در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۵۸۰ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۰۲ نفر اکنون بستری هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال مشارکت مردمی در حوزه تعاون ۴۴ هزار میلیارد تومان بود که برای افزایش سهم تعاون گران در بخش درآمد ناخالص ملی به ۲۹۰ همت نیاز است.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۱۹ مرداد تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۲هزار و ۱۰۵نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۲۸نفر اکنون بستری هستند.
مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۹ مرداد ماه به ۵۸۰ هزار متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند، مجموعاً به مبلغ ۷۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
بررسی ها نشان می دهد که در بهار امسال در مجموع ۱۳۷ هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان درآمد مالیاتی اخذ شده است.
ده‌ها هزار نفر در جنوب چین و ویتنام به دلیل وقوع توفان از محل زندگی خود تخلیه شدند و ده‌ها پرواز هم لغو شد.
‎ جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ خانوار متاثر از توفان شن در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند.
کمتر از ۵۰ روز از سال ۱۴۰۲ گذشته و نوسان قیمت در بازار قند و شکر، تخم مرغ، مرغ و… ادامه دارد؛ هم اکنون در بازار هر کیلو قند ۳۸، شکر ۳۳ و مرغ ۸۷.۴۰۰ هزار تومان است.
شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در پایان هفته گذشته برای قیمت گذاری گندم جلسه مجدد برگزار کرده و احتمالا قیمت جدید ۱۵ هزار تومان خواهد بود.
رئیس اتحادیه قنادان تهران توصیه کرد: مردم این محصولات را از قنادی‌های معتبر خریدرای کنند.
رئیس اتحادیه قنادان تهران توصیه کرد: مردم این محصولات را از قنادی‌های معتبر خریدرای کنند.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: با وجود ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طرح واردات خودرو، اما در عمل با توجه به اشتباهات افراد و همچنین اشتباهات بانک‌ها در وکالتی کردن حساب‌ها، در مجموع برای حدود ۳۴ هزار نفر اولویت‌ها مشخص شد.
نمایندگان مجلس، ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تأمین جهیزیه کالای ایرانی و لوازم خانگی زوج‌هایی که از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یا فرزندآوری استفاده نکرده‌اند، اختصاص داد.
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در سال دانش بنیان ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات اجرایی ادامه خط ۴ با قراردادی به مبلغ ۴ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان ظرف ۲۴ ماه آینده انجام خواهد شد.
در بودجه ۱۴۰۲ معادل۲ هزار و ۸۵۸ میلیارد و۷۳۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان درآمدحاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای دربخش محصولات معدنی و نفتی در نظرگرفته شده است.
در بودجه ۱۴۰۲ معادل۲ هزار ۸۵۸ میلیارد و۷۳۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان درآمدحاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای دربخش محصولات معدنی ونفتی در نظرگرفته شده است.
بر اساس اعلام خزانه داری کل کشور، گزارش سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی در سه ماه دوم امسال ۱۹۲ هزار میلیارد تومان نسبت به3 ماه نخست کاهش داشته است.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
رئیس مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان یعنی به اندازه حجم مالیات مورد وصول طی سال گذشته معافیت و مشوق‌های مالیاتی در کشور در حال اعطاست.
اصفهان- مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اصفهان گفت: درآمد وصولی این استان در شش ماهه امسال حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است که پنج درصد این مبلغ محقق نشد.
محرابیان از پرداخت هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف، به مشترکان برق کم مصرف خبر داد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: هزینه هنگفت ساخت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب امروزه بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان است از بیت المال صرف شده است.
شروع معاملات سکه طلا در صرافی های پایتخت از درج قیمت ۱۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومانی برای سکه امامی حکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ