معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال مشارکت مردمی در حوزه تعاون ۴۴ هزار میلیارد تومان بود که برای افزایش سهم تعاون گران در بخش درآمد ناخالص ملی به ۲۹۰ همت نیاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام ۱۶ هزار و ۴۴ نفر از متقاضیان حضور در انتخابات مجلس در سایت وزارت کشور خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۴۴ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در ۱۹ روز گذشته خبر داد.
اهواز- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط داشتیم که ۴۴ هزار نفر آن‌ها تأیید نهایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از رسیدگی و کشف ۷۷ هزار فقره پرونده سرقت و دستگیری ۴۴ هزار سارق در طرح ویژه سرقت خبر داد.
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در سال دانش بنیان ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، بدهی‌های قطعی نیروهای مسلح تا مبلغ ۴۴ هزار میلیارد ریال از طریق اسناد تسویه خزانه به صورت جمعی – خرجی تسویه می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
معاون اول رئیس جمهور گفت: طی چند روز گذشته چند میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه‌شده ایران وارد چرخه اقتصاد شد، با این حال نرخ دلار در بازار به ۴۴ تا ۴۵ هزار تومان رسیده است.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی، نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
طبق قانون باید هزینه فروش هلدینگ خلیج‌فارس کجا هزینه می‌شد؟ جدول شماره ۱۳ همان ماده ۲۹ سیاست‌های اصل ۴۴ که در آن قید شده است، وجوه حاصل از واگذاری‌های موضوع این قانون ازجمله شرکت‌های مادر تخصص و عملیاتی به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود تا در ۸ بخش صرف شود.
سمنان- رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی کشور با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت برای افزایش بهره وری دنبال می‌شود، گفت: از این رو ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است.
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تا روز بیست و یکم آذرماه، موفق به تولید بیش از ۴۴۰ هزار دستگاه خودرو کامل سواری و تجاری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی را رقم زده است.
۳۳۷ شرکت بورسی بیش از ۴۹ همت از سود مجامع را به صورت تمام الکترونیکی از طریق سامانه سجام به حساب بیش از ۴۵ میلیون سهامدار واریز کردند.
رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر در آئین گشایش نمایشگاه«اشغال ایران، فرجام دیکتاتور» گفت: در دوره رضاخان، ۴۴ هزار سند ملکی توسط او غصب شد، به‌طوری‌که هفت کیلومتر قبل و بعد از گرگان متعلق به او بود.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۳ هزار و ۸۷۶ واحد ذیل نهضت ملی مسکن به مبلغ ۱۴ هزار و ۸۴۱ میلیارد تومان خبر داد.
رییس سازمان مدیریت بحران اعلام کرد: در اثر سیلاب اخیر چهار هزار و ۱۵۱ خانه روستایی به طور کامل تخریب و ساکنان بیش از ۶۰ روستا در پناهگاه‌های موقت اسکان داده شدند.
۴۴ هزار تُن محموله‌ یک فروندکشتیِ بزرگ حامل گندم که هفته گذشته در بندر اقیانوسی شهید بهشتی چابهار پهلو گرفته بود، تخلیه شد.
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ