۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در دیدارهایی که با همتا و مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت، درباره موضوعات سیاسی، اقتصادی و مسائل مرزی و گردشگری گفتگو می‌کنیم.
گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس قوه قضائیه با مردم بعد از خبر ۲۱ سیما از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
سم آلاردایس پس از گفتگو با مالکان باشگاه، لیدزیونایتد را به صورت رسمی ترک کرد.
بررسی سوابق گفتگو‌های مکتوب «پی‌یر» با این چت ربات هوش مصنوعی نشان می‌دهد که «الیزا» نگرانی‌های او را تایید و تقویت می‌کرد؛ کاری که باعث تشدید سطح اضطراب در او می‌شد و درنهایت به افکاری درباره خودکشی سوق داده شد. منبع: یورونیوز
سخنگوی وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای خواستار حل مشکلات مرزی این کشور با همسایگانش از راه گفتگو شد.
ارومیه - رئیس جمهور با حضور میدانی در مناطق زلزله زده خوی از نزدیک با اهالی این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
رئیس جمهور در این گفتگوی زنده تلویزیونی، درباره مهمترین مسائل داخلی و خارجی کشور سخن خواهد گفت.
رئیس جمهور امشب پس از خبر ۲۱ سیما به صورت زنده در مورد مسائل مهم داخلی و خارجی با مردم سخن می گوید.
مردی که می‌خواهد به همسرش ابراز محبت کند و هنگام بیرون رفتن از منزل، متوجه خاک روی میز می‌شود؛ به جای بیان دوست داشتن روی میز یک قلب می‌کشد، اما همسرش فکر می‌کند آن، نشانه اعتراض به کثیفی منزل است! بنابراین داشتن مهارت گفتگو، یکی از اصلی‌ترین مسائل در ایجاد آرامش در خانواده است که این مهارت باید توسط بانوان در خانواده تببین شود.
در راستای دستور رئیس‌جمهوری به وزرا، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، در برنامه هفتگی «پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیئت دولت به مطالبات مردمی» شرکت می‌کند.
وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره آخرین وضعیت تحولات مرزی و درگیری‌های نظامی بین دو کشور ترکیه و سوریه بحث و تبادل نظر کردند.
مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با هوادار نوجوان ایرانی در قطر دیدار و گفتگو کرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس در واکنش به تدوین طرح ممنوع‌الخروج کردن دانشجویان هنجارشکن، گفت: این طرح را ندیدم و باید بگویم مسئولان و نمایندگان دنبال گفتگو با مردم و دانشجویان هستند.
نماینده مردم اهواز در مجلس در واکنش به تدوین طرح ممنوع‌الخروج کردن دانشجویان هنجارشکن، گفت: این طرح را ندیدم اما باید بگویم مسئولان و نمایندگان دنبال گفتگو با مردم و دانشجویان هستند.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی به دنبال آن است که اعتراضات در جامعه منجر به ناامنی و آشوب شود، اما باید بدانند نظام به مطالبات معترضان توجه دارد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی به دنبال آن است که اعتراضات در جامعه منجر به ناامنی و آشوب شود، اما باید بدانند نظام به مطالبات معترضان توجه دارد.
خشونت حد و مرزی ندارد؛ از شیشه‌شکستن شروع می‌شود و به اسلحه ‌کشیدن می‌رسد. اگر ما ابتکار عمل را در دست بگیریم و با جوانان سخن بگوییم، آن ها خشونت را ترک می‌کنند و تنها عده‌ای محدود می‌مانند که از اول برای خشونت به خیابان آمده بودند. در آن صورت آن ها تنها می‌مانند، به ویژه زمانی که مشاهده کنند مخاطبی ندارند، خیابان را رها می‌کنند.
مهدی ترابی در گفتگو با همشهری روی این موضوع تأکید دارد که در هفته‌های اخیر هیچ انتقادی را بابت عملکردش حس نکرده است
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در محله دردار تهران حضور پیدا کرد و با کسبه و مردم این محله به گفتگو پرداخت.
رئیس جمهور امشب بعد از خبر ساعت ۲۱ سیما از طریق تلویزیون به صورت زنده با مردم گفتگو خواهد کرد.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
همچنین یک منبع آگاه در گفتگو با ایرنا گزارشی را که به نقل از شبکه سعودی العربیه در برخی رسانه‌ها با محتوای پاسخ آمریکا به نظرات ایران منتشر شده تکذیب کرد.
مهدی قایدی باید تکلیفش را با خودش روشن کند که می‌خواهد به استقلال بیاید یا خیر؛ استقلال کماکان از این بازیکن استقبال می‌کند چون او فرزند و اعتبار باشگاه استقلال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ