وقتی ویلیام اس. هارلی و دوست دوران کودکی اش آرتور دیویدسون در سال ۱۹۰۱ کار بر روی مدل یک موتور کوچک را آغاز کردند، نمی‌دانستند یک روز به پایه گذاران یک تولیدکننده‌ی بزرگ موتورسیکلت بدل خواهند شد. بعد‌ها ۲ دیویدسون دیگر، ویلیام و والتر نیز به آزمایشات آن‌ها پیوستند. نمونه‌ی اولیه‌ی موتورسیکلت «هارلی دیویدسون» درون اتاقکی در حیاط خانه‌ی دیویدسون‌ها ساخته شد. این شرکت به سرعت رشد و در سال ۱۹۰۵ به طور محدود شروع به فروش موتورسیکلت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت‌های دراگون‌بوت قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
امسال کشت برنج بدون استفاده از آفت کش های شیمیایی در ۱۰۰ هکتار و ۷ شهرستان و نیز مشارکت ۴۶ کشاورز در حال پیگیری است.
سامسونگ به اولین شرکتی تبدیل شد که توسعه تراشه حافظه GDDR۷ DRAM خود را برای محصولاتی مثل GPU‌ها کامل می‌کند.
شرکت راکت لب امروز ۷ماهواره را به مدار زمین برد و بوستر موشک آن به آرامی روی اقیانوس فرود آمد.
بی‌وای‌دی دنزا N۷ پس از رونمایی پر سر و صدایش، وارد فاز فروش و عرضه شده و قصد دارد تا رقبای هم رده خود را شکست دهد.
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست، اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قند‌های افزوده با پیامد‌های منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است. با این‌حال، میوه‌هایی که طعم شیرینی محسوسی دارند، می‌توانند میل و هوس غذایی شما به مصرف خوراکی‌های شیرین را راضی نگه دارند و سلامتی شما را هم به خطر نیندازند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هفت نفره زورگیری در تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۷ نفره سارقان مسلح به عنف در این شهرستان، خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضای این باند خبر داد.
محمدرضا نیک نژاد: مهاجرت در پایه دانش آموزی مخصوص طبقات خاصی است و گستردگی ندارد. همانطور که در ایران شکاف طبقاتی زیاد و آموزش طبقاتی شده و عموما دیگر رشته‌های برند و پول ساز برای پولدار‌ها مانده است. آمار‌ها نشان می‌دهد از ۴۰ رتبه اول کنکور فقط یک نفر از مدارس دولتی است یا در سه هزار رتبه اول کنکور ۷ تا ۸ درصد و چه بسا کمتر از مدارس دولتی هستند. از طرف دیگر فقط آدم‌های پولدار توان فرستادن کودکان خود به مدارس خارج از کشور را دارند و اگر در خانواده متوسط چنین تصمیمی بگیرند حتما فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌شود.
در کفش‌های اصل آدیداس، سوراخ بند‌ها حلقه‌ی فلزی ندارد، مگر در بعضی مدل‌های قدیمی تر. به علاوه، فراموش نکنید که تعداد سوراخ‌ها را هم بشمارید. در کفش‌های اصل آدیداس، ۶ سوراخ در مدل‌های بچگانه و زنانه و ۷ سوراخ در مدل‌های مردانه وجود دارد.
هر برندی برای گوشی خود ترفندهایی را طراحی می‌کند تا کاربران با استفاده از آن‌ها تجربه کاربری خوشایندی داشته باشند. در ادامه چند ترفند و نکته در گوشی های سامسونگ گلکسی که باید بدانید را توضیح می‌دهیم.
ملی پوش شطرنج ایران در مسابقات اسپانیا به تساوی رسید و ۷ امتیازی شد.
پیکارهای کاراته قهرمانی قاره کهن با کسب یک نشان طلا، ۲ نقره و ۴ برنز برای نمایندگان ایران به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شد.
ستاره تیم ملی ایران معتقد است با یک مساوی و دو پیروزی به مرحله حذفی صعود می‌کنند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که ده ها شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت و حفاظت این رژیم به مسجدالاقصی یورش بردند.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در شب برتری تیمش مقابل ریه‌کا نیمکت‌نشین بود.
تیم فوتسال گیتی‌پسند توانست با نتیجه ۷ بر ۳ مس سونگون را شکست دهد.
لیورپول با برد قاطع مقابل رنجرز در اسکاتلند، موفق شد صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر یا تقریباً نیمی از جمعیت سومالی از خشکسالی رنج می برند، و از میان آنها ۲۱۳ هزار نفر در معرض خطر گرسنگی هستند.
رشت- معاون توسعه بازرگانی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با اصلاح ساختار و تجهیز ۷۲۵ شالیکوبی ۳ تا ۷ درصد از میزان ضایعات برنج کاهش یافته است.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ