بعضی از دقایق و اعداد برای یک عمر افتخار کافی هستند؛ مثلا دقیقه عجیب 97:54 که برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
پیروزی و در واقع فتح تمام عیار ازبکستان با دستان صانعی و جوانانش با چنان ابهت چشمگیری شکل گرفت که گویی رویداد و فصل نوینی گشوده شده است.
وزن هر دست به‌طور میانگین ۴۰۰ گرم است. این وزن برای ما محسوس نیست، اما جالب این‌جاست که افرادی که دست‌های مصنوعی دارند وزن آن‌ها را بسیار بیشتر از دست‌های واقعی می‌دانند. با این که آن‌ها بسیار سبک‌تر از دست‌های واقعی هستند.
عارف در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه اگر عیار و توانایی واقعی دولت را بخواهیم بسنجیم برنامه هفتم کفایت می کند، تصریح کرد: متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و کسانی که این برنامه را تهیه کردند آمال و آرزوهای خود را مطرح کردند البته دوستان ما در بنیاد امید ایرانیان با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهند کرد.
می گویند مهران و تهران از نخستین روستاهایی بودند که زمان خروج از دروازه‌های شمالی ری، برای رفتن به ییلاق‌های کوهپایه از آنها عبور می‌کردند و ده تهران حدود کمتر از یک فرسنگ در جنوب مهران واقع شده بود.
جیمی واردی، مهاجم محبوب و گلزن تیم قهرمان که با وجود پیشنهادهای متعدد در لستر ماند هم آن گلزن خطرناک سابق نبود. واردی زمانی همیشه در بین برترین گلزنان لیگ قرار می‌گرفت اما این فصل حتی در بین 10 نفر اول هم نبود.
ماجراجویی 9 ساله لستر در لیگ برتر انگلیس پایان دراماتیکی داشت و این تیم با وجود برد 2 بر یک مقابل وستهم به چمپیونشیپ (دسته دوم) سقوط کرد.
در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اطلاعیه‌ای ضمن شفاف‌سازی موضوع اعلام کرد: واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.
او در این مورد توضیح داد: «عمدی بودن این ماجرا واقعیت دارد. گفته می‌شود گروهی موسوم به هزاره‌گرا مسئول این مسمومیت‌های سریالی در مدارس هستند. این گروه‌ و تفکر معتقد است که دختران نباید درس بخوانند یا نهایتا باید تا سوم دبستان درس بخوانند. این جریان یک جریان مذهبی و ضد مدرنیته است.»
سفر بایدن از نظر سیاسی یک پیروزی بزرگ برای اوکراین بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند با حضور رییس جمهور امریکا و تصریح او بر تداوم حمایت ایالات متحده از اوکراین، متحدانی که در ادامه کمک‌های نظامی و اقتصادی به این کشور دچار تردید شده بودند، تردیدشان را کنار خواهند گذاشت. از سوی دیگر روسیه نیز درخواهد یافت که یک سال پس از آغاز حمله نظامی، در حالی که به بسیاری از اهداف اولیه خود دست نیافته، نتوانسته شکافی در جبهه غرب ایجاد کند و غرب همچنان بر سر موضوع حمایت از اوکراین اتفاق نظر دارد.
این که نام دو برادر پناهندۀ جناب پیمان جبلی و عموهای مرحوم امین جبلی، میثم و مقداد است یعنی قرار بوده رویش باشند ولی ریزش شده‌اند. بله، رویش و ریزش در یک مسیر طبیعی است اما وقتی رویش‌ها ریزش می‌کنند شاید دیگر چندان طبیعی نباشد. جنبۀ نمادین این داستان بر وجه واقعی آن می‌چربد.
در ده‌ها مصاحبه‌ای که با ساکنان و مقام‌های اوکراینی داشتم آنان توضیح دادند که چگونه بازنشستگانی مانند یرمولنکو همراه با دانش‌آموزان، مکانیک‌ها، مادربزرگ‌ها و حتی یک زوج ثروتمند که در حال تعمیر قایق تفریحی خود بودند و بخش عمده‌ای از یک سال در آن شهر گرفتار شدند در این همکاری اطلاعاتی مشارکت داشتند.
قبادلو به افساد فی الارض ازطریق جنایات علیه افراد تخریب واقدام علیه امنیت ملی کشور که منجر به اخلال درنظم عمومی و ناامنی درکشور و واردن کردن خسارت به اموال عمومی متهم وبه اعدام محکوم شد.
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
مدیرعامل استقلال در تلاش است تا از بزرگترین پرونده مالی این باشگاه به سلامت عبور کند
فیلمی از اعترافات جاسوسان فرانسوی منتشر شده که در آن اقداماتی که برای ایجاد آشوب در ایران انجام داده‌اند را تشریح کرده‌اند.
داستان یک موکب جالب کنار جاده ای در استان اهواز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار سلامی گفت: فلسطینی‌ها متوجه می‌شوند که دوستان واقعی آنها چه کسانی هستند. دوستان واقعی، کسانی هستند که در صحنه‌های سخت کنارشان ایستاده‌اند. فرماندهی معظم کل قوا فرمودند تا آخر کنار شما هستیم. این برای فلسطین، یک نقطه اتکا و استوانه عظیمی از قدرت است.
آمارهای رسمی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که نرخ تورم در دانمارک به بالاترین میزان در 40 سال گذشته رسیده است.
ساخته ماریل هلر از فرمی قابل توجه برخوردار است که بدون برخورداری از ستاره‌های مشهور هالیوود در نقش محوری درام به پیش رفته و داستان به خوبی قدرت را روی پرده نقره‌ای نشان می‌دهد.
ساخته صد میلیون دلاری ران هاوارد یک داستان ماجراجویانه را روایت می‌کند که چیزی فراتر از یک داستان دریایی است و آنچنان به نقاط تاریکی می‌رسد که تصور می‌شود با افسانه‌ای بیش طرف نیستیم، اما از قضا آنچه بر پرده به تصویر کشیده می‌شود، بر اساس یک داستان واقعی است.
این فیلم یکی از آثار شاخص روبر برسون، جزو آثار «فرار از زندان» است که با رویکردی مستندگونه یک فرار از زندان را متکی بر داستانی واقعی به تصویر کشیده است؛ اثری که نسبت به بسیاری از آثار دارای این موضوع، هیجان کمتری دارد، ولی فرم خاصش، باعث شد همچنان جزو فیلم‌های مورد علاقه منتقدین مشکل‌پسند باشد.
«سیاه‌باز» را در خلاصه داستان فیلمی درباره ماجراهای یک بیت‌کوین باز می‌شناسیم اما همه ماجرا این نیست. داستان این فیلم از یک تصادف آغاز می‌شود که همه چیز آن مشکوک است، قصه از آغاز به ما یادآوری می‌کند که حواستان جمع باشد، این‌ها همه واقعیت نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ