این مربی دوچرخه سواری در ادامه گفت: بهتر است کودکان روزانه بیش از یک ساعت دوچرخه سواری مستمر و مداوم نداشته باشند، چرا که در رشد آنها اختلال ایجاد می کند، اما اگر حین دوچرخه سواری مدام استراحت می کنند، تا چندساعت هم مشکلی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
سخنانی، چون «جنبش اصیل منطقه» و «طالبان متفاوت»، سخنانی غیرقابل دفاع و غیرواقعی است. باید رفتار‌های این طالبان را به‌خوبی مورد مداقه قرار داد؛ وگرنه، امکان ضربه خوردن از همین طالبانی که برخی در داخل با تحلیل‌های ضعیف‌شان آن را متفاوت جلوه دادند، بسیار جدی خواهد بود.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان اظهار داشت که روسیه خطر تبدیل درگیری‌ها در مرز ایران و افغانستان به یک تنش جدی را مشاهده نمی‌کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بارش‌های نقطه‌ای ممکن است منجر به بروز سیل و خسارت به این مناطق شود، بنابراین باید همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند و امکانات و تجهیزات را در مناطق پرخطر متمرکز کنند.
سازمان هواشناسی کشور توصیه کرد از استقرار چادر و پارک خودرو در حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری کنید.
یک نماینده مجلس گفت: خطر جدی اینجا است نه اپوزیسیون، گروهک، فلان دسته و NGO که مردم توجهی به آنها ندارند، حقیقتا این‌گونه نیست ما باید در داخل مشکل را حل کنیم.
نیما زاهدی از ترکیب تیم ملی شمشیربازی سابر ایران برای حضور در جام جهانی مجارستان کنار گذاشته شد.
دکتر جان‌پائولو تارتارو، جراح ایتالیایی، می‌گوید ضربه وارد شده به سر ویکتور اوسیمن به حدی شدید بود که ممکن بود او را نابینا کند.
رئیس سازمان اورژانس کشور، بر تأمین نیازهای درمانی زلزله زدگان شهرستان خوی تاکید کرد و گفت: دارو به اندازه کافی انبار شده است.
توماس گرینفیلد در نشست حاکمیت قانون با نام بردن از روسیه، کره شمالی، ایران، سوریه، میانمار، بلاروس، کوبا، سودان و دولت طالبان در افغانستان، خواستار پاسخگو کردن افرادی شد که به حاکمیت، تمامیت ارضی، حقوق بشر و آزادی‌های اساسی احترام نمی‌گذارند.
خطر جدی تعلیق فدراسیون در صورت تکرار دروغ درمورد استقلال و پرسپولیس
این روزها اقتصاد ایران با خطر جدی افزایش نرخ بهره مواجه هستند و این در حالی است که با توجه به وضع فعلی اقتصاد، بنگاه های تولیدی و بورسی دیگر تحمل بالارفتن نرخ بهره را ندارند.
زمین‌شناسان می‌گویند، فرونشست‌ها هر سال شرایط بدتری پیدا می‌کنند و خشکسالی و کم‌آبی هم یکی از مهم‌ترین دلایل آن است، اما انگار مسئولان این مخاطره وحشتناکی که می‌تواند ایران را ببلعد جدی نگرفته‌اند. فرونشست، نشست سطح زمین است که به علت‌های متفاوتی در مقیاس بزرگ روی می‌دهد. علل اصلی این رخداد می‌تواند تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی، حرکات تکتونیکی، خروج گدازه، عملیات انسانی همانند معدن‌کاری یا برداشت نفت باشد.
کارشناس فوتبال آسیا توجه به تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا را منوط به سیاست‌های بلند مدت دانست و گفت: ما باید دست از تعارف برداریم و واقعیت را بپذیریم.
منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان زیستگاه گونه در معرض انقراض پلنگ ایرانی است و حالا خشکسالی پیاپی و کمبود منابع غذایی این گونه را بیش از پیش در معرض خطر نابودی قرار داده است.
آلوارو موراتا در بازی روز گذشته اتلتیکو برابر کادیز به دلیل مصدومیت تعویض شد ولی از بخت خوب او، مصدومیت جدی نیست و او به جام جهانی خواهد رسید.
علیرضا جهانبخش علی‌رغم مصدومیتی که در لیگ اروپا برای او به وجود آمد، بدون مشکل تمریناتش را ادامه می‌دهد.
علیرضا جهانبخش علی‌رغم مصدومیتی که در لیگ اروپا برای او به وجود آمد، بدون مشکل تمریناتش را ادامه می‌دهد.
خطر جدی که استقلال و فتح‌الله‌زاده را تهدید می‌کند
اگر استقلال ظرف هفت روز آینده پول رضایتنامه محمد محبی را به سانتاکلارا پرداخت نکند، این باشگاه پرتغالی می تواند قرارداد مهاجم آبی ها را به صورت یکطرفه فسخ کند!
بورل اظهار کرد که کشور‌های اروپایی باید به حمایت‌ها از اوکراین از جمله ارسال تسلیحات به این کشور ادامه دهند و نباید سیاست تحریم‌ها علیه روسیه را متوقف کنند.
پرسپولیس که در حال حاضر با دو تساوی و سه پیروزی توانسته با کسب ۱۱ امتیاز صدر جدول لیگ بیست و دوم را قرمز قرمز کند، با نکته منفی ۵ دیدار اول خود را در این فصل به پایان رسانده است.
صابر کاظمی در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال در بهترین فرم خود ظاهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ