آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد میانسال که مدعی بود از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد، در برابر مدارک پلیسی به قتل ناخواسته پسرش اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم پسرم را بکشم، یک حادثه بود. من به خاطر بددهنی‌ها و اعتیادش با یوسف مشکل داشتم، اما راضی به قتل بچه‌ام نبودم.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل به قتل رساندن مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله
حمید روبه روی قضات ایستاد و ۲ اتهامش را پذیرفت. وی گفت: آن روز باربد را برای اولین بار دیدم که مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود. من به بهانه خرید خوراکی از او خواستم تا همراهم بیاید. او همراهم آمد و من او را به بیابان‌های چهارباغ بردم. من که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بودم او را آزار دادم.
پس از سانحه تلخ رانندگی که شب گذشته برای پسر رامون دیاز رخ داد، حالا او در بازداشت به سر می برد.
پس از سانحه تلخ رانندگی که شب گذشته برای پسر رامون دیاز رخ داد، حالا او در بازداشت به سر می برد.
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.
دامغان- دادستان عمومی و انقلاب دامغان از وقوع یک فقره درگیری بین پسر با پدر و منجر به قتل در روستای وامرزان در شرق دامغان خبر داد.
بررسی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص کرد، پسر و عروس مرد گمشده که یک ماه برای مسافرت به شهر‌های شمالی کشور رفته‌اند در طبقه بالای خانه مرد گمشده زندگی می‌کنند و با فرد فقدانی اختلافات عمیقی دارند.
پس از اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان به محل حادثه رفتند و با جسد پسر بچه ۵ ساله‌ای روبه‌رو شدند که براثر خفگی و برخورد جسم سخت به کمر و سرش به قتل رسیده بود.
قتل پسر کارگر به خاطر حسادت
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
قتل پسر دانش آموز به دست شاگرد مکانیکی
پسر معتاد مظنون به قتل مادر
تالش- فرمانده انتظامی تالش با اشاره به قتل پدر توسط پسرش در این شهرستان گفت: قاتل در یکی از استان های مرزی شناسایی و دستگیر شد.
اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!
متهم گفت: برادرم برای اجاره هیلتی به فروشگاه رفته بود که فروشنده و شاگردش او را کتک زده بودند به همین دلیل هم من و دیگر بستگان مان به آن فروشگاه رفتیم که ابتدا «مهرداد» (مالک فروشگاه) بیرون آمد و با میله فلزی به سرم زد به طوری که دیگر چیزی نفهمیدم، ولی در این میان مشاجره با شاگرد مغازه بالا گرفته بود و من او را با ضربه کارد از پشت سر زدم که تیغه آن به نزدیکی گردن او فرود آمد و نقش بر زمین شد.
رشت- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به قتل مادری در رودسر توسط پسرش به وسیله داس گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین پدر و پسر به علت اعتیاد اتفاق افتاده که طی آن بر اثر اصابت یک شی فلزی، پسر ۳۰ ساله جان خود را از دست داده است.
اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ