شیمون مارسینیاک به ادعای روزنامه اکیپ و فرانسوی‌ها علیه قضاوتش در مورد گل سوم آرژانتین در دقیقه 108 فینال جام جهانی پاسخ داد و بار دیگر از تصمیم خود دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان پس از پایان دیدار برابر تراکتور برای هم تیمی اش آرزوی بهبود هر چه سریعتر کرد.
اُلمپوس بلندترین کوه شناخته شده در منظومه شمسی است که ۱۶ مایل (۲۵ کیلومتر) از سطح مریخ امتداد دارد و در حدود ۳۷۴ مایل (۶۰۱ کیلومتر) عرض دارد. در قله این کوه یک دهانه آتشفشانی وجود دارد که آخرین بار ۲۵ میلیون سال پیش فوران کرده است.
هرچند که بیمارستان‌های دولتی با حداقل هزینه به بیماران دارای بیمه خدمات ارائه می‌دهند، اما این نکته حائز اهمیت است که سیستم سرمایشی در این هوای گرم، آن هم در فضای بیمارستانی بسیار ضروری است؛ و سوال مهم اینکه وزارت بهداشت از چنین محرومیتی خبر دارد؟ اگر در مرکز تهران شاهد چنین اتفاقی هستیم، پس در شهر‌های دور از مرکز و کم‌برخوردارتر چه مشکلاتی دامنگیر بیماران است؟
رکوردشکنی ارزش سهام اپل یک هفته پس از معرفی هدست ویژن پرو اتفاق افتاده است. Vision Pro اولین محصول کاملاً جدید کوپرتینویی‌ها از سال ۲۰۱۴ تا به امروز محسوب می‌شود که قیمت بالایی دارد.
تصویری از خوشحالی محمد خاتمی پس از مطلع شدن از پیروزی خود در انتخابات دوم خرداد ۱۳۷۶ را ببینید.
آخرین سرمربی ایرانی پیش از برانکو، اولین سرمربی ایرانی پس از ایوانکوویچ، چه سرنوشت غریبی برای حمید درخشان و یحیی گل‌محمدی.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
از آنجا که شخصیت هر فرد مثل یک راز برای او میماند، پس میتوانید از این تست برای فاش کردن راز شخصیتی همسر یا دوستانتان استفاده کنید.
این عکس با دوربین Mamiya RZ۶۷ با فوجی فیلم رنگی و سه پایه گرفته شده است. باوجود ادعا‌ها مبنی بر بهبود رنگ تصویر، اوریر ادعا می‌کند که این‌طور نیست و او از یک فیلم فوجی استفاده کرده که می‌توانست به بهبود و افزایش رنگ‌ها کمک کند.
مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو خوشحالی پس از گل جالبی داشت.
بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال پس از مدت‌ها در بخش‌هایی از تمرینات گروهی این تیم حاضر شد.
قطعاً برای آماده‌سازی این بنر‌ها در سطح وسایل نقلیه‌ی عمومی، هزینه‌های زیادی صرف می‌شود. اما کاش برای پاسداری از زبان فارسی و ویراسته‌تر شدن این نوشته‌ها کاری کرد. درست است که پویابودن زبان مزایای زیادی دارد؛ اما به‌دور از معایب هم نیست. هر لحظه امکان متزلزل‌شدن زبان وجود دارد؛ پس چه بهتر از همین قدم‌های کوچک شروع کنیم و مراقب باشیم زبانمان به‌سادگی در آستانه‌ی سقوط قرار نگیرد.
سالاروند گفت: این دریاچه زیبا که بعنوان نگین اشترانکوه از آن یاد می‌شود در جنوب شرقی شهرستان دورود و در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه قرار گرفته و در ارتفاع ۲ هزارو۳۵۰ متری از سطح دریا قرار دارد.
این شاید بهترین نمایش تمام این سال‌های بوژیدار رادوشویچ باشد که در اولین بازی پس از ترک پرسپولیس رقم خورد.
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد.
تایمز ژاپن در گزارشی تفصیلی به حواشی رخ داده پس از پیروزی اسپانیا پرداخت.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
دختر ۲۲ ساله گفت: پس از آن خلوت شیطانی، دیگر «امید» مرا رها کرد و بعد از گذشت دوماه از این ماجرا نزد پزشک زنان رفتم و تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده است. زمانی که دوباره با «امید» تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم با خودروی مادرش به در منزل مان آمد و با لبخندی تمسخرآمیز گفت: اگر می‌خواهی با من ازدواج کنی، باید تا ۳۰ سالگی صبر کنی، بعد هم من از آن روز شیطانی، فیلم و عکس دارم! حالا هم گم شو برو پایین!
حرکت کریستیانو رونالدو این روز‌ها توجهات را به خود جلب کرده است.
شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی بامداد روز گذشته به ایران آمدند و پس از استراحتی کوتاه از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.
آنتونیو رودیگر، با گل دقیقه 95 خود رئال را از یک شکست مسلم برابر شاختار نجات داد. او پس از گلزنی به دلیل برخورد با دروازه بان حریف با سر و صورتی خونین زمین را ترک کرد.
جیدون سانچو، ستاره منچستریونایتد، پس از گلی که دیشب به ثمر رساند شادی عجیبی را به نمایش گذاشت.
این بازیکن و البته باشگاه بوروسیا دورتموند با یک شوک بزرگ مواجه شدند چرا که آزمایشات نشان داد که او مبتلا به سرطان است.
مدافع عنوان قهرمانی در شرایطی به انزلی بازگشته است که آخرین بار ۶ سال و ۷ ماه و ۱۶ روز پیش در استادیوم تختی به مصاف ملوان رفت که این دیدار با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ