نیمکتی که قرار است تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هدایت کند نه از نظر فنی در شرایطی بالایی قرار دارد و نه رفتارهایش مناسب به نام بزرگ افراد روی آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
زلاتان ابراهیموویچ پس از خداحافظی از فوتبال با تیم آث میلان، در مورد وضعیتش پس از بازنشستگی و برنامه‌هایش برای آینده صحبت کرده است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق پرسپولیس پس از فتح سه‌گانه با این تیم، مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد و همه هواداران این تیم را وارد شوک کرد!
یحیی گل‌محمدی نفرات توانمندی روی نیمکت خود دارد که می‌تواند از آنها در این دربی حساس استفاده کند.
مرد شماره یک نیمکت استقلال می تواند به چهارمین سرمربی خارجی تاریخ این باشگاه تبدیل شود که دربی را برده است.
ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل نساجی گفت: اگر فدراسیون می‌خواهد این تیم قهرمان شود، بحثش جداست، ولی اگر می‌خواهند عدالت را رعایت کنند، باید طبق قانون فقط پشت نیمکت خودشان از سوی هواداران پرسپولیس پر شود.
حضور مردانی باتجربه و پرافتخار در هر تیم بزرگ می‌تواند غنیمت باشد و ضمن اینکه به اعتبار تیم خواهد افزود، در راه کسب قهرمانی‌های مجدد به کار این مجموعه می‌آید.
به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های خواهان مهدی قایدی اتحاد کلبا باشد که فرهاد مجیدی را روی نیمکتش می‌بیند.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
چلسی در آستانه انتخاب پوچتینو به عنوان سرمربی جدید باشگاه است. گفته می‌شود پوچتینو قصد ندارد تا تابستان صبر کند و همین حالا نیمکت مربیگری چلسی را می‌خواهد.
میلان که اوج دوباره‌ای گرفته، علاقمند است تا کایل واکر، مدافع منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس را به خدمت بگیرد. واکر این روزها در سیتی یک نیمکت نشین تمام و کمال است.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، مدعی شده که میکل آرتتا به دنبال حضور روی نیمکت رئال مادرید است.
از آنجا که در دنیای حرفه‌ای فوتبال، فعالیت در تیم‌های پایه، طرفدارانی در بین سرمربیان حرفه‌ای در دنیا ندارد، انتقال از نیمکت تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم‌های آسیا که همواره بخت حضور در تورنمنت‌های مهم را دارد به تیم زیر ۲۱ ساله‌ها، از لحاظ فنی، شکستی برای دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شود. اینکه چنین شکستی برگرفته از خوش‌بینی بیش از اندازه او و اطرافیانش است یا اینکه بیانگر واقعی سطح فنی دراگان، موضوعی است که می‌تواند محل بحث باشد
پاری سن ژرمن که علاقه زیادی به استخدام ژوزه مورینیو برای فصل آینده داشت با پاسخ منفی او مواجه شد و آقای خاص به پاریسی‌ها اعلام کرد می‌خواهد ‌فصل آینده هم روی نیمکت رم بنشیند.
رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، آماده است تا به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند.
تعداد زیادی از مربیان لیگ برتر در آرزوی جانشینی امیر قلعه‌نویی هستند.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به نیمکت مربیگری اعلام آمادگی کرد.
کفاشیان می‌گوید باید در بحث ماندن یا رفتن کی‌روش به نظر مردم توجه کرد و ایران نیاز به افراد تازه نفس دارد.
پیوتر زیلینسکی، ستاره تیم ملی لهستان می گوید قصد داشته از بازیکنان آرژانتین درخواست کند که آرام تر بازی کنند.
دوران محرومیت سرمربی استقلال به پایان رسیده و او می‌تواند در بازی مقابل هوادار تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. البته اگر در این دیدار هم اتفاقی برای او رخ ندهد و دوباره کارت قرمز از داور دریافت نکند!
مدافع استقلال گفت: باعث شلوغی‌های اواخر مسابقه، تحریکات نیمکت گل گهر بود و اعتراضات شدید آن‌ها به داور و حضورشان در محوطه فنی ما، جو را به هم ریخت.
انزلی- سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه شایسته برد سه بر یک بودیم، گفت: برای قهرمانی علاوه بر بازیکن به نیمکت قوی نیز نیاز داریم.
سرنوشت بیست و دومین دوره لیگ برتر تا حدود زیادی در گرو عملکرد سرمربیان مشهور خارجی روی نیمکت تیم‌های شاخص فوتبال ایران خواهد بود.
پرسپولیس برای فصل جدید نیمکتی با حضور بازیکنان شناخته شده را در اختیار خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ