کی روش و کاروالیال دو سرمربی فعلی و سابق مهدی طارمی در گفتگو با روزنامه اوجوگو پرتغال، به دفاع از مهاجم ایرانی پرداخته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
سرمربی جدید تیم ملی قطر اولین اظهار نظر خود بعد از امضای قراردادش را انجام داد.
احساس کردم در سپاهان و زیر نظر مورایس شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارم؛ این بخشی از صحبت‌های مدافع چپ طلایی‌پوشان است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به کار در ایران ادامه دهد، گفت: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.
سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: این پیروزی جوابی بود به بازی قبل.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با ولز با اعلام اینکه بیراوند در این دیدار حضور نخواهد داشت، گفت که تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و خوشحالی را به ارمغان بیاوریم.
کارلوس کی‌روش در مصاحبه با دوربین فیفا می‌گوید در این دوره یکی از دایناسورهای جام جهانی است.
کی‌روش: تیم ملی از بازیکنان و من مهمتر است
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
مدافع تیم ملی می‌گوید هدفشان صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی است.
وحید امیری می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی اتحاد بیشتری در بین بازیکنان ایجاد شده است.
کی‌روش: حذف از جام‌جهانی؟ من فکر بازی با انگلیسم
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید با وجود عملکرد خوب حسینی اما کی‌روش ریسک نخواهد کرد و به بیرانوند فرصت حضور می‌دهد.
کی‌روش: من فقط جواد نکونام را می‌خواهم
سعید عزت‌اللهی می‌گوید دراگان اسکوچیچ تلاشش را کرد و زحمتش را کشید و باید احترام او به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ شود.
سرمربی جدید تیم ملی ایران با پیامی نسبت به بازگشت دوباره به ایران واکنش نشان داد.
اگر کارلوس کی‌روش با من تماس بگیرد، نمی‌توانم به او جواب ندهم. صددرصد بهترین پاسخ را به او می‌دهم. چون علاقه‌مند بودم و هستم با او همکاری کنم. هر چند فعلاً که چنین شرایطی به وجود نیامده و نمی‌دانم آیا پیش خواهد آمد یا نه؟
وزیر ورزش: من مسوول نتایج تیم ملی با کی‌روش نیستم
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داور مسابقه با نساجی باید برای او بیشتر احترام قائل می‌شد، گفت: کارلوس کی‌روش مربی من بوده و برایش در تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وزیر وقت ورزش یک سال او را به این وزارتخانه راه نمی‌داد، گفت: اسکوچیچ باید تا پایان جام جهانی بماند تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ