رییس کمیته داوران اعلام کرد که با یک شرکت بلژیکی در بحث VAR قرارداد امضا می‌شود و این تکنولوژی به زودی به ایران می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظرسنجی انجام شده از جوانان عرب از سوی شرکتی که مقر آن در امارات قرار دارد، نتایج قابل توجهی به همراه داشت.
شرکت ملی نفت ایران با ۱۶۸۳ هزار میلیارد تومان بدهی و ۱۹۴۳ هزار میلیارد تومان دارایی، بدهکارترین و پردارایی‌ترین شرکت دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده است.
در آخرین گزارش سالانه پالایشی‌ها شاهد افزایش درآمدهای عملیاتی هستیم اما برخی از نمادها با کاهش حاشیه سود مواجه شدند.
شرکت‌هایی که طی هفته جاری، مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه ویا تغییر نام شرکت) تصمیم‌گیری می‌کنند کدامند؟
قیمت کامودیتی های مختلف بر قیمت اوره موثر است. قیمت اوره نیز شرکت های اوره ساز بورسی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در این مطلب به پیش بینی قیمت اوره و بررسی اوره ساز های بورسی می پردازیم.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۴ و سود جاری ۹ ناشر توسط سمات در سومین هفته بهمن ماه سال جاری از طریق سجام صورت گرفت.
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم بهمن را به ثبت رساندند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد : پرداخت سود سنواتی سه و سود جاری ۱۱ ناشر توسط سمات در اولین هفته بهمن ماه سال جاری از طریق سجام صورت گرفت.
سه ماموریت رقیب پرسش‌های پیچیده‌ای را در مورد این که چه کسی صاحب منابع ماه خواهد شد مطرح می‌سازند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص ایستگاه‌های پرتردد متروی پایتخت اعلام کرد: ایستگاه‌های متروی تئاتر شهر، پانزده خرداد و شهرری به ترتیب سه ایستگاهی هستند که بیشترین مسافر را بین ۱۴۴ ایستگاه متروی تهران و حومه دارا هستند. ایستگاه‌های میدان آزادی، گلشهر و امام خمینی (ره) نیز جایگاه های بعدی پذیرش بیشترین مسافر را به خود اختصاص داده اند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته دوم دی ماه سال جاری، ۲۱ ناشر مطالبات و سود جاری سهامداران خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان پرداخت کردند.
مدت ها است که موضوع پرداخت سود سهام عدالت در دو نوبت مطرح شده است و قرار بود نوبت اول واریزی تا پایان آذرماه انجام شود و نوبت دوم واریزی نیز در پایان سال باشد. اما پرسش این است که کدام شرکت ها تاکنون سود سهام عدالت را واریز نکرده اند؟
ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران (تندگویان) ۳ شرکت برتر هفته اول آذر، بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص داد.
در حال حاضر یک آهنگ رسمی برای جام‌جهانی وجود دارد و اینها هنرمندان مهمان خواهند بود.
ابوالفضل جلالی به همراه تیم استقلال به کرمان رفت، اما در جشن قهرمانی تیم در سوپرجام شرکت نکرد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به‌زودی ثبت سفارش خودرو‌ها آغاز شده و شاهد محقق شدن ورود خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود. شرکت‌هایی که در مرحله اول بررسی‌ها حائز صلاحیت بودند، در جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وزارت صمت متعهد شدند، به سرعت ثبت سفارش و سایر مراحل واردات خودرو را انجام دهند.
گزارشات ماه شهریور شرکت ها در حال انتشار است و حالا می توان تا حدودی درباره عملکرد شش ماهه شرکت ها در سال جاری گمانه زنی هایی را انجام داد. پالایشی ها در نیمه نخست امسال چه کردند؟ آیا باید منتظر سوددهی خوبی از شپنا بود؟
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از عدم سرویس دهی برخی از ایستگاه‌ها در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور خبر داد.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.
رییس کمیته داوران اعلام کرد که با یک شرکت بلژیکی در بحث VAR قرارداد امضا می‌شود و این تکنولوژی به زودی به ایران می‌آید.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
ک شرکت فرانسوی به لطف یک اسکلت بیرونی رباتیک ایستادن، راه رفتن و انجام کار‌های ساده را برای افراد معلول امکان پذیر کرده است. این اسکلت امکان استقلال برای افراد معلول و دوباره راه رفتن برای سالمندان را فراهم می‌کند.
رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی کل کشور برای همکاری همه‌جانبه با هیئت‌های تحقیق و تفحص مجلس به ویژه هیأت تحقیق و تفحص از سازمان بورس و بازار سرمایه ماموریت داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ