در اندلس سابق، مردم مسلمان بوده و حکمای بزرگ همچون ابن رشد و ابن حزم بودند، آنقدر اسلام در آنجا گسترش داشت که تعداد ستون های مسجد جامع قرطبه را نمی توانستند بشمارند، اما طولی نکشید که آن مسجد تبدیل به کلیسا و کلیسا نیز تبدیل به موزه شد و هیچ اثری از اسلام در آنجا باقی نماند و این خطر همیشه و در همه عصر و مکان ها وجود دارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع ناپایداری‌های جوی در استان تا اواسط هفته جاری خبرداد.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
بعد از ساعتی انتظار و معطلی، پنج ستاره پرسپولیس جلو آمدند تا یک نطق تاریخی را مقابل تمام رسانه‌های تصویری فوتبال ایران انجام دهند.
با وجود اینکه چندی پیش، وزیر اقتصاد از کاهش رسوب کالا در بنادر کشور خبر داده، اما انتشار اخباری همچون ماجرای رسوب ۱۱۰ تن گوشت یخ‌زده برزیلی نشان از رسوب مصوبه دولت برای کالاهای رسوبی دارد.
سعید آذری، مدیرعامل سابق ذوب آهن، با انتشار یک پست تند از برخی مناسبات پشت پرده سازمان لیگ پرده برداشت.
انتشار تصاویری از شستن دیگ‌ها و قابلمه‌ها و قصابی جلوی سردر دانشگاه تهران حسابی در فضای مجازی جنجال‌ساز شد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا با کسب پیروزی باعث خوشحالی مردم شویم اما نشد.
تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست، با این حال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات با احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
اهواز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با توجه به شرایط جوی مورد انتظار در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
ناتیلوس 2024 را از هر زاویه ای که ببینید به احتمال زیاد عاشق طراحی و جذابیت های آن خواهید شد. الگوی چراغ های اصلی جلو و گرافیک داخلی آن ها، نگاهی مرموز به ناتیلوس جدید داده است...
دروازه‌بان پیکان با انگیزه زیاد کار خود را جلو می‌برد ومنتظر به دست آوردن فرصت دوباره از سوی مجتبی حسینی است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور پیروزی مقابل سپاهان را برد تیم ضعیف‌تر مقابل تیم قوی‌تر توصیف کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: تورم مشکل مردم ما بوده و صابونی است که به تن همه خورده است اما وفاداران به انقلاب انتظار دارند که معیشت آنها سامان پیدا کند و جلوی گرانی‌های افسارگسیخته گرفته شود.
در روز ۱۳ فروردین برای استان‌های خراسان رضوی و ارتفاعات مازندران بارش خفیف و پراکنده در ساعات بعدازظهر انتظار می‌رود.
پدیده‌ها و مخاطرات جوی مورد انتظار از این سامانه شامل بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در ارتفاعات و دامنه‌ها پدیده بهمن و کولاک برف می‌شود.
این وضعیت جوی از اواخر وقت دوشنبه تا ظهر چهارشنبه (۱۰ تا ۱۲ بهمن‌ماه) مورد انتظار است.
رئیس سازمان هواشناسی درباره پیش‌بینی جوی هفته آینده گفت: دو موج متوالی بارش برف و باران طی دو هفته آینده پیش‌بینی می‌شود که در آن موج بارشی نیز تمرکز بر جنوب کشور و زاگرس مرکزی خواهد بود و همچنین تهران نیز به‌ویژه نواحی شمالی بارش برف و باران را تجربه خواهند کرد.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و با پایداری و سکون نسبی جو و ماندگاری هوای سرد، در مناطق پرتردد شهری غبارآلود همراه با انباشت آلاینده‌ها و به دنبال آن کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی جدید به استان از سه‌شنبه ۶ دی خبر داد.
متهم گفت:رحمان از دوستانم بود و از آنجایی که کارش رمالی بود مشتری‌های زیادی هم داشت مطمئن بودم که پول زیادی دارد. به همین خاطر از دوستانم به نام‌های کریم و اکبر خواستم تا با همکاری هم از خانه او سرقت کنیم. چون می‌دانستم که فلج است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند با خیال راحت با طرح نقشه‌ای بعد از نیمه شب وارد خانه‌اش شدیم. با دوستانم دهانش را بستیم تا سر و صدا نکند بعد جست و جوی پول‌ها را آغاز کردیم، اما فقط به یک میلیون تومان رسیدیم و وقتی می‌خواستیم از خانه خارج شویم دیدیم او نفس نمی‌کشد و از ترس مان به سرعت آنجا را ترک کردیم.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: سامانه بارشی جدیدی امروز (۹ آبان) به کشور وارد می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده بارش‌های خوبی در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و شمال قزوین همچنین بارش‌های پراکنده در ارتفاعات کرمانشاه و کردستان مورد انتظار است.
امشب قرعه کشی لیگ قهرمانان در استانبول برگزار می شود و همه در انتظار شروع این مراسم هستند.
نخست وزیر ارمنستان با اشاره به حضور صلح‌بانان روسی در قره‌باغ، گفت که کشورش انتظار دارد آن‌ها جلوی اقدام‌هایی را که ناقض توافق و شروط خط تماس نیروهای دو طرف است، بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ