یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا معتقد است در نقل و انتقالات ژانویه نیاز به تقویت دارد و به خصوص در دو پست حتما باید بازیکنانی جدید به خدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نصر-۱ یک موشک کروز ساخت ایران است، که قابلیت از بین بردن هدف‌های ۳۰۰۰ تنی مانند کشتی‌های جنگی را دارد. موشک نصر-۱ می‌تواند از پایگاه‌های ساحلی و هم از شناور‌های جنگی پرتاب گردد، و مدلی از آن در حال اصلاح و تغییر است تا قابلیت شلیک از هلیکوپتر‌ها و زیردریایی‌ها را داشته باشد.
خود انقلاب منجر به خرابکاری می‌شود، اما هدف‌های انقلابی را نه با آدم‌کشی بلکه با روش‌های اصولی و اجرای برنامه‌های اجتماعی و اقتصادی می‌توان به دست آورد؛ چنانکه اروپای غربی آن را به دست آورده است. به‌گونه‌ای که محافظه‌کار‌های اروپای غربی هم تحت تاثیر اصلاحات سوسیالیستی قرار گرفتند و اجرای بهداشت نسبتاً رایگان در انگلیس عقاید دست‌راستی‌ها و محافظه‌کار‌ها نبود، بلکه باور سوسیالیستی بود که به اجرا درآمد.
موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.
کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، از هدفهای مهم نقل و انتقالات تابستانی یونایتد است ولی مدیر برنامه‌های او به یونایتدها هشدار داد برای جذب جائه باید حتما سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.
مربی ایرانی که برای بچه‌های کم بضاعت و بی‌سرپرست آکادمی ورزش دارد و نمی‌خواهد کسی از ورزش کردن و رسیدن به هدف‌هایش باز بماند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با لستر، می‌گوید تیمش اگر کمی هم شانس بیاورد می‌تواند به هدف‌هایی این فصل داشته دست پیدا کند.
در برگه‌های تاریخ افغانستان، زنان همیشه مورد خشونت‌های روانی و جسمی قرار گرفته و هدف‌های خاص حکومت‌ها بوده‌اند، اما با این حال آنان علاقه‌ی شدیدی به درس و تحصیل داشته‌اند. در عصر امروز نیز زنان افغانستان از تحصیل باز‌مانده‌اند و با تلاش‌های فراوان، چون آموزش غیر حضوری (آنلاین) کوشش دارند تا چیزی برای روشنایی فردا بیاموزند.
ارلینگ هالند می‌گوید به دست آوردن توپ طلا یکی از هدفهای بلندمدت او است ولی در حال حاضر همه تمرکزش را به جوایز انفرادی نخواهد داد و به فکر موفقیت تیمش خواهد بود.
ملی پوش هندبال بانوان ایران گفت: ما برای بار دوم سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آوردیم و انتظار داریم وزارت ورزش همانند دیگر رشته‌ها از ما هم حمایت کند.
رئال مادرید یکی از مهم‌ترین هدف‌های خود برای ماه‌های آتی را تمدید قرارداد با کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس تعریف کرده است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تکنیک تیم صنعت نفت نیز برزیلی است و ما هم به عنوان سپاهان هدف‌های خود را داریم و دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم.
عملکرد ضعیف بازیکنان منچستریونایتد در جریان شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی باعث شده اریک تن‌هاخ و خریدهای تابستانیِ 220 میلیون پوندی‌اش با انتقادهایی مواجه شود.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، به شایعات درباره هدف‌های نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه پایان داد و گفت بایرن قصدی برای جذب بازیکن ندارد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است و امروز با انهدام هدفهای مختلف پیگیری شد.
کریستیانو رونالدو و هری مگوایر هدف بیشترین حملات توییتری قرار گرفته‌اند. میزان آزار و اذیت این دو فوتبالیست منچستریونایتد در توییتر بیشتر از سایر ستاره‌های لیگ برتر بوده است.
کریستیانو رونالدو و هری مگوایر هدف بیشترین حملات توییتری قرار گرفته‌اند. میزان آزار و اذیت این دو فوتبالیست منچستریونایتد در توییتر بیشتر از سایر ستاره‌های لیگ برتر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ