عدد بزرگی که گرچه به بزرگی یک سنتلیون آمریکا نیست، اما شاید بیشتر شناخته شده باشد، گوگول است. گوگول، عددی است به شکل یک به همراه ۱۰۰ صفر (ده به توان صد:۱۰^۱۰۰)؛ این عدد همچنین الهام‌بخش نام موتور جستجوی معروف گوگل نیز هست. نام برگرفته از این عدد (نام وب سایت گوگل)، به این علت برای بنیانگذاران گوگل در مسیر انتخاب نام سایتشان جذاب بود که به حجم وسیعی از اطلاعات موجود در اینترنت اشاره دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران متشکل از ۸۰ ورزشکار و مربی، عازم مسابقات آسیایی لبنان خواهد شد.
این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند را حفظ کنند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود.
بزرگترین اقتصاد آسیای جنوب شرقی نزولی شد
تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.
لیورپول با پیشنهادی به ارزش 125 میلیون یورو مویزس کایسدو را از برایتون جذب می‌کند.
مانوئل نویر، دوباره در تمرینات بایرن مونیخ دیده شده است. اما هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کند.
قرار است اسپیس ایکس امروز (۲۶ جولای به وقت آمریکا) بزرگترین ماهواره ارتباطی تجاری جهان را به فضا ببرد. اندازه ماهواره مذکور پس از پرتاب ۴۰تا۵۰متر خواهد بود.
کیلیان امباپه پس از کنار گذاشته شدن از تور پیش فصل پاری سن ژرمن، بدون اینکه نشانی از ناراحتی داشته باشد، با طرفدارانش عکس گرفت.
پاکستان در برابر شوک‌های عرضه جهانی آسیب پذیر است، زیرا بیشتر نیروگاه‌های آن کشور با سوخت وارداتی کار می‌کنند. افزایش هزینه‌های سوخت و افزایش تقاضای پس از پاندمی کووید باعث شده که هزینه‌های واردات آن کشور در ماه‌های گذشته تقریبا دو برابر افزایش یابد.
در حالی که تصور یک میلیون عدد از هر چیزی می‌تواند دشوار باشد، وقتی این عدد به یک میلیارد، یک تریلیون، یک کادریلیون، کوین‌تیلیون یا سکستیلیون برسد، این تصور دشوارتر هم می‌شود. اما رقم نهایی چیست و بزرگترین عدد چه عددی است؟
تحصیل، آموزش، بهداشت و سایر امور رفع‌کننده فقر را از سبد مصرفی خانوار حذف می‌کنند در نتیجه در آینده فقر را تشدید می‌کنند. در سطح جامعه نیز نیرو‌های نخبه و تحصیلکرده و کارآمد اقدام به مهاجرت می‌کنند و بزرگ‌ترین سرمایه کشور که سرمایه انسانی است خارج می‌شود و این نیز فقر را در سطح کلان تشدید می‌کند و جامعه را وارد چرخه فقر می‌کند. در یادداشت بعدی به ویژگی‌های دیگر فقر و خروج از این وضعیت اشاره خواهد شد.
45 بازی ملی قطعا برای ستاره ای در اندازه فرهاد مجیدی کم و بی انصافی بود.
استاد حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: تنها ۱۶ درصد از حجم آب سد دوستی مورد استفاده و حجم عادی مخزن بزرگترین سد استان (دوستی) یک هزار و ۲۵۰ میلیون مترمکعب است.
اهداف ناممکن نیز از منابع اشتباه است. منظور از ناممکن بودن، محال عقلی نیست، بلکه محال عرفی و عملی است. شاید در آینده و با تغییراتی ممکن شود. اتصال دریای خزر به دریای عمان نمونه‌ای از این اهداف و ایده‌ها بود. این ایده‌ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی بسیار بیشتر است.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان، مقاومت را اصلی ترین مانع در برابر تحقق پروژه های صهیونیستی در منطقه به ویژه عادی سازی روابط دانست.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند، تحقق وحدت در اوضاع کنونی، با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست؛ اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
عبدی فصل گذشته علیرغم تمام مشکلاتی که پرسپولیس داشت و در نهایت دستش از جام کوتاه ماند، با ۹ گل زده به عنوان برترین گلزن این تیم نام خود را مطرح کرد.
مهاجم جوان پرسپوليس یکی از سخت‌ترین رقبا را در بین تمام مهاجمان لیگ برتری روبروی خود می‌بیند و باید دید قادر به گرفتن فرصت بیشتر خواهد شد.
ستاره R۱۳۶a۱ بزرگترین ستاره شناخته شده تاکنون در کیهان ماست، اما واضح‌ترین تصاویری که اخیراً از این ستاره بدست آمده، بینش شگفت انگیزی به دانشمندان داده است. قبلا تصور می‌شد که این ستاره حدود ۲۵۰ تا ۳۲۰ برابر بزرگتر از جرم خورشید خودمان است، اما تخمین‌های جدید نشان می‌دهد که این عدد تنها چیزی بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ برابر جرم خورشید ماست.
او به خاورمیانه رفته تا پول بیشتری در بیاورد؛ این عادی است اما لوکادیا شش ماه پیش می‌گفت قصد بازگشت به هلند ندارد و می‌خواهد به لیگ بزرگتری برود!
بزرگترین حزب اسلامی الجزایر اعلام کرد که در صورتی که مغرب حمایت از جدایی طلبان و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کند، آماده پایان دادن به بحران با رباط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ