طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر ادامه دارد، گفت: در ماه گذشته ۱۴۵ هزار عدد انواع صافی دیالیز تولید شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهبرد صیانت از سبد سرمایه‌گذاری‌ها، شفافیت و پاسخگویی و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله برنامه‌هایی است که در شستا پیگیری می‌شود.
تعیین قیمت جدید گندم اعتراض کشاورزان را به دنبال داشت و با توجه به مذاکرات در حال انجام احتمالا نرخ ۱۵ هزار تومان برای هر کیلو بازنگری و اصلاح شود.
آقای ناصر کنعانی گفت: روابط ایران با کشورهای عربی منطقه در یک روند صعودی قرار گرفته است.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) پس از عقب‌نشینی دلار افزایش یافت زیرا سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده بودند تا سیاست بعدی فدرال رزرو را ارزیابی کنند.
شاخص کل امروز با رشد خوب ۷۱ هزار واحدی جایگاه جدیدی را برای خود ایجاد کرد.
محمد ربیعی پس از روز دشواری که پیش از مصاف با فولاد خوزستان در رفسنجان تجربه کرد، در دو کنفرانس خبری آرامش جالب توجهی داشت.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: شاخص وضعیت عملکرد صحیح سیستم حفاظت از سال ۱۳۸۵ تا به امروز روند صعودی بسیار خوبی داشته است.
بررسی قیمتی سالانه طلای جهانی نشان می دهد، آمریکا نتوانسته است با افزایش نرخ بهره جلوی روند صعودی بلند مدت انس طلا را بگیرد.
منابع قطری اعلام کردند که قیمت گاز در سال آتی میلادی با افزایش همراه خواهد بود.
بورس امروز با رشد بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و توانست به جایگاه
آبان ماه بانک مرکزی از بسته ۱۰۰ هزار سکه‌ای به صورت عرضه اوراق در بورس کالا خبر داد تا بتواند مانع از روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه شود. این در حالی بود که پیش تر رئیس کل بانک مرکزی نیز از «ضرب سکه ۱۴۰۱» با طلای آب شده خبر داده بود تا حداقل انتظارات کاهشی در این بازار شکل بگیرد؛ اما تا به امروز این اهداف محقق نشده است.
انس طلا در هفته گذشته رفت و بازگشت جذابی را داشته و توانست نسبت به هفته قبل روند را در حالت صعودی نگه دارد.
انس طلا در هفته گذشته رفت و بازگشت جذابی را داشته و توانست نسبت به هفته قبل روند را در حالت صعودی نگه دارد.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.
انس طلا در معاملات امروز باز هم به روند صعودی البته خفیف بازگشت
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که حکایت از روند صعودی نرخ ها نسبت به روز گذشته دارد.
جهش طلا از پایین‌ترین سطح دو سال اخیر و به دنبال آن افزایش حدود سه درصدی در روز جمعه، شتاب صعودی قوی را در میان تحلیلگران وال‌استریت ایجاد کرده است. با این حال، برخی همچنین اعتقاد دارند که این فلز گرانبها هنوز باید برای معکوس‌کردن روند نزولی چند ماهه خود کار انجام دهد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام زاگرس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد زاگرس در روزهای آینده بورس است.
سازمان بورس و وزارت اقتصاد باید قبل از ایجاد جو هیجانی ریزشی در بازار سرمایه به حمایت این بازار پرداخته تا شاهد ریزش به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نباشیم.
قیمت نفت در اوایل مبادلات روز گذشته در بحبوحه عدم قطعیت در مورد انتظارات تقاضا بر اساس نظرات متناقض اوپک و آژانس بین‌المللی انرژی کاهش یافت، اما با کاهش نگرانی‌ها از رکود روندصعودی گرفت.
امروز مطالبی همچون چگونه از بورس کالا خودرو بخریم؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس فردا| شاخص به روند صعودی ادامه می‌دهد؟، بلاتکلیقی در بازار سکه و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه، مجمع فولاد ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه فولاد تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر ورزش و جوانان به گرفتن کارت زرد از سوی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و توضیحاتی در خصوص تاثیر اظهاراتش درباره پرونده ویلموتس روی انتخابات فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هنگام آغاز اجرای طرح دارویار تمامی مردم کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و همچنین بیش از ۹ هزار قلم داروی تولید داخل قیمت گذاری شد.
بلاتکلیفی واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ