شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در پایان هفته گذشته برای قیمت گذاری گندم جلسه مجدد برگزار کرده و احتمالا قیمت جدید ۱۵ هزار تومان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا حقیقی معتقد است کلین شیت حاصل عملکرد همه اعضای تیم است و دستاوردی برای دروازه‌بان محسوب نمی‌شود.
اصفهان- عوارض آلایندگی به دومین شهر آلوده ایران، اصفهان که رکورددار آلودگی هوا در بین ۹ کلانشهر کشور است طی ۱۸ ماه گذشته داده نشده است و متولیان علت این تاخیر را تغییر قانون عنوان می‌کنند.‌
وزیر علوم گفت: شائبه تخلف هزار دانشجو در کنکور وجود داشت و سازمان سنجش آنها را برای آزمون مجدد فراخواند، اما مجلس استفساریه‌ای داد مبنی بر اینکه این قانون برای داوطلبان است نه دانشجویان.
وزیر علوم گفت: شائبه تخلف هزار دانشجو در کنکور وجود داشت و سازمان سنجش آنها را برای آزمون مجدد فراخواند؛ اما مجلس استفساریه‌ای داد مبنی بر اینکه این قانون برای داوطلبان است نه دانشجویان!
در حالی که چند روزی است با عبور از بهار به تابستان رسیده ایم، طبق وعده مسئولان وزارت صمت بایستی تا به امروز ۲۰۰ هزار خودروی خارجی وارد کشور می‌شد. وعده‌ای که ۱۰۰ هزارتای آن در سه ماه پایانی سال قبل و ۱۰۰ هزارتای دیگر نیز در سه ماه ابتدایی امسال بایستی محقق می‌شد.
نصرت گوکچه، آشپز معروف ترکیه‌ای در مورد رفتارهای عجیبش در فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
مناقشه بر سر قیمت محصولاتی چون گندم، گوشت مرغ و صنایع لبنی از اخبار داغ بخش کشاورزی در هفته جاری بود.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر گفت: سالیانه حریق درون ساختمانی با رشد ۲۷ صدم درصدی مواجه است همچنین طی ۱۰ سال اخیر نیز شاهد رشد سالانه یک و دو دهم درصدی حریق بیرون از ساختمان‌ها بوده‌ایم.
آیا دولت با تجدیدنظر در رای شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در حوزه نرخ ۱۵ هزار تومانی گندم موافقت می کند؟
آیا دولت با تجدیدنظر در رای شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در حوزه نرخ ۱۵ هزار تومانی گندم موافقت می کند؟
حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.
باشگاه سپاهان ۳۰ دستگاه اتوبوس برای دیدار با پرسپولیس به تهران خواهد بُرد.
پژمان نوری می‌گوید باید برای ملوان فکری اساسی کرد تا این تیم به سرنوشت دیگر تیم‌های گیلانی دچار نشود.
صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
جمشیدی فرماندار تربت جام: همه تلاشمان این است که مشکلات مردم را کاهش دهیم./چهار هزار اقلام بین مردم توزیع کردیم و حدود دو هزارتای دیگر هم در حال ورود به شهرستان است./به کسانی که با قطعی گاز مواجهه هستند لوازم گرمایشی تحویل داده می‌شود./ نفت و گاز مایع رایگان در حال توزیع است./به استحضار مردم می‌رسانم که قطعی گاز متناسب با مکان نداریم و براساس شبکه توزیع است و قطعی گاز دست ما نیست.
نام‌های تکراری معابر تهران، مردم را در پیدا کردن آدرس سردرگم کرده‌است. این معضل به‌ویژه، مسافران و گردشگرانی که از دیگر شهر‌ها به پایتخت می‌آیند را وارد هزارتویی از نام‌های پرتکرار معابر و حتی برخی خیابان‌ها می‌کند.
بحران‌های هزار توی ایران خودرو چگونه مدیریت شد؟
پویش کتابخوانی "هیس‌طوری" با شعار "یک ماجراجویی شگفت‌انگیز به هزار توی تاریخ" و با رویکرد مطالعه در حوزه تاریخ استعمار هم‌زمان با آغاز رقابت‌های جام‌جهانی قطر، فعالیت خود را آغاز کرد.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: در صورت برطرف شدن مسائل و مشکلات فرابخشی سازمان ها، اغنا سازی افکار عمومی و صدور مجوزهای عمومی تولید ۸۰ هزاتنی ماهی تیلاپیا ظرف مدت ۳ سال امکان پذیر می شود.
«در مورد ماجرای ترور عمران خان و اینکه چه افراد و جریان‌هایی در پسِ آن بوده اند یک نکته از اهمیت فراوانی برخوردار است و آن این است که اکنون بخش‌های قابل توجهی از افکار عمومی پاکستان به نوعی این باور را دارند که عملیات ترورِ عمران خان به دست عوامل حکومت مستقر این کشور انجام شده است. هر چیزی هم که رسانه‌ها و سیاستمداران بگویند، واقعیت این است که مردم، ارتش و حکومت پاکستان را عامل این مساله می‌دانند (حتی اگر این موضوع واقعیت نداشته باشد). مساله‌ای که تقویت موضع عمران خان در چهارچوب معادلات سیاسی کشورش را به همراه خواهد داشت.»
با وجود اینکه چلسی به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود خواهد کرد، اما مصدومیت های متوالیِ بازیکنان کلیدی گراهام پاتر، طرفداران چلسی را برای ادامه راه نگران کرده است.
«بر خلاف تصورات رایج، پروژه احداث "دالان تورانی" صرفا تهدیدی برای ایران نیست و این تهدید در پکن و مسکو نیز به خوبی درک شده و در برابر آن موضع گیری‌های لازم انجام شده است. در این میان، نکته اساسی این است که باید توجه داشت حمایت‌های گسترده کشور‌های غربی به ویژه آمریکا و انگلستان و همچنین سازمان ناتو از پروژه احداث دالان تورانی (در خاک ارمنستان)، تا حد زیادی به جمهوری آذربایجان و ترکیه این باور را القا کرده که می‌توانند میدانی باز از کنشگری را داشته باشند.»
مرگ ملکه انگلیس بهانه‌ای شد تا در پرونده «میراث تاریک ملکه؛ در خاندان سلطنتی انگلیس چه می‌گذرد؟» ضمن بررسی میراث الیزابت دوم نگاهی به هزارتوی خاندان سلطنتی انگلیس بیندازیم.
عبور از مرز هزار امتیاز برای هر مربی شاغل در هر لیگی یک هدف رویایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ