در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۱۹ مرداد تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۲هزار و ۱۰۵نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۲۸نفر اکنون بستری هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، بانک سپه با پرداخت ۱۷ هزار و ۶۹۹میلیارد تومان به بیش از ۶۳۰ هزار نفر، در صدر بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات بدون ضامن در کشور قرار گرفت.
‎ جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ خانوار متاثر از توفان شن در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته پیش بدون تغییر قیمتی مبادله می شود اما نسبت به ۲ هفته قبل با افت قیمت بیش از ۲ میلیون تومانی همراه شده است.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته قبل با کاهش قیمت بیش از ۲ میلیون تومانی همراه شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: سال گذشته، ۸۹۵ هزار نفر وام ازدواج دریافت کرده‌اند که بنا بر این رقم، مبلغ بیش از ١٢٣ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۲۰ نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۶۹ همت تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از رشد ٧٣ درصدی پرداخت وام‌های «قرض‌الحسنه و حمایتی» این بانک به ارزش بیش از ٣٣ هزار میلیارد تومان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی به نیاز ٣٥١ هزار نفر از مردم در سال ١٤٠١  خبر داد.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: با وجود ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طرح واردات خودرو، اما در عمل با توجه به اشتباهات افراد و همچنین اشتباهات بانک‌ها در وکالتی کردن حساب‌ها، در مجموع برای حدود ۳۴ هزار نفر اولویت‌ها مشخص شد.
اگر با ارز نیمایی حساب کنیم، نیاز ما بیش از هزار میلیارد تومان بودجه است. و اگر با ارز 42 هزار تومانی حساب کنیم نیاز بودجه ای ما دو هزار میلیارد تومان است. در حال حاضر با ارز نیمایی هم حساب کنیم  900 میلیارد و خرده‌ای کسری داریم.
اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ماهیانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان مستمری پرداخت می‌شود.
علی ربیعی نوشت: به نظرم این ناآرامی‌ها و تداوم تحریم‌ها، فقر را عمیق‌تر خواهد کرد. بیکاران رانده شده از فضای مجازی، عدم ایجاد طرح‌های توسعه‌ای و فقدان سرمایه‌گذاری جدید، ورود سالانه بیش از ۷۰۰ هزار نفر - عمدتا دارای تحصیلات دانشگاهی- به بازار کار با ظرفیت محدود ایجاد اشتغال، فقدان سیاست و توان کمک به صنعتگران و احتمال کوچک شدن بنگاه‌ها، به خصوص بنگاه‌های زیر ۵۰ نفر و... چشم‌اندازی از ظرفیت‌های ناشی از فقر اعتراضی را نشان می‌دهند.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۷۹۸ هزار و ۶۳۶ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردندازانعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ واحد به مبلغ ۶۸ هزار و ۹۶ میلیاردتومان خبرداد
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
۲۹ میلیون ۸۴۴ سهامدار، بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سود رسوبی خود را پس از سال‌ها دریافت کردند.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار نفر در این مزایده فوق‌العاده شرکت کردند، گفت: ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲ هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت.
پاک‌کن عروسکی ۱۰۰ هزار تومان، قمقمه آب یک میلیون تومان، دفتر ۱۰۰ برگ فانتزی ۳۰۰ هزار تومان، کیف تغذیه ۵۰۰ هزار تومان، مداد رنگی برند از ۶۰۰ هزار تومان تا بیش از ۲ میلیون تومان و بسیاری دیگر که البته مشتری‌های خاص خود دارد.
پاک‌کن عروسکی ۱۰۰ هزار تومان، قمقمه آب یک میلیون تومان، دفتر ۱۰۰ برگ فانتزی ۳۰۰ هزار تومان، کیف تغذیه ۵۰۰ هزار تومان، مداد رنگی برند از ۶۰۰ هزار تومان تا بیش از ۲ میلیون تومان و بسیاری دیگر که البته مشتری‌های خاص خود دارد.
وزارت کشور آلمان اعلام کرد در نتیجه تداوم جنگ در اوکراین، تاکنون بیش از ۹۸۰ هزار نفر از اوکراین به این کشور پناهنده شده‌اند و ایالت‌های آلمان دیگر ظرفیت و توان پذیرش مهاجران بیشتر را ندارند.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ