شجاع مرادی با تاکید بر اینکه از نگه داشتن ادرار تا حد امکان باید جلوگیری شود، بیان کرد: افرادی که آب کم تری مصرف می کنند، هم خطر سنگ کلیه را بیش تر می کنند و در درازمدت باعث اختلال در هماهنگی اعصابِ مثابه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن خوزستانی پیش از شروع دیدار حساس هفته یاد جوان فقید آبادانی را زنده نگه‌داشتند.
صرف نظر از وضعیت بدنی هر افراد، اگر مراقب گرما نباشیم، گرما آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند؛ گرمازدگی، تعریق بیش از حد، جوش زدن، تحریک پذیری، مشکلات گوارشی، سردرد، سوزش سر دل و بی‌خوابی از جمله این آسیب‌ها هستند.
خواه برق رفته باشد و یا در تلاش برای صرفه جویی در هزینه‌های خود باشید راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید بدون نیاز به دستگاه‌های خنک کننده مصنوعی احساس راحتی کنید.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت دو هزار و چهل و چهار شهید سبزوار و همچنین دست اندرکاران کنگره ملی دو هزار و چهارصد و نود و هشت شهید نیشابور و جمعی از خانواده‌های شهدای این دو شهر، که در تاریخ سه‌شنبه  ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود، در محل برگزاری همایش در سبزوار منتشر شد.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت دو هزار و چهل و چهار شهید سبزوار و همچنین دست اندرکاران کنگره ملی دو هزار و چهارصد و نود و هشت شهید نیشابور و جمعی از خانواده‌های شهدای این دو شهر، که در تاریخ سه‌شنبه  ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود، در محل برگزاری همایش در سبزوار منتشر شد.
اگر برای چرب نگهداشتن لب‌هایتان می‌خواهید از محصولاتی استفاده کنید که ترکیبات آن را دقیقا بدانید چه هستند، بهترین روش، ساخت یکی از بالم لب یا همان چرب لب‌های خانگی است.
بررسی این موضوع حاکی از آن است که گروهک تروریستی منافقین به‌دنبال این موضوع است تا در روز‌های پایانی سال تحصیلی و فعالیت مدارس، بتواند با زنده نگه‌داشتن موضوع ناامنی مدارس، اهداف شوم و پلید خود را دنبال کند.
مسئله‌ی ذهنی زیبای خفته که در سال ۲۰۰۰ به شهرت رسید نشان می‌دهد باورهای انسان چگونه بر اساس استدلال‌های منطقی شکل می‌گیرند.
آیا آنچه می‌خورید واقعاً می‌تواند مغز شما را جوان نگه دارد؟ محققان دانشگاه ملی استرالیا اینگونه فکر می‌کنند. مطالعه‌ای که به تازگی در مجله تغذیه اروپایی (European Journal of Nutrition) منتشر شده، نشان می‌دهد که مصرف مقادیر زیاد غذا‌های غنی از منیزیم باعث کندتر شدن روند پیری در مغزِ بزرگسالان بالای ۵۵ سال می‌شود.
ثابت نگه‌داشتن سبک طراحی باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های یک برند را بهتر به خاطر بسپارند. اگرچه امسال طراحی سری گلکسی A به سری گلکسی S شبیه‌تر شد، ولی باز هم کاربران می‌توانند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهند. درحقیقت هر سری از گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گلکسی S، گلکسی A و گلکسی Z شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.
رئیس‌ جمهور اوکراین به بهانه زنده‌ نگه‌ داشتن هویت کشورش، ۲ قانون را امضا کرد.
همۀ می‌دانیم که زیبایی چشم‌ها اهمیت زیادی دارد، به ویژه بانو‌ان نگران پیر شدن و چروک افتادن نواحی چشم میباشند.
سوپر سیو سیدحسین روی شوت تماشایی زاپاتا، استقلال را در بازی نگه داشت.
واکنش دیدنی مایک مانیان در دقیقه 3+90 سرنوشت بازی تاتنهام-میلان را تعیین کرد.
پوتین به‌شدت از زاکایف خشمگین است، اما این خشم، فعالیت‌های سیاسی بی‌وقفه زاکایف را متوقف نکرده است. ماموریت او زنده نگه‌داشتن ایده جمهوری ایچکری و برجسته کردن عصیان‌ها و تجاوز‌های فراوان پوتین و قدیروف است. زاکایف به محض ورود به لندن، با تبعیدیان روسی که دشمن سیاسی مشترکی داشتند - یعنی پوتین - متحد شد.
کلیه ساختمان‌های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶دی ماه جاری هستند.
پیام نیازمند با بسته نگه‌داشتن دروازه خود به استقبال بازی حساس مقابل استقلال می‌رود.
به گفته واثقی وادار کردن کودک به جدا خوابیدن یا به‌زور نگه‌داشتن کودک در یک اتاق جداگانه برای خوابیدن روش نامناسبی است. کودکان باید از آزادی جدایی برخوردار باشند و هر زمان که کودک ترسیده یا مضطرب است، والدین باید او را از حضور خود اطمینان دهند.
تکرر ادرار در بسیاری از موارد یک عارضه مربوط به افزایش سن است. با افزایش سن شما مقدار کمتری از هورمونی را ترشج می‌کند که به بدن امکان نگهداشتن مایعات در بدن را می‌دهد؛ بنابراین با افزایش سن، مثانه با سرعت بیشتری از ادرار پر می‌شود و نمی‌تواند مقدار زیادی از ادرار را در خود نگهدارد.
وویچک شزنی با دو عکس‌العمل دیدنی همچنان موفق به بسته نگه‌ داشتن دروازه تیم ملی لهستان شده است.
سید‌پیام نیازمند در دومین بازی متوالی برای سپاهان موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش شد.
علیرضا بیرانوند تلاش می‌کند به روند بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش بازگردد.
نظام اجتماعی کشور ما مبتنی بر حرمت نگهداشتن ولی خداست، به همین خاطر است دشمنان اسلام به خصوص انگلیس بارها در طول تاریخ به دنبال حرمت شکنی از دین و اولیای خدا بوده است.
رئیس‌جمهور گفت: بدون تردید،‌ یکجانبه‌گرایی آمریکا، به دنبال عقب نگه‌داشتن کشورها از مسیر توسعه مستقل خود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ