.
میثم مجیدی بازیکن تیم فوتبل آلومینیوم در جریان دیدار برابر گل‌گهر در 36 سالگی برای آخرین مرتبه در مستطیل سبز به عنوان بازیکن حرفه‌ای دیده شد.
«مهرداد پیرفلک» توضیحاتی درباره وضعیت جسمی و سلامت برادرش «میثم پیرفلک» پدر «کیان پیرفلک» در اینستاگرام منتشر کرده است.
میثم جبلی گفته بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده‌اش، چنین تصمیمی گرفته و در همین مصاحبه گفته «همه خانواده‌اش را دوست دارد به جز پیمان برادرش را» ... برخی هم از پناهندگی هر دو برادر (دکتر محمد و میثم) خبر داده‌اند ولی آنچه تأیید شده میثم جبلی است.
نشریه آمریکایی تایم از پناهنده شدن میثم جبلی برادر پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آمریکا خبر داده و برخی رسانه‌های داخلی از جمله همشهری آنلاین نیز این خبر را منتشر کرده‌اند.
میثم تیموری معتقد است مشکل گلزنی مس رفسنجان حل شده و این تیم قطعا در نیم فصل دوم، گل‌های بیشتر به ثمر می‌رساند.
اهواز- رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، آخرین وضعیت مجروح حادثه تروریستی تیراندازی در شهر ایذه را تشریح کرد.
ساعت ۱۲ شب پنجشنبه ۲۷ مرداد، مرگ مرد جوانی در یک بیمارستان به بازپرس میثم حسین‌پور اعلام شد. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوان، نگهبان برجی در خیابان دربند است که با ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان، جان باخته است.
ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۳ مرداد، مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از قتل مردی ۶۳ ساله خبر دادند. دقایقی بعد که تیم جنایی راهی محل شدند به محض ورود به خانه داخل راهروی منتهی به سالن پذیرایی با جسد مرد میانسال در حالی رو به رو شدند که با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ