رئیس فدراسیون کشتی گفت: سال های گذشته با برگزاری یک مراسم و دعوت از چند سبلریتی کار تبلیغاتی می کردند تا خودشان را با نام تختی گنده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستین پولیشیچ، ستاره تیم ملی آمریکا، اعلام کرد که تصمیم فلورین بالوگان برای بازی کردن در تیم ملی آمریکا، به دلیل عملکرد خوب آن‌ها بوده است.
اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه رزمندگان به فرمان حضرت امام و مقام معظم رهبری پای این انقلاب و اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند. به خاطر اینکه بعد از ۱۴ قرن، باید بگوییم یک حکومت اسلامی هنوز به آن صورتی که می‌خواهیم نشده است. چون اگر حکومت اسلامی به معنای واقعی باشد، دیگر رشوه و نامردی و امثال این‌ها نیست.
این سوال را مردی اهل جامائیکا در توییتر منتشر کرد و تقریبا ۱/۴ میلیون نفر آن را دیدند و شگفت‌آور اینکه هزاران نفر از بزرگسالان نتوانستند این مساله ساده را حل کنند.
ساکت الهامی می‌گوید پذیرای انتقادات است اما این موضوع نباید باعث تخریب جایگاه مس رفسنجان بشود.
۳۱ خرداد ۱۳۶۹ در نزدیکی شهر رودبار زلزله‌ ای به بزرگی ۷/۴ رخ داد. شبی که خیلی‌ها برای دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۰ بیدار بودند. این زلزله هزاران کشته و مجروح داشت و خسارت مالی و آوارگان بسیاری برجا گذاشت.
بار‌ها شنیده‌ایم که وقتی یک فرد از رخداد یا ماجرایی بسیار عصبانی و خشمگین می‌شود، می‌گوید کفرم را بالا آورده است. حالا به نظر می‌رسد تصمیم هفته قبل دولت برای ماجرای تغییر ساعت کار ادارات برای کارکنان دولتی از ساعت ۶ تا ۱۳ و کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ کفر اکثریت افراد درگیر با این موضوع را در آورده است
خیلی‌ها لیزر بدن را مؤثر و بی‌ضرر می‌دانند؛ چون به نظر آنها این شیوه حذف موهای زائد هیچ خطر بلندمدتی برای سلامتی ندارد. اما برخی از افراد ممکن است بعد از مراحل درمان با لیزر، دچار عوارض جانبی موقتی شوند. توصیه می‌کنیم قبل از درمان با لیزر، با متخصص پوست مشورت کرده و تست انجام دهید.
سال‌ های زیادی است که شلوار جینِ جذب جزء موارد ضروری در لباس‌ ها و تیپ افراد محسوب می‌ شود که در سال ۲۰۲۲ هم؛ چنین ترندی وجود دارد اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کل روز شلوار لی تنگ بپوشید چه اتفاقی می افتد؟
خیلی‌ها بر این عقیده هستند که هندزفری‌های بیسیم باعث سرطان می‌شود، زیرا از تکنولوژی بلوتوث استفاده می‌کند؛ بلوتوث باعث انتقال اطلاعات در طیف کوتاه می‌شود، اما امواج رادیویی را افزایش می‌دهد که برای مغز آسیب زننده است.
مربی آلومینیوم اراک نسبت به دراختیار گذاشتن دو بازیکن این تیم به کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
خیلی‌ها معتقدند، شکیرا هدفش این بود که دوباره نام کلارا چیا را بر سر زبان‌ها بیاندازد و باعث شود که همه در موردش صحبت کنند.
کاپیتان تیم فوتبال زیر 20 سال ویتنام می‌گوید درس بزرگی از شکست مقابل ایران گرفته‌اند.
مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، در واکنش به شایعات انتقال او به رئال مادرید می‌گوید باشگاه‌های زیادی به کواراتسخلیا علاقه‌مندند ولی او فعلا فقط به ناپولی فکر می‌کند.
خیلی‌ها اعتقاد دارند علی دایی به استقلال گل نزده است و البته بعضی دیگر ضربه سر او در تیم تجارت را به نام دایی نوشته‌اند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته شیاطین برای مبارزه با انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و حدود ۷۰ روز است دشمنی جدید به فرماندهی آمریکا بزرگ در درون و بیرون به دنبال شکل جدیدی از دشمنی هستند.
امام جمعه زاهدان گفت: مسئولان امنیتی باید برای حفظ امنیت تلاش کرده و مسئولان هم برای رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استان که پایه‌های امنیت پایدار است تلاش کنند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این هیجانات نباید حواس مسئولان را پرت کند و باید با عزم بیشتر به دنبال انجام وظیفه باشند و برای پیشبرد طرح‌ها تلاش کنند.
خیلی‌ها تصور می‌کردند زوج منشا و خرید جدید این باشگاه در خط حمله یعنی شیمبا، خطوط دفاعی لیگ را ویران می‌کنند، اما ۲بازیکن حالا در عضویت باشگاهی هستند که فرصت‌سوزترین تیم فوتبال ایران به شمار می‌رود.
برپایی اردو در تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر، برنامه اکثر تیم‌های حاضر خواهد بود. برخی از این تیم‌ها اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده‌اند.
خیلی‌ها معتقدند عملکرد پر فراز و نشیب مدافع ملی پوش پرسپولیس جایگاه او را در تیم ملی متزلزل کرده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار فردای تیمش در لیگ قهرمانان اروپا از سبک بازی تیمش دفاع کرد و به خبرنگاران گفت نباید او را احمق فرض کنند.
خیلی‌ها معتقدند با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی، بازیکنانی که به تازگی از لیست کنار گذاشته شده‌اند شانس بسیار کمی برای رفتن به جام جهانی دارند و کی‌روش از میان همین بازیکنان نفرات نهایی را انتخاب می‌کند.
خیلی‌ها اعتقاد دارند استقلال گران بسته شده و هزینه گزافی کرده است، در صورتی که آن چیزی را که با بازیکن صحبت کرده‌ایم، روی برگه قرارداد آورده‌ایم
وقت تصمیمات جدی برای صنعت خودرو فرا رسیده/ کاهش زیان انباشته با آزادسازی سازی قیمت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ