در پی بروز اختلافات شخصی زمانی که مقتول قصد ترک شهر را داشته، متهم با حضور در مقابل تاکسی مانع حرکت خودرو می‌شود و در حالی که ضارب قصد پیاده کردن مقتول از تاکسی را داشته به دلیل ممانعت وی از پیاده شدن، با شلیک گلوله کلت کمری او را به قتل می‌رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیتی تلخ و زجرآور که با توجه به مستندات به نظر می‌رسد که روال جاری در این مرکز بوده و حالا می‌بایست برچیده شده باشد چراکه مسئولان استان بر پیگیری قضایی ماجرا و تشکیل پرونده پیرامون آن تاکید کرده اند. ادعایی که البته با اطلاعیه صادر شده توسط سازمان بهزیستی کشور در این باره چندان همخوانی ندارد.
سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست که همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در روز جمعه و ترافیک‌مسیر، زودتر در فرودگاه حاضر شوند.
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای در خصوص گرانی و کمیاب شدن بلیت هواپیما توضیح داد.
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای در خصوص گرانی و کمیاب شدن بلیت هواپیما توضیح داد.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی بلیت‌های اختصاص یافته به دربی به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
پروازهای آموزشی و تفریحی، پهپادها و ورزش های هوایی در شعاع ۲۰ ناتیکال مایلی از فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن در زمان برگزاری مراسم ممنوع است.
سازمان امور مالیاتی در مورد اجرای ماده (۲۷۲) قانون مالیات‌های مستقیم اطلاعیه صادر کرد.
اطلاعیه روبیکا در مورد خبر آمار اعلامی این پلتفرم در جلسه سازمان فناوری اطلاعات ایران
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال 1401 در هشت سالن برگزار خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: ساختار مدیریت زندان زنان از ابتدای ورود زندانیان به گونه‌ای طراحی شده که تمامی اقدامات اعم از نگهداری، اعزام به مراجع قضایی و درمانی توسط کارکنان خانم صورت می‌پذیرد.
در ایام اغتشاشات ۱۶ باند و شبکه سازمان یافته قاچاق سلاح زیر ضربه قرار گرفته است. همچنین از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱، ۲۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۵۴۸۷ قبضه سلاح شورشی و در مجموع ۸۳۱۴ قبضه سلاح کشف شده است.
سازمان امور دانشجویان در خصوص بیماری گوارشی دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی اراک و خوارزمی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری درمورد توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران آمده است: بررسی‌ها نشان می دهد که نماینده شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در تماس الکترونیکی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توقف موقت پروازهای این شرکت به ایران را اعلام کرده است.
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای درباره فرود اضطراری پرواز تاشکند- دبی در فرودگاه شیراز اعلام‌ کرد: بررسی مشترک سازمان هواپیمایی ایران و امارات درباره این رویداد ادامه دارد.
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال به احتمال حضور تماشاگران در بازی ها واکنش نشان داد.
در اطلاعیه سازمان انرژی اتمی آمده است: هدف از انجام این‌گونه تلاش‌های غیرقانونی که از روی استیصال انجام می‌شود، به منظور جلب توجه عموم، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی بوده و فاقد هرگونه ارزش دیگری است.
سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال۱۴۰۰ به منظور انجام مراحل جذب و استخدام را منتشر کرد.
اطلاعیه سازمان حج و زیارت درباره سفر به عراق
ستاد اربعین نیز با توجه به بسته شدن مرزهای زمینی ایران و عراق از زائران عتبات و کسانی که قصد سفر به عراق را دارند، درخواست کرد به مرزهای زمینی مراجعه نکنند. سازمان هواپیمایی نیز از توقف پروازهای عراق خبر داده است.
تمام وجوه واریزی به حساب های بانکی تجاری از تمام طرق از جمله درگاه های الکترونیکی پرداخت، دستگاه های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیاتی است.
مدیرعامل بورس تهران درباره زمان و ترتیب جدول عرضه‌های اولیه، گفت: مکاتباتی با سازمان بورس داشته ایم که ان شاءالله در هفته‌های آینده متناسب با شرایط بازار، عرضه های اولیه را انجام خواهیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ