اواخر هفته گذشته خبر قتل عام یک خانواده ۶ نفری به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد مردی ۳۶ ساله به علت اختلاف مالی با یک کلاشنیکف به منزل برادر بزرگتر خود رفته و علاوه بر برادرش، همسر و چهار فرزند او را کشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردی که روی برادرش اسیدپاشیده می‌گوید از ارتکاب این جرم پشیمان نیست.
مردی پس از متوجه شدن روابط غیرمتعارف دخترش با یک پسر، وی را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رساند.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
دادستان کل دولت ترامپ رئیس سابقش را یک «خودشیفته تمام عیار» و «مردی مضطرب» خواند که باید به خاطر سوءمدیریت اطلاعات طبقه‌بندی شده آمریکا محاکمه شود.
این مربی دوچرخه سواری در ادامه گفت: بهتر است کودکان روزانه بیش از یک ساعت دوچرخه سواری مستمر و مداوم نداشته باشند، چرا که در رشد آنها اختلال ایجاد می کند، اما اگر حین دوچرخه سواری مدام استراحت می کنند، تا چندساعت هم مشکلی نیست.
جلسه امروز عبدالله ویسی و مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان بی نتیجه ماند.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
سامان متهم ردیف اول پرونده در اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد: به خاطر خانه خیابان ایران زمین با مرد سالخورده، اختلاف پیدا کرده بودیم؛ قصد ما جنایت نبود فقط قرار شد تا او را با کلت کمری بترسانیم اما هنگامی که پزشک سرشناس و همسرش وارد خانه شد؛ پدر این پسر که به دلیل مصرف مواد مخدر در حالت طبیعی خود نبود با سلاح گرم به زن و مرد سالخورده شلیک کردند!
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
رئیسی صبح امروز (دهم اردیبهشت) در جلسه بررسی استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی گفت: از کسانی که وزیر را استیضاح کردند بخاطر پیگری دغدغه‌های مردم تشکر می‌کنم. تلقی ما در دولت این است که دوستان ما در مجلس به خاطر مسائلی که در حوزه‌های انتخابیه با آن مسائل درگیر هستند مواردی را در مجلس پیگیری می‌کنند.
شجاع مرادی با تاکید بر اینکه از نگه داشتن ادرار تا حد امکان باید جلوگیری شود، بیان کرد: افرادی که آب کم تری مصرف می کنند، هم خطر سنگ کلیه را بیش تر می کنند و در درازمدت باعث اختلال در هماهنگی اعصابِ مثابه می شود.
یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
پس از زلزله ترکیه مردی ۳ فرزند خود را از دست می‌دهد و از همسر خود به دلیل اینکه نتوانسته از فرزندانشان مراقبت کند، معذرت خواهی می‌کند. منبع: خبرفوری
مرد جوان مدعی شد که به‌شدت پشیمان است و به‌خاطر به‌دست آوردن طلا‌های خواهرش، دست به اسیدپاشی زده است. وی گفت: از روزی که به دام اعتیاد گرفتار شدم، زندگی ام تباه شد. کارم را از دست دادم و ناچار بودم برای به‌دست آوردن پول مواد، دست به هرکاری بزنم. این اواخر مدام از اعضای خانواده‌ام پول می‌گرفتم تا اینکه چند روز قبل متوجه شدم خواهرم برای سرمایه‌گذاری، دلار و طلا خریده است.
در جریان یک نزاع خانوادگی در یک خانه، مردی ناگهان با اسلحه ساچمه‌زنی شروع به شلیک کرده که در این میان یک زن ۲۰ ساله، دو دختر ۱۰ و ۱۲ ساله و دو پسربچه خردسال مورد اصابت گلوله ساچمه‌زنی قرار گرفته‌اند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.
مرد سالخورده که به خاطر بی‌توجهی‌های همسرش او را با تابه به قتل رسانده است به سه سال زندان محکوم شد
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به خاطر پارک بد به قتل رسانده بودند، خبر داد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دوستان اگر به خاطر اختلاف با استکی به دنبال مربی خارجی هستند این هزینه را روی دست مملکت نگذارند.
متهم که مردی جوان است مدعی است وقتی مقتول به او فحش ناموسی داد کنترل خودش را از دست داد و دست به قتل زد.
این متهم به قتل که حدود ۲ ماه پس از جنایت در مرز ماکو دستگیر شد روز گذشته مقابل بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و به جزئیات جنایت پرداخت. وی مدعی شد به خاطر یکی از زنان فامیل و مزاحمت‌های او ناخواسته مجبور به قتل مردی جوان شده است.
در اندلس سابق، مردم مسلمان بوده و حکمای بزرگ همچون ابن رشد و ابن حزم بودند، آنقدر اسلام در آنجا گسترش داشت که تعداد ستون های مسجد جامع قرطبه را نمی توانستند بشمارند، اما طولی نکشید که آن مسجد تبدیل به کلیسا و کلیسا نیز تبدیل به موزه شد و هیچ اثری از اسلام در آنجا باقی نماند و این خطر همیشه و در همه عصر و مکان ها وجود دارد!
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد برنامه جدید اردوی تیم ملی دیر به دست او رسیده است.
با اضافه شدن محمد محبی، استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبرو شده، بطوریکه ممکن است این حضور پیش از پایان نقل و انتقال منجر به خروج یکی دو بازیکن از ترکیب تیم آبی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ