روسیه و مصر ادعای روزنامه واشنگتن پست به نقل از وزارت دفاع آمریکا را مبنی بر تلاش قاهره برای ساخت هزاران موشک و راکت و تحویل آن به مسکو، تکذیب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مقامات دفاعی و قانونگذاران آمریکایی، در پی عبور یک کاروان بزرگ ناوهای جنگی روسیه و چین از نزدیکی ساحل آلاسکا، ناوشکن‌های آمریکایی به منطقه گسیل شدند.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی ارزشی قائل نیستیم و عملا برای آن پاسخی نداریم.
روسیه به عنوان یکی از ۵ عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد که حق وتو دارد، یکی از قدرت‌های تعیین کننده در ساختار نظام بین المللی بوده و طبیعتا نقش روسیه در هزاره سوم در تحولات بین المللی و منطقه ای، به ویژه در حوزه اوراسیا برجسته‌تر شده است. طبیعی است که این کشور همچنان تلاش دارد در موضوعات مهم بین المللی نقش ایفا کند، البته جایگاه روسیه بعد از عملیات ویژه در اوکراین، با جایگاه این کشور، پیش از جنگ کاملا متفاوت است.
آمریکا به قرارداد ریلی روسیه و ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی دفتر ریاست‌ جمهوری روسیه (کرملین) امروز در نشستی خبری به مذاکرات صلح میان ایروان و باکو به‌میزبانی آمریکا واکنش نشان داد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ادعای تبانی در بازی دوستانه این تیم مقابل ایران را رد کرد و آن را غیر ممکن دانست.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه ای به رزمایش مشترک دریایی مشترک میان ایران، چین و روسیه واکنش نشان داد.
وزارت خارجه روسیه به درگیری میان نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره‌ باغ واکنش نشان داد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره ادعای ساخت مشترک کارخانه پهپاد ایران و روسیه گفت: نمی‌توانم گزارش‌ها در خصوص طرح ایران و روسیه برای ایجاد کارخانه تولید پهپاد در روسیه را تایید کنم.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
روسیه از آغاز مذاکرات بین دولت و مخالفان ونزوئلا استقبال کرد و آن را گامی روبه جلو دانست.
سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه هرگونه توافق درخصوص دیدار بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در روسیه را تکذیب کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تقویت روابط ایران و روسیه گفت: انتظار دارم جسارت تهران در نتیجه روابط با روسیه تقویت شود.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
سفیر و نماینده دائم کشورمان گفت: ایران همواره گفته است که ادعا‌های بی اساس در مورد انتقال پهباد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کند.
معاون شورای امنیت ملی و رئیس‌جمهور سابق روسیه به تهدید کشورش از سوی «جوزف بورل» پاسخ داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: اگر مردم در دونباس، خرسون و زاپوریژیا به پیوستن به روسیه در رفراندوم رای بدهند، پوتین و پارلمان نیز بی درنگ عمل کرده و تمامی اسناد ضروری را امضا می‌کنند.
وزارت امور خارجه روسیه از مقامات جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواست خویشتندار باشند و اختلافات را از طریق مذاکره حل و فصل کنند.
دولت روسیه اعلام کرد در واکنش به تحریم‌های ژاپن علیه مسکو و حمایت این کشور از اوکراین، توافق پیشین دو کشور بر سر جزایر مورد مناقشه کوریل را فسخ کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ