کاپیتان اسبق تراکتور اکنون با ثبت نام در دانشگاه مدعی است که شرایط بازگشت دوباره‌اش به تبریز فراهم شده اما اکنون با یک مانع بزرگ مواجه شده است: فسخ قرارداد یکطرفه!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال پیوستن اکبر ایمانی کاپیتان سابق تراکتور تبریز به پیکان تهران وجود دارد.
غلامرضا ثابت ایمانی در شرایطی در تمرینات پیکان حضور یافته که همچنان احتمالی جدایی اش وجود دارد.
درد‌های استخوانی و احتمال نرمی استخوان، افسردگی (تغییر خلق و خو)، خرابی دندان‌ها، ضعف سیستم ایمنی بدن، تعریق بیش از حد و سردرد و سرگیجه شش علامت کمبود ویتامین D در بدن هستند.
هافبک پیکان طی دو فصل گذشته همچنان تصمیم خود را برای فصل آینده لیگ برتر اتخاذ نکرده است.
مطابق با تازه ترین اطلاعات، داریوش ارجمند، محمدحسین ایمانی خوشخو، حسن بلخاری، محمدرضا پورجعفر، محمدرضا حسنایی، ابوالفضل داودی رکن‌آبادی، علیرضا عندلیب، عبدالحمید قدیریان، محسن مؤمنی‌شریف و عبدالحمید نقره‌کار ترکیب اعضای جدید را تشکیل می‌دهند.
حسین ایمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بروجرد در این رابطه، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی رئیس‌کل گمرک و همراهان مساعد بود و به مسیر خود ادامه دادند.
کارشناس تاریخ معاصر گفت: نیروهای اپوزیسیون به شعارهای خود در مورد دموکراسی و لیبرالیسم بی‌اعتقاد است و در عین حالی که به اصل مبارزه هم ایمانی ندارد، از آمریکا تکدی‌گری سیاسی می‌کند.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه حجاب نمادی از زیست ایمانی و هویت ایرانی و انقلابی است، گفت: حجاب محدودیتی کوچک برای آزادی های بزرگ است و زنان، این را در انقلاب اسلامی فهمیدند.
غلامرضا ثابت ایمانی می‌گوید پیکان مقابل مدعیان عملکرد بهتری داشته و رویارویی با سپاهان و پرسپولیس انگیزه آن‌ها را بیش از پیش می‌کند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب ملت ایران جنبشی اسلامی و ایمانی بوده که امید و اعتمادبه‌نفس را در جهان اسلام ارتقا داده است.
گوجی بری حاوی آنتی اکسیدان‌های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. آنتی اکسیدان‌ها به دلیل ویژگی‌هایی نظیر تقویت دستگاه ایمنی و توانایی خود در مبارزه با رادیکال‌های آزاد آسیب رسان و ایجاد کننده التهاب شناخته شده اند.
هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی‌دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می‌خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرز‌های اخلاق را زیرپا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.
هافبک جوان پیکانی‌ها ترجیح داد در مورد نقل و انتقالات و پیشنهاداتش از سایر باشگاه های لیگ برتری حرفی نزند.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی با در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
ایمانی گفت: تسهیلات بانک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان منشاء خدمات بسیاری در حوزه صنعت و اشتغال شده و اثرگذاری طرح‌ها برای هدایت بهینه منابع از اهمیت فراوانی برخوردار است.
عباس عبدی گفت: یک‌دهه توقف مطلق کردیم و بعد می‌گوییم همه جای دنیا همین است. همین ایده خطرناک است که مدام می‌گوییم همه جای دنیا همین است. نسل جدید دارای ریا و دروغ نیست. نسل جدید فقط به این دلیل به خیابان آمدند. من را اگر به بازجویی ببرند می‌دانم بازجو چه می‌خواهد، به خواست او حرف می‌زنم، اما این نسل ریا نمی‌کند و اصلا نمی‌فهمد بازجو چه می‌خواهد. / ناصر ایمانی: باید به خواسته‌های نسل جوان توجه شود. آن‌ها باید دیده شوند. اگر مشکلات اقتصادی حل نشود، این اعتراضات تکرار خواهد شد.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
هافبک تیم ملوان به دلیل مصدومیت در بازی این هفته هم حضور نخواهد داشت.
هافبک دفاعی باتجربه ملوان بندرانزلی قادر به همراهی این تیم در جدال با شاگردان ساکت الهامی نخواهد بود.
​در حکمی از سوی سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی‌نیا به عنوان سرپرست اداره کل روابط‌عمومی این بانک منصوب شد.
​در حکمی از سوی سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی‌نیا به عنوان سرپرست اداره کل روابط‌عمومی این بانک منصوب شد.
ناصر ایمانی فعال سیاسی اصول گرا با اشاره به اینکه قوانین مربوط به حضور نیرو‌های امنیتی و انتظامی در دانشگاه‌ها کاملا روشن است، اظهار داشت: بر اساس قوانین موجود در کشور این نیرو‌های حق حضور در دانشگاه‌ها را ندارند، تنها نیرو‌های انتظامی در مواردی که جنایتی در دانشگاه انجام شود، می‌توانند در این محیط حاضر شوند.
با عنایت به تعهد، تجارب اجرایی و آشنایی دیرینه ای که با فعالیت های فرهنگی در خارج از کشور دارید و بنا بر مصوبه شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موافقت مقام معظم رهبری و ولی­ امر­ مسلمین جهان، حضرت آیت­ الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان «رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» منصوب می شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ