اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های ملی والیبال مردان ترکیه و زنان فرانسه با کسب مقام قهرمانی چلنجرکاپ 2023 سهمیه لیگ ملت‌ها 2024 به دست آوردند.
کاپیتان اسبق تراکتور اکنون با ثبت نام در دانشگاه مدعی است که شرایط بازگشت دوباره‌اش به تبریز فراهم شده اما اکنون با یک مانع بزرگ مواجه شده است: فسخ قرارداد یکطرفه!
بسیاری از تحلیلگران سیاسی به دنبال رمزگشایی از این موضوع هستند که آیا مسیری که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات خبرگان شکل داده بود در ادامه امکان تداوم را خواهد داشت یا نه؟ برخی اسامی مانند حسن روحانی در این میان مطرح می‌شود تا بتواند علمای معتدل را ذیل یک خیمه واحد شکل دهد. سید حسن خمینی نام مهم دیگری است که گروهی از تحلیلگران حضور او در انتخابات دور ششم مجلس خبرگان را در صورت بلامانع اعلان شدن، اثرگذار ارزیابی می‌کنند.
همه اهالی یک دهکده در تنکابن سفالگری می کنند ۵نسل این خانواده از بزرگ خاندان محبی، سفالگری یاد گرفته و بیمه صنایع دستی شده اند. این روستا به نام آنها شهرت جهانی گرفته است.
این کهکشان با نام «UGC 11860»، تقریباً در فاصله 184 میلیون سال نوری از زمین در صورت فلکی اسب بزرگ قرار دارد. این کهکشان مارپیچی مانند کهکشان راه شیری است که بازوهایی دارد و از ناحیه مرکزی متراکم و درخشان آن انحنا دارند.
ماجرای تبلیغ دینی وضعیت پیچیده‌ای دارد که از طریق تزریق بودجه و امکانات، قابل حل نیست. پیش از انقلاب گفته می‌شد یک ساعت از رادیو را بدهید به ما تا مسائل را حل کنیم، حالا تمام روز صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های دیگر و بودجه و امکانات بزرگ دراختیار است، دریغ از حل یک مساله، اگر غامض‌تر نکنند. نمونه تاسف‌بارش به نام طب اسلامی است که به جای جذب جوانان، موجب وهن عقل و دین و روحانیت می‌شود.
دانشمندان مکان زمین‌ شناسی ای را شناسایی کرده ‌اند که به گفته آنان به بهترین وجه نشان‌ دهنده یک دوره جدید پیشنهادی به نام آنتروپوسین است که گامی بزرگ به سمت تغییر جدول زمانی رسمی تاریخ سیاره زمین محسوب می شود.
تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
خیابان مولوی و یادگار اسماعیل بزاز، بعد از خیابان مختاری حالا به دومین تقاطع مهم خیابان وحدت اسلامی بدل شده است، اما نام اسماعیل بزاز روی هیچ تابلویی دیده نمی شود. ماجرا به دوره ای برمی گردد که رضا پهلوی دستور داد نام چهار شاعر بزرگ ایرانی را روی چهار خیابان بزرگ تهران بگذارند.
عدد بزرگی که گرچه به بزرگی یک سنتلیون آمریکا نیست، اما شاید بیشتر شناخته شده باشد، گوگول است. گوگول، عددی است به شکل یک به همراه ۱۰۰ صفر (ده به توان صد:۱۰^۱۰۰)؛ این عدد همچنین الهام‌بخش نام موتور جستجوی معروف گوگل نیز هست. نام برگرفته از این عدد (نام وب سایت گوگل)، به این علت برای بنیانگذاران گوگل در مسیر انتخاب نام سایتشان جذاب بود که به حجم وسیعی از اطلاعات موجود در اینترنت اشاره دارد.
وقتی ویلیام اس. هارلی و دوست دوران کودکی اش آرتور دیویدسون در سال ۱۹۰۱ کار بر روی مدل یک موتور کوچک را آغاز کردند، نمی‌دانستند یک روز به پایه گذاران یک تولیدکننده‌ی بزرگ موتورسیکلت بدل خواهند شد. بعد‌ها ۲ دیویدسون دیگر، ویلیام و والتر نیز به آزمایشات آن‌ها پیوستند. نمونه‌ی اولیه‌ی موتورسیکلت «هارلی دیویدسون» درون اتاقکی در حیاط خانه‌ی دیویدسون‌ها ساخته شد. این شرکت به سرعت رشد و در سال ۱۹۰۵ به طور محدود شروع به فروش موتورسیکلت کرد.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
نیمکتی که قرار است تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هدایت کند نه از نظر فنی در شرایطی بالایی قرار دارد و نه رفتارهایش مناسب به نام بزرگ افراد روی آن است.
قطر در جام جهانی زمستانی در کشور خود از مرحله گروهی کنار رفت؛ هرگز میزبانی ضعیف‌تر از آنها نداشته‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری اظهارداشت: خطاهایی پیش می‌آید و نمی‌توان آن را به نام یک مجموعه خدوم تمام کرد گاهی از یک مجموعه بزرگ یک نفر خطایی می‌کند و نباید آن را به نام مجموعه گذاشت.
مکس ورشتپن راننده تیم ردبول در مسابقه بزرگ مکزیکوسیتی نام خود را در کتاب تاریخ فرمول‌یک جاودانه کرد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. بر اساس این سند رسمی، مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان خودرو‌های لیزینگی را با نام افراد بی سواد به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به صورت اقساطی خریداری و با جعل مدارک به گونه‌ای که تمامی اقساط آن پرداخت و تسویه شده است، به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می‌رساندند.
اللهیار صیادمنش غایب بزرگ تیم ملی در جام جهانی قطر خواهد بود و اگر نام مهدی طارمی و سردار آزمون را در فهرست نهایی تیم ملی لحاظ کنیم، حالا برای ۳ جای خالی در فهرست مهاجمان تیم ملی ایران، رقابت جذابی در ماه‌های منتهی به جام جهانی شکل خواهد گرفت.
رییس کمیته داوران اعلام کرد که با یک شرکت بلژیکی در بحث VAR قرارداد امضا می‌شود و این تکنولوژی به زودی به ایران می‌آید.
رییس کمیته داوران اعلام کرد که با یک شرکت بلژیکی در بحث VAR قرارداد امضا می‌شود و این تکنولوژی به زودی به ایران می‌آید.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: سال های گذشته با برگزاری یک مراسم و دعوت از چند سبلریتی کار تبلیغاتی می کردند تا خودشان را با نام تختی گنده کنند.
براساس داده‌های مقاله‌ای که هفته گذشته در مجله پزشکی بریتانیایی «لَنسِت» منتشر شد این عفونت نام خود را از «فوران تاول‌های قرمز و دردناک در سراسر بدن گرفته که به تدریج به اندازه یک گوجه فرنگی بزرگ می‌شوند». این تاول‌ها شبیه تاول‌هایی است که در بیماران جوان مبتلا به آبله میمون دیده می‌شود.
براساس داده‌های مقاله‌ای که هفته گذشته در مجله پزشکی بریتانیایی «لَنسِت» منتشر شد این عفونت نام خود را از «فوران تاول‌های قرمز و دردناک در سراسر بدن گرفته که به تدریج به اندازه یک گوجه فرنگی بزرگ می‌شوند». این تاول‌ها شبیه تاول‌هایی است که در بیماران جوان مبتلا به آبله میمون دیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ