از ۶ مردادماه که کنسرت‌ها در کشور به دلیل آغاز ماه محرم تعطیل شد تا امروز که ۶ آذر است، هیچ کنسرتی در ایران برگزار نشده و این اتفاق، حداقل در ۲۵ سال اخیر که موسیقی کشور یک پوست‌اندازی اساسی داشته، بی‌سابقه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از برگزاری دومین نشست گفت‌وگوی رودرروی تولیدکنندگان با رئیس‌جمهور خبر داد.
سخنگوی دولت به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا طی دو روز پایانی هفته، از تعطیلی آن خبر داد و اکنون باید دید تکلیف برگزاری لیگ چه خواهد شد.
آنطور که خروجی رسانه‌ها نشان می‌دهد برخی نمایندگان حتی در مسائلی که اساساً مسئولیتی در قبال آن ندارند و در فرصت باقیمانده از دوره نمایندگی احتمالاً مجالی برای رسیدگی به آن موضوع نخواهند داشت، به برگزاری نشست با افراد مختلف اقدام کرده‌اند.
خبرگزاری مهر نشستی را تحت عنوان بررسی نقش دولت در تامین مسکن متناسب با سبک زندگی اسلامی_ایرانی با حضور صاحب نظران و کارشناسان برگزار خواهد کرد.
خبرگزاری مهر نشستی را تحت عنوان بررسی نقش دولت در تامین مسکن متناسب با سبک زندگی اسلامی_ایرانی با حضور صاحب نظران و کارشناسان برگزار خواهد کرد.
نادری گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی اعلام وصول شد و طبق آیین‌نامه قرار بود که جلسه رای اعتماد هفته آینده برگزار شود، منتها زمان این جلسه بنابر درخواست معاون پارلمانی دولت عوض شد.
هفت تن از کارکنان کنگره و مقامات رسمی دولت آمریکا از برگزاری اولین جلسه محرمانه دولت جو بایدن برای تمامی سناتورها با محوریت ایران خبر دادند؛ جلسه‌‌‌ای که عصر روز گذشته به وقت واشنگتن برگزار شد و طی آن مقامات ارشد این کشور توضیحاتی در خصوص مساله ایران ارائه دادند.ب
آنچه در روند برگزاری جلسات اخیرشورای قیمت گذاری به عنوان تنهامرجع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی به وقوع پیوسته نشان از عدم رعایت موازین قانونی از سوی وزارت جهاد کشاورزی دارد.
نهادهای سیاسی پاکستان، با یک وضعیت بغرنج روبرو هستند و دولت ائتلافی، تمایل دارد نشان دهد که زمینه برای برگزاری انتخابات مساعد نیست.
سرپرست وزارت صمت گفت: برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ نشان داد که اگر همت و هماهنگی خوبی بین دولت و فعالان اقتصادی وجود داشته باشد می توانیم در این شرایط تحریم ها را خنثی کنیم.
دومین جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
میزگرد مولد سازی با حضور کارشناسان اقتصادی در خبرگزاری مهر برگزار شد که کارشناسان معتقدند که اجرای این طرح می‌تواند باعث رشد اقتصادی شود.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
رئیس سازمان فضایی گفت: در آستانه برگزاری دومین جلسه شورایعالی فضایی دولت سیزدهم به ریاست رئیس جمهور و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این شورا هستیم و این جلسه بزودی برگزار می شود.
معاون اول رئیس جمهور در حاشیه مراسم رونمایی از روایت موسیقایی سربازنامه از عزم جدی دولت برای برگزاری رویدادهای مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
سخنگوی دولت از برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای جمع‌بندی اصلاحات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در روز شنبه (فردا) خبر داد.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز پس از برگزاری جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص دلیل عدم برخورد با فیلترشکن فروشان، گفت: فروش فیلترشکن و کسب درآمد از آن غیرمجاز است، ولی نسبت به آن جرم انگاری نشده است.
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دولت آمریکا مخالفت خود با برگزاری همه پرسی در دونباس را با اعمال تحریم های جدید علیه روسیه نشان خواهد داد.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت،مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن به مشکلات حوزه‌های آبی مختلف از زاینده‌رود تا هورالعظیم، دز و ارومیه پرداخته شد.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت و مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن چرایی و چگونگی شکست سیاست‌گذاری‌های چهار دهه گذشته در حوزه آب بررسی شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از پانصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال هم بدون حامی و اسپانسر اردو برگزار می‌کند و بخاطر عدم فعالیت سرپرست موقت در حوزه درآمدزایی، بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب و مناسب با تیم‌های قدرتمند ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ