یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد شیطان صفت با فریب زنان راننده خودروی آن‌ها را متوقف و نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه رأی صادره مطابق قانون قابلیت فرجام خواهی در مدت زمان مقرر را دارد، گفت: با صدور این رأی مراحل دادرسی به این پرونده در استان هرمزگان به پایان رسید و در صورت اعتراض متهم و یا وکیل مدافع وی به رأی صادره پرونده جهت تکمیل سیر قانونی به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم اعدام برای قاتل شهید مریدی خبر داد.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
حکم اعدام «جواد روحی» و «مهدی محمدی فر» از متهمان اغتشاشات سال گذشته در استان مازندران، در دیوان عالی کشور نقض شد.
حکم اعدام «جواد روحی» و «مهدی محمدی فر» از متهمان اغتشاشات سال گذشته در استان مازندران، در دیوان عالی کشور نقض شد.
در پی اجرای حکم اعدام سه تن از عوامل حمله مسلحانه «خانه اصفهان»، مردم خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با مخلان آسایش و امنیت مردم شدند.
قوه قضائیه اعلام کرد: دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان و ارزش‌های فرهنگی و اعتقادی مردم ایران اعدام شدند.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
یکی از متهمانی که حکم اعدامش نقض شد، حسین محمدی، بازیگر تئاتر بود که روز دوشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه خبر جایگزینی حکم اعدامش با حبسی طولانی‌مدت، بسیاری را به احتمال دیدن دوباره‌اش امیدوار کرد. براساس خبر منتشرشده دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان، در حکمی جدید حمید قره‌حسنلو را به ۱۵ سال حبس در تبعید در یزد، فرزانه قره‌حسنلو را به ۵ سال حبس در تبعید در مشهد، حسین محمدی، رضا آریا و مهدی محمدی را به ۱۰سال حبس محکوم کرد.
متهم در جریان یک نزاع مردی قصاب را به قتل رسانده و به مرگ محکوم شه بود.
مهدی طارمی در شرایطی این روز‌ها با پست تازه‌اش خواسته با آزادی زندانیان اتفاقات اخیر باعث خوشحالی خانواده آن‌ها شوند که چند هفته قبل هم خواستار توقف حکم اعدام برای افرادی شد که در همین ماجرا دستگیر شده و به محاربه محکوم شده بودند.
محسن رهامی، عضو هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران، به جماران گفت: وقتی کسی در تظاهرات شرکت می‌کند و مثلا سطلی را آتش می‌زند یا به بانک حمله می‌کند، بعضی از دادگاه‌ها این افراد را به جای استناد به ماده ۶۱۸ و «اخلال در نظم و امنیت» یا «تخریب اموال»، که زندان تعزیری محدود دارد، به حوزه محاربه می‌برند و برای چنین کسی حکم اعدام می‌دهند. این نشان می‌دهد که چه اندازه هم قوانین جاری کشور و هم دستگاه قضایی ما امنیت محور هستند.
رییس کل دادگستری مازندران: رای صادره بدوی بوده و قابل اعتراض و فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.
نماینده مردم تهران در واکنش به انتقادات از درخواست او برای تسریع در اعدام گفت:من چیز دیگری می‌گویم و از آن استنباط دیگری برداشت می‌شود. مدنظر من کسانی بوده‌اند که محاربه کرده‌اند که حکم آنها نهایتا مشخص است.
رحمت تصریح کرد: ضروری است که مراجع عظام نظر خود درباره احکام محاربه که این روزها اجرایی می شود را اعلام کنند. همچنین حوزه های علمیه باید این احکام را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در استوری اینستاگرام خود از امیر نصر آزادانی حمایت کرد.
ماهان صدرات مرنی، جوان متولد ۷۸، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات ایران است. نام او توسط خبرگزاری قوه قضائیه اعلام و اتهاماتش «محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد (چاقو) به نحوی که موجب ایجاد ناامنی و ترس در محیط شده است، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، آتش زدن موتورسیکلت و تخریب گوشی شاکی خصوصی و ایراد جرح عمدی با چاقو نسبت به شاکی، اعلام شد.
وزیر خارجه آلمان روز پنج‌شنبه در توییتی چنین مدعی شد که محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
قوه قضائیه: طبق حکم صادره، متهمی که با استفاده از سلاح سرد در خیابان برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده بود و موتورسیکلت شهروندی را به آتش کشیده و با چاقو نیز فردی را مورد حمله و جراحت قرار داده بود، به اعدام محکوم شد.
جلسه اعلام حکم قاتل نگهبانان شرکت کشنیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی خیابان طالفانی تهران صبح دوشنبه ۷ شهریور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و قاتل به اعدام محکوم شد. قاضی صلواتی با اشاره به اتهامات متهم گفت: اتهامات متهم علیرضا رضوی خالق آبادی فرزند جواد محاربه و افساد فی الارض از طریق تیراندازی به سمت افراد و ماموران فراجا، مباشرت در ۴ فقره قتل عمدی، شروع به قتل با استفاده از سلاح گرم نسبت به ۵ نفر از ماموران فراجا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در شهر تهران و شهرستان شهریار با استفاده از سلاح گرم، است.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد: فردی که برای نوامیس مردم در خیابان‌ها مزاحمت ایجاد می‌کرد به اعدام محکوم و به زودی حکم آن اجرا خواهد شد.
مستند «قاضی و مرگ» برندهٔ جایزهٔ آیفیک از جشنواره سینما حقیقت و برندهٔ برتا فاند از «جشنواره بین‌المللی فیلم مستند آمستردام» سرنوشت عجیب مردی که ۴ هزار حکم اعدام صادر کرده است، سه‌شنبه ۱۱ مرداد ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ