اوریل رومئو، بازیکن جدید بارسلونا، در سال ۲۰۲۰، همراه با الکس گارسیا ۱۵,۰۰۰ یورو سرمایه‌گذاری کرد تا به سالمندان کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطالعات قبلی از جمله مقاله‌ای قابل توجه که در سال ۲۰۲۲ در مورد یک مرد ۸۷ ساله که بر اثر سقوط جان خود را از دست داد، منتشر شد نیز در برخی از افرادی که تجربه‌ی نزدیک به مرگ داشتند، جهش‌هایی در امواج گاما پیدا کرده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: قاتل که با یکی از اعضای خانواده شهریاری پناه دچار مشکل شده بوده بعد از درگیری سه تیر به پا‌های وی شلیک می‌کند. شهریاری پناه به دلیل اصابت تیر به یکی از رگ‌های پایش دچار خونریزی شدید شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. متاسفانه به دلیل خونریزی شدید دروازه بان تیم امید مس در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
انصاری با اشاره به حادثه عزل آیت‌الله منتظری بیان داشت: مسئله آقای منتظری در چندین ماه و شاید در سه چهار سال قبل از این اتفاقات، ریشه دارد. به نظر من یکی از ویژگی‌ها و شگفتی‌های زندگی و شخصیت حضرت امام این بود که با همه احترامی که به اطرافیان و خانواده خودشان می‌گذاشتند ولی یک استقلال رأی داشتند و این استقلال رأی اجازه هیچگونه نفوذی به شخصیت امام نمی‌داد.
انصاری با اشاره به حادثه عزل آیت‌الله منتظری بیان داشت: مسئله آقای منتظری در چندین ماه و شاید در سه چهار سال قبل از این اتفاقات، ریشه دارد. به نظر من یکی از ویژگی‌ها و شگفتی‌های زندگی و شخصیت حضرت امام این بود که با همه احترامی که به اطرافیان و خانواده خودشان می‌گذاشتند ولی یک استقلال رأی داشتند و این استقلال رأی اجازه هیچگونه نفوذی به شخصیت امام نمی‌داد.
خارش کف دست به دلیل وضعیت‌های متفاوت پوستی اتفاق می‌افتد که گاهی اوقات نشانه‌ای از یک مشکل جدی در بدن فرد می‌باشد. خارش کف دست چپ و راست با یکدیگر متفاوت است و می‌تواند علامت‌های مختلفی داشته باشد.
باشگاه برزیلی فلومیننزه یک بازیکن را به دلیل دست داشتن در پرونده شرط بندی اخراج کرده است.
4 سرباز مرکز آموزش 07کازرون ارتش که پس از پایان دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به پیشنهاد یکی از کارکنان پایور مرکز آموزش 07 (کادر) سوار بر خودروی شخصی این فرد شده اما متاسفانه به دلیل واژگونی خودرو و آتش سوزی آن در محور جایزان ـ رامهرمز در دم جان خود را از دست دادند.
به‌گفته مقامات پلیس، سارات از سال ۲۰۲۰میلادی شروع به کشتن افرادی کرده که با همه آن‌ها رابطه دوستی داشته است؛ ازجمله ۲ افسر پلیس زن. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن همه قربانیانش را با استفاده از سم سیانور به قتل می‌رسانده است. وی تاکنون ۱۳نفر را به قتل رسانده و قصد کشتن چهاردهمین قربانی‌اش را هم داشته و برای این کار، به یکی از دوستانش غذای آغشته به سیانور داده بود، اما این زن غذا را نخورده و به همین دلیل زنده مانده بود.
رئیس‌جمهوری در پاسخ به اظهارات دانش‌آموزی که تغییرات مدیریتی را باعث تزلزل و بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری و اقدامات دستگاه‌ها می‌دانست هم گفت: بنای دولت ثبات مدیریت است نه جابجایی، مگر در مواردی که جابجایی و تغییر دلایل کافی داشته باشد. دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد، ولی گاهی دلیل تغییر از دلیل ثبات محکم‌تر است و چاره‌ای نیست که برای تداوم و تسریع پیشرفت یک مجموعه مدیریت آن تغییر کند.
با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
انگیزه‌های من برای سرقت خیلی زیاد بود، اول دوست داشتم یک ماشین مدل بالا داشته باشم. آخر سر موفق شدم با پول دزدی یک پراید سرقتی صفر بخرم. اما دلیل دومم شاید از دلیل اول مهم‌تر بود، دلم می‌خواست دوبلور معروفی شوم. من خیلی استعداد دارم، می‌خواستم پولدار شوم و به این هنر ادامه بدهم، اما نشد.
یکی از داستان‌های تلخ فوتبال ایران طی دو هفته اخیر درگذشت فرشید لک به دلیل مرگ مغزی بوده است.
ارابه‌سواران مانند فوتبالیست‌های امروزی درآمدی داشتند که نسبت به سایر ورزشکاران و حرفه‌های دیگر قابل قیاس نبود. به همین دلیل بود که یوونال شاعر سرشناس آن دوران نوشت: «مردم تنها به دو چیز مشتاقانه امیدوارند: نان و سیرک»
احمد وحیدی درباره آخرین اخبار درباره تیم ترور کننده شهید مولوی عبدالواحد ریگی اظهار کرد: هدف این تیم ترور ایجاد واگرایی، گسست مذهبی و قومی در منطقه است. مولوی ریگی یک مولوی وطن دوست، انقلابی و دشمن ستیز بود و به همین دلیل مورد هدف قرار گرفت و شهادت نصیبش شد. این شهادت پیوند عمیق اهل تسنن و تشیع و پیوند عمیق سیستانی‌ها و بلوچ‌ها را نشان داد و ثابت کرد چقدر بلوچ‌ها در مرزداری نقش دارند.
ساعت ۲۰ غروب روز جمعه ۱۱ آذرماه مردی ۴۵ ساله اهل و ساکن کوی علوی اهواز با در دست داشتن یک چاقوی خون آلود خود را به یکی از کلانتری‌های این شهرستان معرفی کرد و بیان داشت فرزندم به نام معصومه که حدودا ۱۷ساله است را به دلیل مسائل ناموسی با سلاح سرد چاقو به قتل رساندم و در یک ملحفه پیچیدم و در منزل شیخمان واقع در خیابان کردونی انداختم و خودم را به کلانتری معرفی، نمودم.
از ۶ مردادماه که کنسرت‌ها در کشور به دلیل آغاز ماه محرم تعطیل شد تا امروز که ۶ آذر است، هیچ کنسرتی در ایران برگزار نشده و این اتفاق، حداقل در ۲۵ سال اخیر که موسیقی کشور یک پوست‌اندازی اساسی داشته، بی‌سابقه بوده است.
در پی بروز اختلافات شخصی زمانی که مقتول قصد ترک شهر را داشته، متهم با حضور در مقابل تاکسی مانع حرکت خودرو می‌شود و در حالی که ضارب قصد پیاده کردن مقتول از تاکسی را داشته به دلیل ممانعت وی از پیاده شدن، با شلیک گلوله کلت کمری او را به قتل می‌رساند.
پلیس برزیل در جریان یک مسابقه فوتبال، به دلیل افزایش درگیری‌ها در زمین و ایجاد اختلاف بین بازیکنان از سوی «ویرگولی»، این مدافع را مورد تعقیب قرار داد تا از زمین خارج کند؛ آنهم در شرایطی که یک اسلحه به دست داشت.
برانکو سال‌ها پیش از کی‌روش هدایت تیم ملی را برعهده داشت و علاوه بر بردن ایران به جام‌جهانی به شیوه‌ای سهل و آسان، تیم کشورمان را به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا هم رسانده بود. در نتیجه، هم برای برانکو سخت بود که مطیع تام و تمام کی‌روش باشد و هم کارلوس او را به چشم یک رقیب و خطری بزرگ برای جایگاهش در تیم ملی می‌دید.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که در نتیجه جنگ اتمی احتمالی بین آمریکا و روسیه، بیش از پنج میلیارد نفر به دلیل قحطی جان خود را از دست خواهند داد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ